[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
723
En wat indien gelijkspel? Dan BM 3 stemmen?
Dan is de stem van de BM doorslaggevend. Immers stond het merendeel achter de keuze van de BM?

(Nu had ik een crazy idee, wanneer de meeste stemmers van de BM dood zijn, jullie zouden kunnen challengen, maar dat gaan we niet doen. De BM geeft bij zijn dood het burgermeesterschap door)
 
Reactiescore
1.804
Dan is de stem van de BM doorslaggevend. Immers stond het merendeel achter de keuze van de BM?

(Nu had ik een crazy idee, wanneer de meeste stemmers van de BM dood zijn, jullie zouden kunnen challengen, maar dat gaan we niet doen. De BM geeft bij zijn dood het burgermeesterschap door)
als de BM stem dubbel telt en er is een gelijkspel stond het merendeel net niet achter de keuze van de BM
Iemand enig idee wat we ons hierbij moeten voorstellen? Iets soortgelijks eerder gebeurt?
niet dat ik me herinner, mss wolfke aangepast in infectie ofzo?
 
Reactiescore
141
Nou zal dan maar mijn claim zetten anders verloren zaak
Ik claim wijze burger. Wacht 1 lynch en ik heb morgen eventueel info of lynch me en je verliest een wijze burger

Je claimt wijzer burger maar zet geen actie in? Cowboy Niels

Verder weinig tijd gehad vandaag, heb even vlug bijgelezen en dit viel me nogal op
 
Reactiescore
141
Grote kans dat Niels de infectiewolf is, gezien hij nacht 3 mag infecteren, en dit probeert nog een nachtje te strekken nu met zijn claim/niet actie wijze burger vandaag willen gebruiken
 
Reactiescore
1.014
Grote kans dat Niels de infectiewolf is, gezien hij nacht 3 mag infecteren, en dit probeert nog een nachtje te strekken nu met zijn claim/niet actie wijze burger vandaag willen gebruiken
Dan mag die opschieten, gezien het 9-0 staat ^^


@Rinske mn gevoel klopte weer!!! :cool:
Ik ga even teruglezen
 
Reactiescore
278
Grote kans dat Niels de infectiewolf is, gezien hij nacht 3 mag infecteren, en dit probeert nog een nachtje te strekken nu met zijn claim/niet actie wijze burger vandaag willen gebruiken
Je rol goed doorgelezen kerel!
Nja ik kan mezelf niet meer redden goed gespeeld wolfjes
 
Reactiescore
141
Reactiescore
278
EEN ACTIE VAN EEN WIJZE BURGER KOMT NIET HIER TE STAAN
Dus kan zeggen dat er 4 infectiewolven of 3 priesters inzitten maar dat kan ook flauwekul zijn dus gaan jullie niet anders van stemmen en als wolfjes willen jullie dit alleen maar zodat ik mn kracht kwijt ben
 
Reactiescore
141
EEN ACTIE VAN EEN WIJZE BURGER KOMT NIET HIER TE STAAN
Dus kan zeggen dat er 4 infectiewolven of 3 priesters inzitten maar dat kan ook flauwekul zijn dus gaan jullie niet anders van stemmen en als wolfjes willen jullie dit alleen maar zodat ik mn kracht kwijt ben
Nu ga je sws dood, gezien zon beetje alle stemmen op je staan. Mocht je goed zijn, wat ik zeer betwijfel, help je de goedjes tenminste nog
 
Bovenaan