Top/Flop stammen

Reactiescore
261
Het statement tegen rim vv's hebben we laten varen zodra bekend werd dat Imago dit bij ons deed. Al verbind jij je als stam dan als BG's scheren we je over dezelfde kam. Dus het statement werd nageleefd tot we het tegen kregen toen hebben we dat ter grabbel gegooid.

Uuhm iets met pot verwijt de ketel?
 
Reactiescore
18
Lekker eerst weten ze van niks, en tegelijkertijd pakken jullie de vv’s nu wel omdat dr statements niet meer worden nagestreefd.

ik ben in de war‍♀️
 
Reactiescore
1.365
Lekker eerst weten ze van niks, en tegelijkertijd pakken jullie de vv’s nu wel omdat dr statements niet meer worden nagestreefd.

ik ben in de war‍♀
Ben je n chick?
 
Reactiescore
1.367
Jullie als Spread zijnde hebben destijds ook vv gedraaid van Wow Who, al begreep ik dat het wel maar om een paar uurtjes ging, maar dan alsnog. En ook dan kan je de vraag stellen: wie weet welke accounts nog meer. Wellicht geen één, wellicht meerdere, who knows. Feit blijft dat beide partijen er schuldig aan zijn. Begrijp ook niet zo goed waarom dit nu weer een discussie wordt/is.

Ookal zouden beide het doen, kzie het punt er niet van in, je vijand het moeilijk maken doormiddel van BG's helpen lijkt me gewoon een normale tactiek
 

Deleted User - 487957763

Guest
Lekker eerst weten ze van niks, en tegelijkertijd pakken jullie de vv’s nu wel omdat dr statements niet meer worden nagestreefd.

ik ben in de war‍♀
Naja wie die VV gedaan heeft gedaan heb ik geen weet van. Mocht die wel gedaan zijn boeit dat mij precies 0, omdat wij dat statement wat aan begin van de wereld opgezet is al 2 maand geleden(?) hebben laten varen.
 
Reactiescore
454
Wat is dit toch een ongesteld forum

@Sevii ik ken je ook nie van schedel schedel is nie bijzonder

Vond je prestaties op something unique bijzonderder
 
Reactiescore
1.145
Uuhm iets met pot verwijt de ketel?

Er worden vanuit ons toch geen verwijten gemaakt.
Wij wouden het gewoon liever niet dat het een ding werd deze wereld maar als het dan toch gebeurd doen wij het ook.

Tis niet dat wij afspraken hier over hadden met imago of een andere partij dit was gewoon een soort on afgesproken regel die wij nageleefd hebben tot het moment we merkte dat dit niet meer wederzijds was
 
Reactiescore
261
Er worden vanuit ons toch geen verwijten gemaakt.
Wij wouden het gewoon liever niet dat het een ding werd deze wereld maar als het dan toch gebeurd doen wij het ook.

Tis niet dat wij afspraken hier over hadden met imago of een andere partij dit was gewoon een soort on afgesproken regel die wij nageleefd hebben tot het moment we merkte dat dit niet meer wederzijds was

Met verwijten doelde ik op iets anders;)

Nee die is al gekomen destijds van jullie BG :rolleyes2:

Wat een lieverds
 

Deleted User - 487973263

Guest
Ben je nu toch uit je mand gekomen clowntje? Je hebt dus nog steeds niet goed gekeken want anders had je wel gezien dat ik binnen team QQ niet op wereld 75 speel. Ik reageerde enkel omdat jij niet normaal kon doen tegen mijn teamgenoten. Beter rot je op naar het w75 AF want jij hebt hier niks te zoeken als je enkel komt om te stoken of de dorpsgek uit te hangen.

ps, maak jezelf eerst maar is bekend en zeg waar je speelt voorsta je met je grote moel weer langskomt. BVD.

Clown dit clown dat. Je vocabulaire is wel zeer beperkt. Het is niet zo dat ik niet normaal kan doen tegen je teamgenoten. Ik attendeerde ze er enkel op dat het pp-abusers zijn. Dat jij dat als een goede reden zag om je gal op het w 75 af te komen spuwen om vervolgens wenend te vertrekken is niet mijn probleem.

Hypocrisie ten top overigens. Een overduidelijk geval van de pot verwijt de ketel. Jij komt naar het w 75 af waar je niet speelt om een kansloze reactie te plaatsen, maar ik mag niet naar het w 73 AF komen, waar men jou kent, om te vragen wie dit kleinzierige mannetje met grootheidswaanzin is? Laat mij niet lachen zeg.

De reden waarom ik hier kwam vragen wie je bent, en niet op w 75 blijf hangen, is omdat daar niemand van betekenis jou kent. Aangezien ik hier een paar fatsoenlijke posters herken, en Emile al had gevraagd wie je was, had ik er meer aan om hier naar een antwoord te zoeken. Ik zie je handtekening wel. Klaarblijkelijk heb ik je door je grote mond overschat en ben je niemand. Geen probleem, maar dan weet ik dat ook weer.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Clown dit clown dat. Je vocabulaire is wel zeer beperkt. Het is niet zo dat ik niet normaal kan doen tegen je teamgenoten. Ik attendeerde ze er enkel op dat het pp-abusers zijn. Dat jij dat als een goede reden zag om je gal op het w 75 af te komen spuwen om vervolgens wenend te vertrekken is niet mijn probleem.

Hypocrisie ten top overigens. Een overduidelijk geval van de pot verwijt de ketel. Jij komt naar het w 75 af waar je niet speelt om een kansloze reactie te plaatsen, maar ik mag niet naar het w 73 AF komen, waar men jou kent, om te vragen wie dit kleinzierige mannetje met grootheidswaanzin is? Laat mij niet lachen zeg.

De reden waarom ik hier kwam vragen wie je bent, en niet op w 75 blijf hangen, is omdat daar niemand van betekenis jou kent. Aangezien ik hier een paar fatsoenlijke posters herken, en Emile al had gevraagd wie je was, had ik er meer aan om hier naar een antwoord te zoeken. Ik zie je handtekening wel. Klaarblijkelijk heb ik je door je grote mond overschat en ben je niemand. Geen probleem, maar dan weet ik dat ook weer.

Er spelen wellicht 10 mensen van betekenis op W75
 
Bovenaan