Spotprenten

Reactiescore
511
Omgekeerde wereld dit
Eerlijk, ik zeg je. Ik speel al veel te lang tribalwars, maar deze heb ik nog nooit meegemaakt. Dat je zo'n zelfmoordactie doet als wraak dat je stammie gepakt is, eerlijk respect haha
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Poh, dan zit de wrok wel heel hoog als je dit zo "oplost". Wel een dik rapport, ngl. :biggrin:
 
Reactiescore
1.145
Eerlijk, ik zeg je. Ik speel al veel te lang tribalwars, maar deze heb ik nog nooit meegemaakt. Dat je zo'n zelfmoordactie doet als wraak dat je stammie gepakt is, eerlijk respect haha
Tbh denk dat hij hier mee meer bereikt dan als de edels op zijn eigen dorp waren gekomen en hij de def nog had.
Dan had hij het misschien 1 ronde uit kunnen stellen door 1 van de edels te pakken en was hij zijn def daarna ook kwijt geweest.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Whaha baas
 
Reactiescore
561
Tbh denk dat hij hier mee meer bereikt dan als de edels op zijn eigen dorp waren gekomen en hij de def nog had.
Dan had hij het misschien 1 ronde uit kunnen stellen door 1 van de edels te pakken en was hij zijn def daarna ook kwijt geweest.
En door het te posten opt forum exposed hij ook direct dat er geen def staat in buurt van dat begindorp
Waarop personen in de buurt ideeën zouden kunnen krijgen
 
Reactiescore
550
JANKEN

De ban van arethmatic was terecht daarom dat vrijwel heel het AF en de spelers erachter stonden. Dat iedereen nu zo verontwaardigd reageert op de ban van CBC komt omdat die wel onterecht is.

Dit is de eerste x dat ik de spotprenten niet kan waarderen...

#freecbc
Zout hoort in je hutspot

Spotprentjes top

CbC top

Arith flop

#FreeWilly
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Afgezien van dat zo'n onterechte ban heel kut is voor de gedupeerden, vind ik het toch wel boeiend hoe dat nu gaan met aanvalbare bans en het terugdraaien ervan. Gevoelsmatig lijkt het grijze gebied nu groter dan eerst. Fuseren en internen is van alle tijden, het enige verwerpelijke hierbij kan zijn als het met voorbedachte rade is én early game, vooral dat eerste is moeilijk meetbaar. Tja tenzij je stom bent als Arith en precies hetzelfde trucje wereld op wereld op wereld doet...
 
Reactiescore
2.386
Lang geleden dat ik deze niet binnen de 2 dagen had
topverkoper.png
 
Bovenaan