Shakedown8 en zijn werkwijze

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik merk dat hier veel commentaar komt op de BG tussen Venari en Shock. Persoonlijk vind ik dit een beetje vreemd aangezien deze BG er al een lange tijd is.
In die tijd was Venari verre van een grote stam net zoals shock (al was daar wel meteen te zien dat dat maar een kwestie van tijd was).
De BG tussen Venari en Shock is ontstaan uit de "val" van AAA waar UM naar Shock ging en SoD+Unresolved naar loony tunes.
In die tijd was in C55 Run! met voorsprong de grootste stam dus was een samenwerking logisch om run weg te spelen.
Dus als je nu de BG tussen 2 grote stammen gaat veroordelen, ga eerst eens kijken hoe deze onstaan was en hoe groot deze stammen toen waren...
Het is niet onze fout dat beide stammen een voordeel hebben gedaan uit de stabs en verslagen accounts van run! :D

Als je phalanxen bouwt en met 14 man richting end-game rushed dan snap je volgensmij de wereldinstellingen niet.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Snap wel dat noobs uit shock niet vertrouwen op hun 7 accounts maar dit loopt stevig uit de hand!!
 
Reactiescore
864
tycoon960 wordt gelinkt aan Pugna maar zelf weten wij dit nog niet eens - waar komt deze aanname vandaan?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik merk dat hier veel commentaar komt op de BG tussen Venari en Shock. Persoonlijk vind ik dit een beetje vreemd aangezien deze BG er al een lange tijd is.
In die tijd was Venari verre van een grote stam net zoals shock (al was daar wel meteen te zien dat dat maar een kwestie van tijd was).
De BG tussen Venari en Shock is ontstaan uit de "val" van AAA waar UM naar Shock ging en SoD+Unresolved naar loony tunes.
In die tijd was in C55 Run! met voorsprong de grootste stam dus was een samenwerking logisch om run weg te spelen.
Dus als je nu de BG tussen 2 grote stammen gaat veroordelen, ga eerst eens kijken hoe deze onstaan was en hoe groot deze stammen toen waren...
Het is niet onze fout dat beide stammen een voordeel hebben gedaan uit de stabs en verslagen accounts van run! :D
En eenmaal run weggespeeld was?
 
Reactiescore
1.226
Als je phalanxen bouwt en met 14 man richting end-game rushed dan snap je volgensmij de wereldinstellingen niet.

Maakt toch niks uit? Is niet dat opeens 14 man de wereld gaat winnen. Mocht het zo zijn dan zal er diplomatiek nog wat moeten gebeuren willen ze met 14 accounts de end-game in :)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
tycoon960 wordt gelinkt aan Pugna maar zelf weten wij dit nog niet eens - waar komt deze aanname vandaan?

Hoe kan het dat The Blacklist over Run heen springt om KrstN te internen? Ben wel benieuwd hoe dit dan eigenlijk zit.

intern.png
 
Reactiescore
1.532
Ah kijk, je verandert je punt al van 10+ spelers (wat je inderdaad makkelijk zou redden met mbs) naar 10 main accounts wat al meer voor eigen interpretatie is want wat wordt beschouwd als een main account?

Maar zelfs dan kan je toch al redelijk wat grote accounts koppelen aan EWS wat je zou kunnen zien als extra main accounts.
Meest in het oog springende zijn bijvoorbeeld
- MyBae - ex top 5 acc wat geinternd lijkt te worden maar voor nu met zn 500k (top 20) enorm veel slagkracht bied
- We Like Turtles - top 15 acc waar zelfs al rekening mee wordt gehouden in de edellijnen
- Speeder - De grote Speeder zal niemand over het hoofd zien en kan met zekerheid gekoppeld worden aan EWS, inclusief zijn stam Hestati. Neem in acht de stamwissel in en uit Fear waarmee al een groot blok wordt gevormd tegen flopstam Shock.
- Insomnia - Hier op het AF al toegegeven afgelopen week nog onder vv geweest van EWS. Redelijk veilig te stellen dat deze banden nog warm zijn. En zie daar, een nieuwe core stam waar Insomnia op het profiel staat als leider/contactpunt. Kun je hiermee de nummer 1 stam (EWS) koppelen aan de nummer 3 stam (Death)? Toegegeven, dit is een aanname, maar dit contact tussen de stammen is op zijn minst vriendelijk ;)


Bedankt voor je succeswensen, nu wens ik jou succes met dit te ontkrachten :)
Hahahaha gast ik ben een hockeynerd die rode wijn drinkt wat de fuck moet ik in een kamperstam?

Overigens waren ze in Shock pro serieus algemeen forum. Ik hoop dat dit jullie laatste trollpost was en we binnenkort iets kunnen lezen wat ergens op slaat?
 
Reactiescore
201
Als je phalanxen bouwt en met 14 man richting end-game rushed dan snap je volgensmij de wereldinstellingen niet.

met alle respect melvin,
maar kijk even in de spiegel en je zal al snel merken dat er in EWS - Pugna - (en Shock) buiten proportioneel wordt geïnternt om maar snel naar een endgame te rushen.
Tot op heden heeft EWS ook nog helemaal geen zak gedaan op deze wereld behalve BB's edelen, boostaccounts regelen en vv's pakken bij de fronten van andere stammen, verder wordt ook bij jullie net als bij Pugna iedere serieuze comfrontatie uit de weg gegaan in plaats van er een leuke strijd van te maken..

als je andere stammen wil gaan zwartschilderen omdat ze een BG/GAP afspreken op een toenmalige stam die even groot, of groter was dan de twee stammen samen vind ik dat wel een beetje apart hoor.
verder is er behalve een gezamelijk offensief op Dusk en Think van UM en unresolved ook nog helemaal niets gedaan.

Wat de toekomst uitwijst tussen Shock en Venari zal dus veelal afhangen van hoe de rest van deze wereld, de wereld wil spelen.
Maar binnen Venari zijn wij het Unaniem eens dat wij strijden voor een mooie faire endgame, de weg er naartoe en op termijn de endgame zelf.
En als wij daar dan al dan niet het onderspit moeten delven maakt mij persoonlijk niets uit.
 
Reactiescore
2.477
met alle respect melvin,
maar kijk even in de spiegel en je zal al snel merken dat er in EWS - Pugna - (en Shock) buiten proportioneel wordt geïnternt om maar snel naar een endgame te rushen.
Tot op heden heeft EWS ook nog helemaal geen zak gedaan op deze wereld behalve BB's edelen, boostaccounts regelen en vv's pakken bij de fronten van andere stammen, verder wordt ook bij jullie net als bij Pugna iedere serieuze comfrontatie uit de weg gegaan in plaats van er een leuke strijd van te maken..
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
met alle respect melvin,
maar kijk even in de spiegel en je zal al snel merken dat er in EWS - Pugna - (en Shock) buiten proportioneel wordt geïnternt om maar snel naar een endgame te rushen.
Tot op heden heeft EWS ook nog helemaal geen zak gedaan op deze wereld behalve BB's edelen, boostaccounts regelen en vv's pakken bij de fronten van andere stammen, verder wordt ook bij jullie net als bij Pugna iedere serieuze comfrontatie uit de weg gegaan in plaats van er een leuke strijd van te maken..

als je andere stammen wil gaan zwartschilderen omdat ze een BG/GAP afspreken op een toenmalige stam die even groot, of groter was dan de twee stammen samen vind ik dat wel een beetje apart hoor.
verder is er behalve een gezamelijk offensief op Dusk en Think van UM en unresolved ook nog helemaal niets gedaan.

Wat de toekomst uitwijst tussen Shock en Venari zal dus veelal afhangen van hoe de rest van deze wereld, de wereld wil spelen.
Maar binnen Venari zijn wij het Unaniem eens dat wij strijden voor een mooie faire endgame, de weg er naartoe en op termijn de endgame zelf.
En als wij daar dan al dan niet het onderspit moeten delven maakt mij persoonlijk niets uit.
Clown :redface:
 
Reactiescore
8
met alle respect melvin,
maar kijk even in de spiegel en je zal al snel merken dat er in EWS - Pugna - (en Shock) buiten proportioneel wordt geïnternt om maar snel naar een endgame te rushen.
Tot op heden heeft EWS ook nog helemaal geen zak gedaan op deze wereld behalve BB's edelen, boostaccounts regelen en vv's pakken bij de fronten van andere stammen, verder wordt ook bij jullie net als bij Pugna iedere serieuze comfrontatie uit de weg gegaan in plaats van er een leuke strijd van te maken..

als je andere stammen wil gaan zwartschilderen omdat ze een BG/GAP afspreken op een toenmalige stam die even groot, of groter was dan de twee stammen samen vind ik dat wel een beetje apart hoor.
verder is er behalve een gezamelijk offensief op Dusk en Think van UM en unresolved ook nog helemaal niets gedaan.

Wat de toekomst uitwijst tussen Shock en Venari zal dus veelal afhangen van hoe de rest van deze wereld, de wereld wil spelen.
Maar binnen Venari zijn wij het Unaniem eens dat wij strijden voor een mooie faire endgame, de weg er naartoe en op termijn de endgame zelf.
En als wij daar dan al dan niet het onderspit moeten delven maakt mij persoonlijk niets uit.


Je noemt alle andere grote stammen maar venari is minstens even erg. Edelen genoeg bb dorpen, kijk momenteel maar naar daffy duck die helemaal de rim in het zuiden voor zichzelf aan het claimen is door alleen maar bb dorpen of interns van de MB stam te edelen. En dan zwijgen we nog over alle interns die de hele stam doet op de spelers van stammen die hoog genoeg zijn om zelf een leuke rol te spelen op deze wereld. en dan doel ik op de nummer 16 stam AAA, de nummer 32 stam R.I.P en de nummer 33 stam Klas.

Dus in de plaats van iedereen zwart te maken en zelf er als enige goede uit te willen komen, speel het spel zelf ook zuiver. Is een beetje hypocriet om altijd naar het AF te gaan met dingen die jullie zelf ook gewoon doen. En als mensen nog een leuker verhaaltje willen horen over venari raadt ik ze aan spelers van MOB te raadplegen. Venari heeft hun trouwens ook op een niet zo zuivere manier weggespeeld. terwijl ze zelf al 3 keer zo groot waren als die stam.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Je noemt alle andere grote stammen maar venari is minstens even erg. Edelen genoeg bb dorpen, kijk momenteel maar naar daffy duck die helemaal de rim in het zuiden voor zichzelf aan het claimen is door alleen maar bb dorpen of interns van de MB stam te edelen. En dan zwijgen we nog over alle interns die de hele stam doet op de spelers van stammen die hoog genoeg zijn om zelf een leuke rol te spelen op deze wereld. en dan doel ik op de nummer 16 stam AAA, de nummer 32 stam R.I.P en de nummer 33 stam Klas.

Dus in de plaats van iedereen zwart te maken en zelf er als enige goede uit te willen komen, speel het spel zelf ook zuiver. Is een beetje hypocriet om altijd naar het AF te gaan met dingen die jullie zelf ook gewoon doen. En als mensen nog een leuker verhaaltje willen horen over venari raadt ik ze aan spelers van MOB te raadplegen. Venari heeft hun trouwens ook op een niet zo zuivere manier weggespeeld. terwijl ze zelf al 3 keer zo groot waren als die stam.

Voel je vrij het verhaal in hun naam hier te delen
 

Deleted User - 487957763

Guest
Zeg het niet graag, maar is dit het einde van Venari?
 
Reactiescore
2.477
De maskers vallen af?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
met alle respect melvin,
maar kijk even in de spiegel en je zal al snel merken dat er in EWS - Pugna - (en Shock) buiten proportioneel wordt geïnternt om maar snel naar een endgame te rushen.
Tot op heden heeft EWS ook nog helemaal geen zak gedaan op deze wereld behalve BB's edelen, boostaccounts regelen en vv's pakken bij de fronten van andere stammen, verder wordt ook bij jullie net als bij Pugna iedere serieuze comfrontatie uit de weg gegaan in plaats van er een leuke strijd van te maken..

