Oorlogsverklaring aan Just. van [F.M]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
581
Nadat deze ochtend onze speler Evbb -die al enige tijd gestopt is en intern werd overgenomen- zonder een voorafgaande waarschuwing- is aangevallen door Cth666 en Max Killer van Just.:

Kan ik niet niet anders besluiten, dan deze daad van agressie te beantwoorden met een officiële afkondiging, waarin wij op niet mis te verstane wijze kenbaar maken, dat men hier veel te ver is gegaan:

Hierbij verklaar ik dan ook -officieel en namens [F.M.]- de oorlog aan Just.

Dat de beste moge winnen!

MvG,

Triador
 

DeletedUser

Guest
Haha just. krijgt de 2e oorlogsverklaring binnen :)

Veel succes van jullie kant [F.M]
 

DeletedUser

Guest
Je doelt waarschijnlijk op Lucc Kilz? Indien niet, dan zou ik mij voortaan gewoon beter wassen als ik jou was ;)
Ik bedoel jullie, dat gestopte spelertje van jullie is amper 4 dorpen verloren aan Just. en jullie gaan nu oorlog verklaren? :D
Ik weet wel zeker dat je dat niet zou gedaan hebben als je niet gelezen of gehoord had van de opkomende oorlog tussen Just. en FFC. En aangezien het daarvan afhangt, is dit een opportunistische beslissing.

Wat heeft dat met mij wassen te maken? Ik ben zaterdag nog maar in bad geweest ;).
 

DeletedUser

Guest
gezellig, een 2-fronten oorlog :).
Succes beide partijen, dat het een spannende oorlog mag worden!

@ragnaroq, val die jongen toch niet zo aan, zo is het karakter van triador, kan hij ook niks aan doen :).
Als hij ergens denkt gebruik van te kunnen maken, dan probeert hij dat.
Hij vergeet alleen dat hun K75 clustertje nogal aan omsingeling onderhevig is :D

Hier een kaartje voor hen die dat leuk vinden:

Wit: [F.M]
Blauw: Just.

image
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26384

Guest
doe maar ;). ik hoop dat ik leuke dingen binnenkrijg ? misschien wilt u hieraan wel meewerken Triador.

MVG.
 

DeletedUser34283

Guest
Mag ik zeggen: Wat triest om al meteen een stamoorlog uit te roepen? Ruik ik hier een bondgenootschap tussen ~FFC~ en [F.D] ofzo?
 

DeletedUser

Guest
ik zit pas sinds kort op dit forum en zie nu dat er veel oorlogen woeden in w11 :eek: gelukkig dat ik het nu ten minste kan zien :confused:
 
Reactiescore
581
Ik bedoel jullie, dat gestopte spelertje van jullie is amper 4 dorpen verloren aan Just. en jullie gaan nu oorlog verklaren? :D
Ik weet wel zeker dat je dat niet zou gedaan hebben als je niet gelezen of gehoord had van de opkomende oorlog tussen Just. en FFC. En aangezien het daarvan afhangt, is dit een opportunistische beslissing.

Wat heeft dat met mij wassen te maken? Ik ben zaterdag nog maar in bad geweest ;).
Pure nonsens, want ik volg W11 al maanden veel en veel minder. Daar komt bij: dat de Just. spelers in mijn directe omgeving heel goed weten, dat ik al enige tijd sta te trappelen om een een goed gevecht met hen aan te gaan. Ik verveel mij namelijk te pletter op deze wereld... en een beetje actie was hetgeen ik ambieerde.

Maar om het kort en simpel te houden. Als ze vriendelijk om die dorpen hadden gevraagd, ze lagen in hun cluster. Dan had ik ze aan hen gegeven. Wij waren echt niet van plan om die dorpen te gaan bezetten.

Maar we zijn een echte stam en een echte eenheid, en neem ongevraagd van de kleinste speler van ons slechts 1 dorpje... en je hebt een oorlog aan je broek. Het doet er ook in het geheel niet toe of een speler gestopt is of niet. Je staat als één blok voor je accounts en de betreffende spelers of je doet dat niet.

Bij ons telt iedereen en elk dorp :cool:
 

DeletedUser

Guest
Pure nonsens, want ik volg W11 al maanden veel en veel minder. Daar komt bij: dat de Just. spelers in mijn directe omgeving heel goed weten, dat ik al enige tijd sta te trappelen om een een goed gevecht met hen aan te gaan. Ik verveel mij namelijk te pletter op deze wereld... en een beetje actie was hetgeen ik ambieerde.

Maar om het kort en simpel te houden. Als ze vriendelijk om die dorpen hadden gevraagd, ze lagen in hun cluster. Dan had ik ze aan hen gegeven. Wij waren echt niet van plan om die dorpen te gaan bezetten.

Maar we zijn een echte stam en een echte eenheid, en neem ongevraagd van de kleinste speler van ons slechts 1 dorpje... en je hebt een oorlog aan je broek. Het doet er ook in het geheel niet toe of een speler gestopt is of niet. Je staat als één blok voor je accounts en de betreffende spelers of je doet dat niet.

