Golden Awards - W97

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
als david er nooit eentje typt

hoef ik er zelf nooit een te maken

lijkt me win win
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Idd maar waarom zouden we Arithmetic blijven roasten
 
Reactiescore
119
Jij bent anders ook wel aardig geobsedeerd bij CBC krijg ik het idee :rolleyes:
Ik kan er niets aan doen, CbC en hun fanboys blijven zo lekker happen. Je medespelers zouden nog wel wat kunnen leren van een van jouw oude account naampjes.
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ah gewoon een vd CbC white knights die tijd over heeft. Iemand anders zei het vanochtend goed...
Je spreekt hier over tijd over maar je zit meer te posten dan eender wie :ddd
 
Reactiescore
1.167
Lijstjes graag!
 
Reactiescore
246
Beste speler: Ik denk dat hier een goed debat kan over gemaakt worden en denk dat je verschillende factoren kan handhaven voor jou top pick.. Dat gezegd zijnde kies ik toch voor oude bekenden op cbc. Ouwe rotten met goeie humor en ze zijn ook weer deze wereld immens goed gestart. Ben benieuwd hoe dit verder zal verlopen. Ook zou je een zaak kunnen maken voor QQEEZZ.en De sukke. Het ontbreekt ook niet aan talent daar.

Beste stam: Zet ik gwn ff men eigen beast stam neer VFsnip, onderschat de kleintjes niet jongeuh!!!

De beste stam speler: Denk dat ik voorlopig nog weinig kan inschatten wie dat zou kunnen zijn... Wordt vervolgd.

Het grootste ego: Ik heb in deze wereld nog maar met een paar echt contact gehad, maar hier ga ik toch wel Anti woke een plaatsje geven.

Beste leider: Aangezien er nog niet echt complete stammen zijn gevormd in mijn optiek ga ik deze open laten voorlopig.

Slechtste leider: Nova leiding, alhoewel ze ook wel nog deftige spelers hebben

Meest onderschatte stam: VFsnip

Meest overschatte stam: SR

Meest overschatte speler: Ik denk niet dat er echt iemand zwaar overschat wordt dus.

Meest onderschatte speler: @mohniels1 gaat gewoon iedereen nog verstomd staan die ekte pro komt nog opdraven zenne..

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Elke topper die op CbC speelt, huidige stammies zijn zalig en staan paraat wanneer je het vraagt.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Moeilijk te zeggen eigenlijk, voor de memes krepox of oud coruscant spelers xd

Mooiste spelers naam: Zaeres vind ik mooi klinken :)

Mooiste stam naam: Dei

Het tofste topic: Spotprenten ofc wat anders...

Het domste topic: alle topics zijn funny dus...

Favoriete forum poster: Jordi @Conceived by Communism kan ik appreciëren en @Calamus Incendium vind ik wel geinig posten vaak

Minst favoriete forum poster: vind dat het in deze wereld best meevalt dus...

Dikste wannabe op het forum: Krepox als die man nog zou bestaan, voor de rest vind ik dat van ouderdom de wanabe's wat vermindert zijn :)

Dikste wannabe in het spel:

Mooiste profiel foto van spelers: QQUEEZZ

Mooiste profiel foto van stammen: Dei, maar VFsnip heeft de mooiste dame hehe

Mooiste actie van de wereld: Het tenondergaan van bewezen booster hehe

Meest belovende speler voor de toekomst:

Meest belovende stam voor de toekomst: Dei of een fusie die later nog komt van verschillende spelers :)

Grootste blunder:

Voor wie heb je nu echt respect: CbC spelers, @Speeder. @Goth Angel, teveel om allemaal op te noemen :p

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Denk men huidige co spelers en Oud spelers van Noire/CbC

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik denk dat dit nog een heel interessante wereld kan worden, ben benieuwd hoe alles in zen plooi gaat vallen tussen oude rotten en newgens.. Er is al een mix te zien van beide, en alles ligt nog lekker doorheen geschud.. Het kan ook heel saai worden als het een fusie wordt van bepaalde kanten die samen gaan werken. We shall see !
 
Bovenaan