Welke confrontaties zijn wij uit de weg gegaan als EWS?
 
Reactiescore
166
Je noemt alle andere grote stammen maar venari is minstens even erg. Edelen genoeg bb dorpen, kijk momenteel maar naar daffy duck die helemaal de rim in het zuiden voor zichzelf aan het claimen is door alleen maar bb dorpen of interns van de MB stam te edelen. En dan zwijgen we nog over alle interns die de hele stam doet op de spelers van stammen die hoog genoeg zijn om zelf een leuke rol te spelen op deze wereld. en dan doel ik op de nummer 16 stam AAA, de nummer 32 stam R.I.P en de nummer 33 stam Klas.

Dus in de plaats van iedereen zwart te maken en zelf er als enige goede uit te willen komen, speel het spel zelf ook zuiver. Is een beetje hypocriet om altijd naar het AF te gaan met dingen die jullie zelf ook gewoon doen. En als mensen nog een leuker verhaaltje willen horen over venari raadt ik ze aan spelers van MOB te raadplegen. Venari heeft hun trouwens ook op een niet zo zuivere manier weggespeeld. terwijl ze zelf al 3 keer zo groot waren als die stam.

Je bent er eindelijk achter dat Venari die stammen als MB stammen heeft?
1613829891810.png
1613829901014.png
 
Reactiescore
201
Je noemt alle andere grote stammen maar venari is minstens even erg. Edelen genoeg bb dorpen, kijk momenteel maar naar daffy duck die helemaal de rim in het zuiden voor zichzelf aan het claimen is door alleen maar bb dorpen of interns van de MB stam te edelen. En dan zwijgen we nog over alle interns die de hele stam doet op de spelers van stammen die hoog genoeg zijn om zelf een leuke rol te spelen op deze wereld. en dan doel ik op de nummer 16 stam AAA, de nummer 32 stam R.I.P en de nummer 33 stam Klas.

Dus in de plaats van iedereen zwart te maken en zelf er als enige goede uit te willen komen, speel het spel zelf ook zuiver. Is een beetje hypocriet om altijd naar het AF te gaan met dingen die jullie zelf ook gewoon doen. En als mensen nog een leuker verhaaltje willen horen over venari raadt ik ze aan spelers van MOB te raadplegen. Venari heeft hun trouwens ook op een niet zo zuivere manier weggespeeld. terwijl ze zelf al 3 keer zo groot waren als die stam.

Je kan jezelf natuurlijk ook enorm belachelijk maken door hier wat onwaarheden te gaan verkondigen die met alle gemak reeds van tafel werden geveegd ;)
Niemand neemt een speler zoals jou serieus man, je komt op een correcte manier bij ons aanbellen met de vraag hoe wij tegenover Mob staan, daarop heb ik jou persoonlijk nog geantwoord dat dit voor ons een target is ;)
tegen Run! en Mob wilde je samenwerken met ons, prima voor ons! maar als wij je dan vervolgens meermaals vragen hoe het komt dat Pugna dorpen van jullie zomaar kan internen (want er is geeneens OD stijging) krijgen wij daar maar een halfbakken antwoord op en claim je dat dit onwaar is of recaps niet gelukt waren ed (wat uiteraard klinklare BS is aangezien er 0.0 OD gestegen is)
Ale je het dan niet kan verkroppen dat wij afzien van enige samenwerking met jullie aangezien jullie gewoon al in de zak zitten van Pugna dan moet je achteraf niet komen huilen.

Verder heb je dan maar gekozen om met Run! in zee te gaan, en na een zwaar geflopte massa van jullie allen wil het alweer niet lukken.
Dan maar kiezen om je ter intern aan te bieden aan Pugna, omdat je simpelweg de kwaliteiten niet hebt om van enige rol te gaan zijn op deze wereld :redface:
 
Bovenaan