Bij ons telt iedereen en elk dorp :cool:

goede instelling ik wou dat ze dat bij iedereen is deden
 

DeletedUser34283

Guest
Geloof niet alle wat hij zegt hoor, hij heeft gewoon zin om te knokken op een uur op 12-14 afstand:p
 
Reactiescore
581
Dan voorspel ik veel pijn en leed aan jullie kant :rolleyes:
Ach... ik zie al bijna weer het opzetje... van Just./Zero verschijnen. Laatst kwam dat met het W.A.C. incidentje ook al weer een keertje voorbij. Hou er rekening mee, dat we ook daar voorbereid op zijn.

Zero mag het proberen bij onze spelers in het Noorden, terwijl Just. in het Zuiden tegen de zuidelijke spelers vecht. We kijken er naar uit... en je krijgt helemaal niets cadeau.

Geloof niet alle wat hij zegt hoor, hij heeft gewoon zin om te knokken op een uur op 12-14 afstand:p

Ehm? 35 min edelafstand op diverse dorpen ook goed?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34283

Guest
Diverse dorpen, btw, gebruik het icoontje 'bericht aanpassen', anders ben ik geneigd om je aan te geven voor dubbelpost, zoals IEMAND HIER mij ook ooit aangaf:p
Maargoed, diverse dorpen... Leuk verhaaltje enzo, maar ik denk dat jij het maar bij verdedigen moet houden, heb gehoord dat je dat beter kan dan aanvallen... Ik ben benieuwd jongens (en meisjes-.-') Succes!
 

DeletedUser

Guest
@Tria

Ik ben inderdaad al maanden op de hoogte van het feit dat je ons wilt aanvallen, daardoor veranderd deze oorlogsverklaring helemaal niks aan de situatie.
De actie die er komt had je ook gewoon kunnen verkrijgen door een aanval in te zetten, was deze woordenpoespas helemaal niet voor nodig geweest :).
 
Reactiescore
581
Diverse dorpen, btw, gebruik het icoontje 'bericht aanpassen', anders ben ik geneigd om je aan te geven voor dubbelpost, zoals IEMAND HIER mij ook ooit aangaf:p
Maargoed, diverse dorpen... Leuk verhaaltje enzo, maar ik denk dat jij het maar bij verdedigen moet houden, heb gehoord dat je dat beter kan dan aanvallen... Ik ben benieuwd jongens (en meisjes-.-') Succes!
Ga gerust je gang... ik neem aan dat je voor ieder wissewasje ook gelijk de politie belt, of een andersoortige surveillant? Voor mensen zoals jij: daar heb ik dan wel een naam voor, maar dat gaat me geheid een permanente ban op leveren.

En verder wel leuk... even een dubbelpost overbelichten, mij als een bepaald type speler wegzetten... heb je nog meer? Of gaan we gewoon on-topic verder?

@Tria

Ik ben inderdaad al maanden op de hoogte van het feit dat je ons wilt aanvallen, daardoor veranderd deze oorlogsverklaring helemaal niks aan de situatie. De actie die er komt had je ook gewoon kunnen verkrijgen door een aanval in te zetten, was deze woordenpoespas helemaal niet voor nodig geweest .
Dat is gedeeltelijk waar. Helaas kwam Metal Machine ertussen anders was ik al aan de gang geweest en kreeg ik de indruk -via MercuG- dat er een mogelijk andere oplossing had kunnen zijn. Met het aanvallen van Evbb echter, hebben jullie een duidelijke keuze gemaakt. En we gaan nu niet zitten wachten tot we 1 voor 1 gepakt worden... dus daarom heb ik het officieel afgekondigd.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ga gerust je gang... ik neem aan dat je voor ieder wissewasje ook gelijk de politie belt, of een andersoortige surveillant? Voor mensen zoals jij: daar heb ik dan wel een naam voor, maar dat gaat me geheid een permanente ban op leveren.

En verder wel leuk... even een dubbelpost overbelichten, mij als een bepaald type speler wegzetten... heb je nog meer? Of gaan we gewoon on-topic verder?


Dat is gedeeltelijk waar. Helaas kwam Metal Machine ertussen anders was ik al aan de gang geweest en kreeg ik de indruk -via MercuG- dat er een mogelijk andere oplossing had kunnen zijn. Met het aanvallen van Evbb echter, hebben jullie een duidelijke keuze gemaakt. En we gaan nu niet zitten wachten tot we 1 voor 1 gepakt worden... dus daarom heb ik het officieel afgekondigd.

Dit verandert de zaak echt niet hoor, jullie zullen alsnog 1 voor 1 gepakt worden :).
Ik wens jullie in ieder geval veel succes.
 
Reactiescore
581
Dit verandert de zaak echt niet hoor, jullie zullen alsnog 1 voor 1 gepakt worden :).
Ik wens jullie in ieder geval veel succes.
Jullie uiteraard ook veel succes toegewenst... en ik vraag het mij af... ons weg krijgen? Dat gaat misschien wel een levenstaak voor je worden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan