RIP TW.nl DISCORD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.022
Oei dit brengt weer een nieuw licht op de zaak.

Ik stel voor dat jij een nieuwe maakt en mij moderator maakt van de discord. Ik hoor graag het tegenvoorstel maatje.
ik heb door mijn titel als beste spelleider en tevens leider van w77-winnende stam house wel ervaring in het co-leiden van een community ik zie mijn contractvoorstel wel tegemoet komen

mvgmvgmvg
gr
 
Reactiescore
976
Vrienden wees gerust, ik zal de nieuwe chat oprichten.
Eenieder die een uitnodiging wilt kan die vragen bij onze recruiter @mohniels1.

Mocht K3log ook willen toetreden kan die zich richten tot onze diplomaat @ItsDash
Top. Bedankt voor je inzet voor de community. Ik roep al mijn tribalvrienden op om zich bij deze chat aan te sluiten.
 

Kr33log

Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
109
We zijn de opties aan het bekijken voor een nieuwe discord chat.

We begrijpen dat een discord chat een zeer gewaardeerd iets is binnen de community en vinden het daarom belangrijk om deze zo snel mogelijk terug online te hebben. Helaas zal de discord server vanavond niet meer online komen omwille van het tijdstip, waarvoor onze excuses.

Eens de nieuwe discord server online is, zullen we deze met jullie communiceren.
 
Reactiescore
24
We zijn de opties aan het bekijken voor een nieuwe discord chat.

We begrijpen dat een discord chat een zeer gewaardeerd iets is binnen de community en vinden het daarom belangrijk om deze zo snel mogelijk terug online te hebben. Helaas zal de discord server vanavond niet meer online komen omwille van het tijdstip, waarvoor onze excuses.

Eens de nieuwe discord server online is, zullen we deze met jullie communiceren.
Jullie kennende qua speed werelden zal die dc dus ook nog wel ff duren
 

Kr33log

Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
109
Jullie kennende qua speed werelden zal die dc dus ook nog wel ff duren
Ik begrijp dat je speedwerelden mist, en dat dit veel langer duurt dan dat je gehoopt had.
Weet dat we snel beide zullen aankondigen ;-)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
We zijn de opties aan het bekijken voor een nieuwe discord chat.

We begrijpen dat een discord chat een zeer gewaardeerd iets is binnen de community en vinden het daarom belangrijk om deze zo snel mogelijk terug online te hebben. Helaas zal de discord server vanavond niet meer online komen omwille van het tijdstip, waarvoor onze excuses.

Eens de nieuwe discord server online is, zullen we deze met jullie communiceren.

Mooi, ik hoor wel zodra ik aan de slag kan als discord mod.
 
Reactiescore
1.704
Maar krdrieendertiglog. Kan je nou echt niet wat pro actiever handelen. Dacht je oprecht dat je de onofficiele tw server mocht blijven gebruiken??
 
Reactiescore
510
Reactiescore
95
Schiet maar op, daak moet Inno nog de server van het forum upgraden. Gaat weer een hoop geld kosten voor het arme Inno...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan