Top/Flop spelers

Reactiescore
983
Er is geen BG met Panda. Dus bij deze.

Lees even wat beter. BG's met ACCOUNTS en Panda LEDEN! Je ziet mij nergens zeggen dat jullie BG hebben met Panda als stam.

Doe jij nu niet exact hetzelfde wat jullie Divine kwalijk namen?
Nu mag dat plots wel zeker "want Divine deed dat ook"?
 
Reactiescore
1.893
Lees even wat beter. BG's met ACCOUNTS en Panda LEDEN! Je ziet mij nergens zeggen dat jullie BG hebben met Panda als stam.

Doe jij nu niet exact hetzelfde wat jullie Divine kwalijk namen?
Nu mag dat plots wel zeker "want Divine deed dat ook"?
Ik zal het wat duidelijker formuleren. Er is vanuit Giorni geen BG met accounts en Panda leden op de Quarantaine wereld van 2020 op de Nederlandse TW server. Zo duidelijk genoeg?

Weet overigens niet wat je bedoeld met dat stuk over Divine kwalijk nemen.
 
Reactiescore
983
Ik zal het wat duidelijker formuleren. Er is vanuit Giorni geen BG met accounts en Panda leden op de Quarantaine wereld van 2020 op de Nederlandse TW server. Zo duidelijk genoeg?

Wees maar trots op je woorden die helemaal geen betekenis hebben. Als je het zo wilt gaan doen..
Alsof het verschillend is wanneer een Giorni lid een PBG afspreekt en de deflijst er van op het forum dropt? Exact hetzelfde hoor.
 
Reactiescore
1.893
Wees maar trots op je woorden die helemaal geen betekenis hebben. Als je het zo wilt gaan doen..
Alsof het verschillend is wanneer een Giorni lid een PBG afspreekt en de deflijst er van op het forum dropt? Exact hetzelfde hoor.
Daar was ik nochtans niet van op de hoogte, maar wat is precies het probleem als een Giorni lid een Panda acc def stuurt om jullie te vertragen? Er zijn daar namelijk een flink aantal accounts (en dus dorpen) die gewoon voor het oprapen liggen voor jullie omdat de spelers op del staan of zijn gaan rennen. Of ben je gewoon salty omdat dat betreffende account jullie fusievoorstel heeft afgewezen?
 
Reactiescore
1.075
Doe alsjeblieft niet schijnheilig. Er is net een PBG tussen Red Sky en Giorni afgesproken, die nu dat account aan het volpompen zijn met def.
Bespaar me je zever, of heb tenminste de ballen om het toe te geven, thanks.

ik zie het punt niet, eerst werd er over recruits gepraat, dat we DT etc zogezegd zouden recruiten, nu is het een pbg, als er vanuit jullie kant niet om de 2 minuten veranderd werd van standpunt zouden we idd kunnen toegeven dat we met 2 accounts van panda contact hebben, echter heeft dit niets te maken met recruits of interns zoals elders al beweerd werd.
 
Reactiescore
983
Daar was ik nochtans niet van op de hoogte, maar wat is precies het probleem als een Giorni lid een Panda acc def stuurt om jullie te vertragen? Er zijn daar namelijk een flink aantal accounts (en dus dorpen) die gewoon voor het oprapen liggen voor jullie omdat de spelers op del staan of zijn gaan rennen. Of ben je gewoon salty omdat dat betreffende account jullie fusievoorstel heeft afgewezen?

Dus je bent niet op de hoogte van de PBG maar wel dat het desbetreffende account ons fusievoorstel heeft afgewezen? Lmao sure man, goeie.

Is niet per se een probleem hoor, is jullie recht. Toont gewoon aan wat voor morele waarden jullie hechten en hoe jullie de eindstrijd willen aangaan.

Haha alsof dat bij Divine niet zo is joh, kom op
 
Reactiescore
1.075
Stay + Nukemw2 + kordaat = 60m + 4m + 4m

Giorni + Leone + VM = 41.5m + 4.5m + 18m

Overmacht yeah right.

het gaat er ook niet om dat stay op dit moment die overmacht nog heeft, het gaat erom dat giorni een poging doet om die overmacht tot een gelijke te trekken, wat toch nog een leuke eindstrijd geeft.
dat jij bij directe vijanden gaat smeken om fusies zodat je een easy win kan bekomen en dit weggewuifd word moet je niet afreageren op ons tho.
 
Reactiescore
1.075
Is niet per se een probleem hoor, is jullie recht. Toont gewoon aan wat voor morele waarden jullie hechten en hoe jullie de eindstrijd willen aangaan.

zonder bijkomende recruits was er geen eindstrijd. dat jij een eindstrijd willen aangaan met 25 mil bonus zegt meer over jou dan over ons.
 
