Top/Flop spelers

Reactiescore
16
The Hero of The Soviet Union is ook al 1,5 mil aan interns uit Bier , elke blinde idioot kan zien dat er wel maar dan alleen deze PBG speelt.

Dream team noemde al '2 hulp stammen' ik gok dat de andere waarop hij doelde Terra is? Die kan ik me voorstellen die mag je bij ons rekenen, daar kwam Hero uit. Terra was echter maar een stam van 2-3 mil en 2 accs.

Ook verder geen serieuze aanval def of iets mee gedaan want zij hadden een nap met Panda en een nap met Bier
 
Reactiescore
1.892
Dream team noemde al '2 hulp stammen' ik gok dat de andere waarop hij doelde Terra is? Die kan ik me voorstellen die mag je bij ons rekenen, daar kwam Hero uit. Terra was echter maar een stam van 2-3 mil en 2 accs.

Ook verder geen serieuze aanval def of iets mee gedaan want zij hadden een nap met Panda en een nap met Bier
Het interesseert mij verder ook weinig hoeveel hulpstammen/hulpaccounts Stay zou hebben. Ik ben zelf momenteel niet zo actief ivm thesis, maar ik hoorde dat iemand aan het rondbazuinen was dat Giorni voor 30 mio aan interns klaar had liggen. Dat wilde ik even de wereld uithelpen. :wink:

Denk dat ik middels voorgaande posts nu wel voldoende heb aangetoond dat Giorni de overduidelijke underdog was als het gaat om kwantiteit, diplomatieke betrekkingen en aantal accounts.
 
Reactiescore
16
Nouja jullie doen hier stellingen alsof Stay tientallen hulpstammen heeft, maar behalve een ogenschijnlijke onderlinge samenwerking tussen cabbie en nukemw2, en de intern ven Hero valt dat toch allemaal wel mee?


En die 30 mil is dat onjuist dan?

Calandriel, Il Leone, VIK, VM,
3,5 + 4+ 2,5 + 17

Misschien geen 30 miljoen, maar met 26+ ben je toch al aardig onderweg? En begreep ook dat jullie ook al contact zochten met een aantal Panda accounts? En I ll Leone heeft in Divine ook al gesmeekt om interns, en dat geneus in Intel heeft die stam ook al ondersteboven gezet. Dus ja logisch dat commentaar volgt?
 
Reactiescore
99
Het interesseert mij verder ook weinig hoeveel hulpstammen/hulpaccounts Stay zou hebben. Ik ben zelf momenteel niet zo actief ivm thesis, maar ik hoorde dat iemand aan het rondbazuinen was dat Giorni voor 30 mio aan interns klaar had liggen. Dat wilde ik even de wereld uithelpen. :wink:

Denk dat ik middels voorgaande posts nu wel voldoende heb aangetoond dat Giorni de overduidelijke underdog was als het gaat om kwantiteit, diplomatieke betrekkingen en aantal accounts.

Underdog?

heb er zelf gespeeld en stam Bestaat uit 80% interns.
Het zal abusser of sensi zijn dat nog wel wat kan en paulike door dorine Maar kan je nu al met 100% zekerheid zeggen dat ze gaan falen.
En wealth dat account is 95% interns heb ik nog nooit meegemaakt dat iemand zoveel internt

ow wacht juist dat ben jij-.-
 
Reactiescore
68
We gaan het allemaal meemaken ;) Zolang iedereen het een beetje fair blijft houden moet het vast wel goed komen.

Topic maar weer gebruiken waarvoor het bedoelt is?

Wat vinden we van Wompie123?
 
Reactiescore
1.892
Nouja jullie doen hier stellingen alsof Stay tientallen hulpstammen heeft, maar behalve een ogenschijnlijke onderlinge samenwerking tussen cabbie en nukemw2, en de intern ven Hero valt dat toch allemaal wel mee?


En die 30 mil is dat onjuist dan?

Calandriel, Il Leone, VIK, VM,
3,5 + 4+ 2,5 + 17

Misschien geen 30 miljoen, maar met 26+ ben je toch al aardig onderweg? En begreep ook dat jullie ook al contact zochten met een aantal Panda accounts? En I ll Leone heeft in Divine ook al gesmeekt om interns, en dat geneus in Intel heeft die stam ook al ondersteboven gezet. Dus ja logisch dat commentaar volgt?
Allereerst zie ik graag tegemoet waar iemand uit Giorni heeft beweerd dat jullie tientallen hulpstammen hebben. De enige getallen die hier de revue hebben gepasseerd, zijn 1 en 2.

Muv van een deel van Calan, is geen enkele stam die jij daar opsomt een intern voor Giorni. Weet ook niet waar je die informatie vandaan haalt, maar het zal. Ditzelfde geldt voor je opmerking over Panda accounts. Er is geen enkel Panda account door Giorni benaderd, andersom is dit wel gebeurd. Vanuit Giorni is toen direct aangegeven dat Giorni geen Panda accounts gaat recruiten. Zorg aub dat de informatie die je verspreid correct is.

Ik heb geen weet van wat Il Leone allemaal met Divine heeft besproken. Dat ‘smeken om interns’ zal ook wel wat meevallen aangezien ze tot voor kort nog samenwerkten en Divine aangaf geen kansen meer op deze wereld te zien. Er zal hooguit op informele wijze zijn gepolst naar wat Divine met haar dorpen ging doen.

