Zoekresultaten

  1. Rise Against

    Praathoek

    Zo, wie heeft er hier mijn marktplaats leeggeroofd...
  2. Rise Against

    poo.?

    Onze oude coma stiekem weer terug? Of is dit tijdelijk?
  3. Rise Against

    hezhi kaartjes

    Top 10 stammen Top 10 ODA stammen Top 10 ODD stammen Groei top 10 stammen Dominantie stammen Spelers Top 15 spelers Top 15 ODA spelers Top 15 ODD spelers Top 15 spelers aantal veroveringen Dominantie spelers
  4. Rise Against

    Hezhi Kaartjes

    Stammen Top 10 stammen Top 10 ODA stammen Top 10 ODD stammen Groei top 10 stammen Dominantie stammen Spelers Top 15 spelers Top 15 ODA spelers Top 15 ODD spelers Top 15 spelers aantal veroveringen Dominantie spelers
  5. Rise Against

    [Afgekeurd] internationale wereld

    In het verleden waren de werelden groot, en waren menig accounts groter dan een hele wereld nu. Deze krimp is al heel wat jaren aan de gang en over iedere server. Dit heeft er in geresulteerd dat menig server overgezet is op .NET. Ik verwacht niet dat de grotere servers als .DE of .PL of zelfs...
  6. Rise Against

    Internationale wereld

    In het verleden waren de werelden groot, en waren menig accounts groter dan een hele wereld nu. Deze krimp is al heel wat jaren aan de gang en over iedere server. Dit heeft er in geresulteerd dat menig server overgezet is op .NET. Ik verwacht niet dat de grotere servers als .DE of .PL of zelfs...
  7. Rise Against

    Wereld 73 - Definitieve instellingen - Feedback

    Direct een paar vragen. Gaat innogames weer de boel aanpassen zodra de voorwaarden bereikt zijn? En waarom 96% snelheid? Dat gaat bepaalde, oudere scripts onbruikbaar maken, gok ik zo.
  8. Rise Against

    KataAfspraakTopic

    05/12/2019 ben ik namens Mats gesprekken gestart met inni en Pion, en na paar kleine opmerkingen was dit het voorstel. Mats en Pion zijn hier mee akkoord gegaan, en inni kwam met een counter voorstel: Paar dingen die direct opvallen, kata"Clears" en een nap voor beide kanten. Ook het...
  9. Rise Against

    Hezhi kaartjes

  10. Rise Against

    Oorlog: Het schaakspel

    Op 2 december rond een uur of 7 heb ik namens Mats de oorlog verklaard aan Pion. Waarom zul je je afvragen, nou gewoon omdat het kan en omdat er vanuit Mats een massatje werd gegooid op Pion. VS Beschrijving Mats: De stam is opgericht door het account Johnny English. Bestaande uit een...
  11. Rise Against

    Hezhi Kaartjes

    nah
  12. Rise Against

    [Afgekeurd] Nieuwe wereldvormen

    Aangezien mijn topicje over aparte wereldvormen (https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/aparte-wereld-vormen.203427/) als een prima idee werd gezien en het met de huidige instellingen niet mogelijk is gooi ik het hier als idee op. Ik wil graag dat werelden kunnen spawnen met een 2e/3e...
  13. Rise Against

    Aparte wereld vormen

    Kzat ff de kaarten van andere servers te bekijken en toen viel me deze op: https://ae55.tribalwars.ae/guest.php?screen=map#500;500 Een wereld met een 2e cirkel zoals de allereerste .NL wereld Nu was er vroeger totaal geen reden om iets als dit in te voeren, maar tegenwoordig lijkt me een...
  14. Rise Against

    [Ingevoerd] Specifieke troepen terughalen

    Als je defence in andere dorpen hebt staan is er geen mogelijkheid om specifieke eenheden terug te halen: In het def aanvraag overzicht is er wel een mogelijkheid om specifieke troepen aan te vragen, zoiets wil ik ook voor het defence terug trekken. Dan kun je tenminste zonder moeite even...
  15. Rise Against

    Hezhi Kaartjes

    Stammen Top 10 stammen Top 10 ODA stammen Top 10 ODD stammen Groei top 10 stammen Dominantie stammen Spelers Top 15 spelers Top 15 ODA spelers Top 15 ODD spelers Top 15 spelers aantal veroveringen Dominantie spelers
  16. Rise Against

    Overzicht voor grondstof zendingen verbeteren

    Momenteel is er geen overzicht waar je bevelen kunt stoppen, zoals je dat wel troepen kunt doen. Hetzelfde overzicht zou ik ook graag geimplementeerd willen zien bij het transport overzicht
  17. Rise Against

    Hezhi Kaartjes

    Top 10 stammen Top 10 ODA stammen Top 10 ODD stammen Groei top 10 stammen Dominantie stammen Spelers Top 15 spelers Top 15 ODA spelers Top 15 ODD spelers Top 15 spelers aantal veroveringen Dominantie spelers
  18. Rise Against

    Hezhi Kaartjes

    Top 10 stammen Top 10 ODA stammen Top 10 ODD stammen Groei top 10 stammen Dominantie stammen Spelers Top 15 spelers Top 15 ODA spelers Top 15 ODD spelers Top 15 spelers aantal veroveringen Dominantie spelers
  19. Rise Against

    Hezhi Kaartjes

    Top 10 stammen Top 10 ODA stammen Top 10 ODD stammen Groei top 10 stammen Dominantie stammen Spelers Top 15 spelers Top 15 ODA spelers Top 15 ODD spelers Top 15 spelers aantal veroveringen Dominantie spelers
  20. Rise Against

    Hezhi Kaartjes

    Stammen Top 10 stammen Top 10 ODA stammen Top 10 ODD stammen Groei top 10 stammen Dominantie stammen Spelers Top 15 spelers Top 15 ODA spelers Top 15 ODD spelers Top 15 spelers aantal veroveringen Dominantie spelers
Bovenaan