Reactiescore
983
ik zie het punt niet, eerst werd er over recruits gepraat, dat we DT etc zogezegd zouden recruiten, nu is het een pbg, als er vanuit jullie kant niet om de 2 minuten veranderd werd van standpunt zouden we idd kunnen toegeven dat we met 2 accounts van panda contact hebben, echter heeft dit niets te maken met recruits of interns zoals elders al beweerd werd.

Zoals ik al zei heb ik het over PBG, ik heb nooit gezegd dat jullie Red sky gaan recruiten. Dat gaat niet want ik vermoed dat eerst Leone wel aan de beurt is en dan de leden van VM nog, niet? Hmm jij zou idd wel kunnen toegeven dat...? En net zegt je stamgenoot nog dat hij er niet van af wist.. Beter even overleggen in het vervolg!
 
Reactiescore
1.075
Zoals ik al zei heb ik het over PBG, ik heb nooit gezegd dat jullie Red sky gaan recruiten. Dat gaat niet want ik vermoed dat eerst Leone wel aan de beurt is en dan de leden van VM nog, niet? Hmm jij zou idd wel kunnen toegeven dat...? En net zegt je stamgenoot nog dat hij er niet van af wist.. Beter even overleggen in het vervolg!

komen zeuren over individuele pbgs, weet je hoe hypocriet dit klinkt, net nadat je eigen stamgenoot @Dymotare net pbgs van stay is komen verdedigen 2 paginas terug?
 
Reactiescore
983
het gaat er ook niet om dat stay op dit moment die overmacht nog heeft, het gaat erom dat giorni een poging doet om die overmacht tot een gelijke te trekken, wat toch nog een leuke eindstrijd geeft.
dat jij bij directe vijanden gaat smeken om fusies zodat je een easy win kan bekomen en dit weggewuifd word moet je niet afreageren op ons tho.

Smeken alsjeblieft zeg.
Red sky contacteerde ons of er niks in zat omdat hij door wou gaan en komt met een voorstel dat wij afwijzen.
Vervolgens is er inderdaad van onze kant met het fusie idee gekomen omdat wij kampen met wat minder activiteit omdat 1 van de spelers privé problemen heeft, dat is afgewezen door hun omdat ze door willen gaan op Red sky als account en niet schedel. Daar hebben wij dan prima op gereageerd en de onderhandelingen stop gezet.

Wij hebben niet gesmeekt om een fusie zoals jullie dat wel gedaan hebben bij Divine leden, dus please bespaar je halve p&p
 
Reactiescore
1.893
Dus je bent niet op de hoogte van de PBG maar wel dat het desbetreffende account ons fusievoorstel heeft afgewezen? Lmao sure man, goeie.

Is niet per se een probleem hoor, is jullie recht. Toont gewoon aan wat voor morele waarden jullie hechten en hoe jullie de eindstrijd willen aangaan.

Haha alsof dat bij Divine niet zo is joh, kom op
Zoals ik al eerder zei heeft een Panda account ons benaderd waarin dit aan bod is gekomen. Dat staat niet gelijk aan het sluiten van een (P)BG, ik hoop dat je die link zelf ook kunt leggen? Verder zit ik deze dagen ook weinig op Skype dus wat er in elke chat wordt besproken weet ik niet. Wat heeft dit zelfs uit te staan met morele waarden? Die fusieafwijzing zit je toch dieper dan je laat blijken hé.

Zoals ik al zei heb ik het over PBG, ik heb nooit gezegd dat jullie Red sky gaan recruiten. Dat gaat niet want ik vermoed dat eerst Leone wel aan de beurt is en dan de leden van VM nog, niet? Hmm jij zou idd wel kunnen toegeven dat...? En net zegt je stamgenoot nog dat hij er niet van af wist.. Beter even overleggen in het vervolg!
Blijkbaar kun je de link toch niet zelfstandig leggen. Ik zal het in Jip-en-Janneke taal voor je uitleggen: contact met een account is niet hetzelfde als een pbg. Meerderen uit Giorni hebben zelfs al ergens aangegeven hier dat er contact is gezocht met Giorni vanuit Panda, maar dat er geen BG tussen deze stammen is. Ik snap niet welk punt je nog probeert te maken?

