Zoekresultaten

  1. Triador

    [Verholpen] GS voor een muntenrun blijft hangen (W91)

    Leuk als je GS opvraagt voor een munten run, volgens de mint timer er GS moet aankomen, maar je niets ziet. Dan ga je naar de markt en kijk je waar de GS blijft: Kortom, miljoenen GS gaan zo verloren... en de muntenrun is om zeep. De GS hangt nu nog. Kan dit opgelost worden? En op een...
  2. Triador

    [Verholpen] Ik loop vast op de Captcha (W87)

    Zojuist dook er een Captcha op en dan klik je die aan... en toen kreeg ik de melding: Probeer het nog een keer. Na meerdere keren met hetzelfde resultaat, kreeg ik de pop-up met afbeeldingen. Daar de gewenste afbeeldingen aangeklikt, 2x... en dan weer die melding, probeer het nog een keer...
  3. Triador

    Interesse van Calamity.

    Ondertussen InGame: Wss krijg je daarna -als je er op ingaat- een set instructies: Hoe je dorp barbaar te maken, by Calimity ;)
  4. Triador

    Zeeën van fortuin!

    Leuk, maar dan moeten we wel zelf een topic openen, want deze keer is er geen topic voor geopend. En leidt de tekst ook niet naar dat topic met een linkje. Dan het evenement... het lijkt veel op de barricade gevechten. Extra bemanning (zelfde als troepen) krijg je door gebouwen te bouwen...
  5. Triador

    De beste wensen!

    Een topic om iedereen de beste wensen te doen, voor kerst, nieuwjaar etc. Het mag... dus hier is het topic. Laten wij het wel bij het beste toewensen houden, dan hoeft Poo dit topic niet te sluiten. Bij deze zal ik aftrappen: Iedereen hele prettige/gezegende kerstdagen toegewenst en een...
  6. Triador

    Hoeveel PP heb jij al verdiend met de verkoop van GS?

    Toch benieuwd of het de moeite waard is om te starten op werelden, waar je niet echt speelt en/of dat GS voor PP nu wat oplevert. Dus hoeveel heb jij nu verdient? is de vraag :) --> serieuze reacties graag.
  7. Triador

    Sandor Clegane - Profiel plaatje - 200PP

    1. Soort plaatje: (Profielplaatje: max. 240x180) 2. De tekst: (Sandor Clegane of geen tekst) 3. Kleurencombinatie(s) (vrije hand) 4. Thema: (Sandor Clegane is een personage uit Game of Thrones. In die stijl zou het plaatje gemaakt moeten worden. Het gebruik van zijn hondenhelm levert...
  8. Triador

    Oorlogsverklaring aan Just. van [F.M]

    Nadat deze ochtend onze speler Evbb -die al enige tijd gestopt is en intern werd overgenomen- zonder een voorafgaande waarschuwing- is aangevallen door Cth666 en Max Killer van Just.: Kan ik niet niet anders besluiten, dan deze daad van agressie te beantwoorden met een officiële afkondiging...
Bovenaan