Smeken alsjeblieft zeg.
Red sky contacteerde ons of er niks in zat omdat hij door wou gaan en komt met een voorstel dat wij afwijzen.
Vervolgens is er inderdaad van onze kant met het fusie idee gekomen omdat wij kampen met wat minder activiteit omdat 1 van de spelers privé problemen heeft, dat is afgewezen door hun omdat ze door willen gaan op Red sky als account en niet schedel. Daar hebben wij dan prima op gereageerd en de onderhandelingen stop gezet.

Wij hebben niet gesmeekt om een fusie zoals jullie dat wel gedaan hebben bij Divine leden, dus please bespaar je halve p&p
Wij gesmeekt bij Divine? Lol. Divine heeft zelfs een 5 dagen NAP aangeboden aan Giorni zodat ze rustig op del konden gaan. Zoals je ziet is daar geen gehoor aan gegeven. Je uitspraak trekt op niks dus.
 
Reactiescore
983
Zoals ik al eerder zei heeft een Panda account ons benaderd waarin dit aan bod is gekomen. Dat staat niet gelijk aan het sluiten van een (P)BG, ik hoop dat je die link zelf ook kunt leggen? Verder zit ik deze dagen ook weinig op Skype dus wat er in elke chat wordt besproken weet ik niet. Wat heeft dit zelfs uit te staan met morele waarden? Die fusieafwijzing zit je toch dieper dan je laat blijken hé.

Als je met verschillende accounts dat account volpompt met def, jawel dan spreek ik over een (P)BG hoor, jullie niet dat had ik al door.
Was dat niet exact wat gebeurde tussen Veeg, Panda en Divine en waren jullie hier niet woest rond? Jullie doen exact hetzelfde hier.

Blijkbaar kun je de link toch niet zelfstandig leggen. Ik zal het in Jip-en-Janneke taal voor je uitleggen: contact met een account is niet hetzelfde als een pbg. Meerderen uit Giorni hebben zelfs al ergens aangegeven hier dat er contact is gezocht met Giorni vanuit Panda, maar dat er geen BG tussen deze stammen is. Ik snap niet welk punt je nog probeert te maken?

Die fusieafwijzing heb ik hierboven uitgelegd. Dat was een voorstel van onze kant na een afgewezen voorstel van hun. Niets mis mee en ik ken de account eigenaar al een tijdje, zij hebben die fusie afgewezen (wat uiteraard hun recht is) en de gesprekken zijn stopgezet, einde verhaal.
No harsh feelings at all

Contact met een account niet, dat account volpompen als het een massa krijgt wel. Als je anders beweert ben je echt wel enorm hypocriet want dat is exact wat jullie liepen te roepen met de hele Divine-Veeg situatie. Dat er geen BG is tussen Panda en Giorni weet mijn kleine teen ook wel en zeg ik toch niet? Panda is niet eens een stam meer, tuurlijk kan er dan geen BG zijn.
 
Reactiescore
1.893
Die fusieafwijzing heb ik hierboven uitgelegd. Dat was een voorstel van onze kant na een afgewezen voorstel van hun. Niets mis mee en ik ken de account eigenaar al een tijdje, zij hebben die fusie afgewezen (wat uiteraard hun recht is) en de gesprekken zijn stopgezet, einde verhaal.
No harsh feelings at all

Contact met een account niet, dat account volpompen als het een massa krijgt wel. Als je anders beweert ben je echt wel enorm hypocriet want dat is exact wat jullie liepen te roepen met de hele Divine-Veeg situatie. Dat er geen BG is tussen Panda en Giorni weet mijn kleine teen ook wel en zeg ik toch niet? Panda is niet eens een stam meer, tuurlijk kan er dan geen BG zijn.
Dus zelfs met die kwantitatieve overmacht die jullie toen hadden probeerde jullie nog een account naar de Stay-kant te trekken middels een fusie? Denk dat je dan weinig recht hebt om te klagen over het wel of niet stacken van datzelfde account door een Giorni lid.

Ik weet nu ongeveer waar je op doelt met die Divine-Veeg situatie, maar te weinig om daar iets over te zeggen. Ik heb daar zelf niks over geroepen namelijk. Heb voor gisteravond misschien twee keer op dit forum gepost en enkel sporadisch gelezen.
 
Reactiescore
978
Ik weet nu ongeveer waar je op doelt met die Divine-Veeg situatie, maar te weinig om daar iets over te zeggen. Ik heb daar zelf niks over geroepen namelijk.

Dat gebeurt een beetje als je Steff los laat op het AF.

Abuser en calamity gingen al weg voordat achitect(terug toegelaten), coron4 en vegeta werden gerecruit , veeg stond er ook gewoon op dat moment nog goed voor
wij ook gewoon complimenten gehad van Veeg spelers die zeggen dat we oprecht gehandeld hebben en overschot van gelijk hebben om dat Veeg een zinkend schip is.
 
Reactiescore
983
Dus zelfs met die kwantitatieve overmacht die jullie toen hadden probeerde jullie nog een account naar de Stay-kant te trekken middels een fusie? Denk dat je dan weinig recht hebt om te klagen over het wel of niet stacken van datzelfde account door een Giorni lid.
Welke kwantitatieve overmacht? Die is er helemaal niet meer lol

Edit: Jullie hebben letterlijk aan divine gevraagd of jullie hun mogen internen. Dat om de "overmacht" (die jullie met VM en Leone al aardig goedgemaakt hebben) weg te werken, hoezo is dat beter dan dat ik op zoek ga naar een mogelijkheid tot extra activiteit terwijl ik de spelers ken?
 
Reactiescore
1.893
Welke kwantitatieve overmacht? Die is er helemaal niet meer lol

Edit: Jullie hebben letterlijk aan divine gevraagd of jullie hun mogen internen. Dat om de "overmacht" (die jullie met VM en Leone al aardig goedgemaakt hebben) weg te werken, hoezo is dat beter dan dat ik op zoek ga naar een mogelijkheid tot extra activiteit terwijl ik de spelers ken?
Die is er nog steeds, maar in mindere mate. Wat jij voor het gemak ook nog vergeet is het aantal gratis op te rapen dorpen die er voor jullie liggen in het Panda-gebied, dus jullie kunnen deze kleinere kwantitatieve voorsprong gemakkelijk weer flink vergroten. Je dwaalt nu overigens ook van het punt af. Jij bent namelijk niet de persoon die nu mag klagen dat iemand van Giorni dat account stackt, nadat jullie zelf dat account wilde inlijven middels een fusie, terwijl jullie al een kwantitatief voordeel hadden. Een gebrek aan acitivteit valt ook gewoon binnen je contactenkring op te lossen, daarvoor is een fusie echt geen vereist.

Vertel mij eens welke accounts en laat maar zien waar ze dat hebben gevraagd. Het het nu al meermaals gehoord, maar het is nog geen enkele keer gestaafd met bewijs. Zoals ik al zei: Divine heeft een NAP van 5 dagen aangeboden, waar niet op is ingegaan vanuit Giorni (hebben dus niet voor de makkelijke weg gekozen). Dus als er al iemand dat zou moeten hebben gevraagd zal het waarschijnlijk Leone zijn (?) en dan ook nog eens informeel vanwege de voorgaande samenwerking. Maar laat maar zien.
 
Reactiescore
983
Die is er nog steeds, maar in mindere mate. Wat jij voor het gemak ook nog vergeet is het aantal gratis op te rapen dorpen die er voor jullie liggen in het Panda-gebied, dus jullie kunnen deze kleinere kwantitatieve voorsprong gemakkelijk weer flink vergroten. Je dwaalt nu overigens ook van het punt af. Jij bent namelijk niet de persoon die nu mag klagen dat iemand van Giorni dat account stackt, nadat jullie zelf dat account wilde inlijven middels een fusie, terwijl jullie al een kwantitatief voordeel hadden.

En jij vergeet dat dit voor jullie hetzelfde geval is met Divine, zeker nu dat jullie een account dat ligt tussen Stay en Divine gaan helpen met deffen.

Dat is letterlijk hetgene wat jullie doen met half Intel, alleen niet als fusie maar puur als intern voor jezelf, en wat zeker niet het laatste account was dat je zo regelt.
 
Reactiescore
1.893
En jij vergeet dat dit voor jullie hetzelfde geval is met Divine, zeker nu dat jullie een account dat ligt tussen Stay en Divine gaan helpen met deffen.

Dat is letterlijk hetgene wat jullie doen met half Intel, alleen niet als fusie maar puur als intern voor jezelf, en wat zeker niet het laatste account was dat je zo regelt.
Divine heeft gewoon aangegeven tegen Giorni te gaan deffen, dus tenzij ze ervandoor zijn gegaan is dit niet het geval.

Dat jullie goed zijn in ongefundeerde opmerkingen ben ik al achter. Ik heb al uitgebreid toegelicht hoe het zit met Intel en dat dit slechts een klein deel ervan betreft. Dat jij dit niet kunt (of wilt) snappen is dus ook niet mijn probleem. Maar je komt ongeinformeerd en zelfs een beetje kinderachtig over.

Ik wacht ook nog steeds op iets waar Giorni Divine zou hebben 'gesmeekt' om interns. Zou je me hier nog even van willen voorzien?
 
Bovenaan