Dan over Intel. Die stam stond al voor ‘dat geneus’ op z’n kop, nadat Giorni al twee accounts van ze had gerekt en Stay druk bezig was met de derde. Zoals ik eerder al aangaf was er voordat Kordaat voor Stay koos nog niks afgesproken met welk Intel account dan ook. Dat Kordaats vertrek uit Intel vervolgens heeft geresulteerd in een kettingreactie is niet aan Giorni te wijten.

Ik snap dat Stay het wat benauwd krijgt omdat Giorni de kwantiteit enigszins gelijk probeert te trekken, maar al die opgeklopte verhalen en onjuiste assumpties zijn nergens voor nodig. Zou het ook waarderen als dit voortaan niet meer wordt gedaan. Ik steek liever m’n tijd in m’n thesis dan dat ik hier continu deze onzin moet gaan ontkrachten.

Underdog?

heb er zelf gespeeld en stam Bestaat uit 80% interns.
Het zal abusser of sensi zijn dat nog wel wat kan en paulike door dorine Maar kan je nu al met 100% zekerheid zeggen dat ze gaan falen.
En wealth dat account is 95% interns heb ik nog nooit meegemaakt dat iemand zoveel internt

ow wacht juist dat ben jij-.-
Och, Yoshi toch. Ik snap dat je nog steeds een beetje salty bent om de wijze waarop je bent vertrokken. En als ik jou als persoon serieus nam was ik met plezier uitgebreid inhoudelijk ingegaan op je post. Maar helaas doe ik dat niet.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
16
Allereerst zie ik graag tegemoet waar iemand uit Giorni heeft beweerd dat jullie tientallen hulpstammen hebben. De enige getallen die hier de revue hebben gepasseerd, zijn 1 en 2.

Dat was natuurlijk bij wijze van spreken. Er wordt constant zo gezeverd over Bier terwijl ook dat veel (en veel) genuanceerder ligt.

Muv van een deel van Calan, is geen enkele stam die jij daar opsomt een intern voor Giorni. Weet ook niet waar je die informatie vandaan haalt, maar het zal. Ditzelfde geldt voor je opmerking over Panda accounts. Er is geen enkel Panda account door Giorni benaderd, andersom is dit wel gebeurd. Vanuit Giorni is toen direct aangegeven dat Giorni geen Panda accounts gaat recruiten. Zorg aub dat de informatie die je verspreid correct is.

Misschien geen letterlijke intern , al heeft AWOK een jump gemaakt in Smashinggone -die overigens nog eerst claimde tegen Giorni te vechten- van 4/5 uur loopafstand en 30 dorpen gepakt met 0 ODD erbij voor smashinggone. Dat lijkt me heel veel weg hebben van een intern. Maar oké.
Maar ze zullen wel (deels) overkomen, of elkaar internen voordat ze overkomen, samenwerken in ieder geval, dus als Bier onder ons wordt geschaard mogen wij dat ook doen bij VM en Giorni.
Zelfde nu voor Panda die (deels) contact hebben opgenomen. Werd er gister niet gezegd dat er geen contact was? Allemaal leuk en aardig dit dus, maar niet echt geloofwaardig.
 
Reactiescore
1.892
Dat was natuurlijk bij wijze van spreken. Er wordt constant zo gezeverd over Bier terwijl ook dat veel (en veel) genuanceerder ligt.

Misschien geen letterlijke intern , al heeft AWOK een jump gemaakt in Smashinggone -die overigens nog eerst claimde tegen Giorni te vechten- van 4/5 uur loopafstand en 30 dorpen gepakt met 0 ODD erbij voor smashinggone. Dat lijkt me heel veel weg hebben van een intern. Maar oké.
Maar ze zullen wel (deels) overkomen, of elkaar internen voordat ze overkomen, samenwerken in ieder geval, dus als Bier onder ons wordt geschaard mogen wij dat ook doen bij VM en Giorni.
Zelfde nu voor Panda die (deels) contact hebben opgenomen. Werd er gister niet gezegd dat er geen contact was? Allemaal leuk en aardig dit dus, maar niet echt geloofwaardig.
Bij wijze van spreke haha. Kan ik dan nu ook gaan claimen dat Stay tientallen miljoenen aan interns heeft liggen (ook al is dit maar 1 mio) en het vervolgens gaan afdoen als 'het was maar bij wijze van spreke'? Dat is wel erg makkelijk, hé.

Geen letterlijke intern zeg je... Hoe moet ik het dan zien, als een figuurlijke intern :biggrin:? Er is met Wealth inderdaad een jump gemaakt met - zoals je zelf al aangeeft - 30 dorpen. Laten we uitgaan van volledig uitgebouwde dorpen, dan spreek je over 300k ten opzichte van de door jou beweerde 30 mio. Nogal een verschil, vind je niet? Ik heb al wel door dat het overdrijvingsgehalte vrij hoog ligt, maar het begint nu wel een beetje erge vormen aan te nemen. Als het jou een plezier doet mag je VM best onder Giorni scharen hoor, er is ook nooit beweerd dat dit niet zou mogen.

"Werd er gister niet gezegd dat er geen contact was?" Voila, ongefundeerde uitspraak nummer hoeveel? Ben de tel namelijk kwijtgeraakt. Zou je voor mij willen citeren/quoten waar dit is gezegd? De enige van wie de geloofwaardigheid hier momenteel ten grabbel wordt gegooid is die van jullie. En dit doen jullie ook nog eens zelf. Staat er überhaupt nog wel één punt overeind van alle punten die jullie hier hebben proberen te maken? Voor zover ik zie niet namelijk. Steek bij de volgende post nu aub even wat moeite in vooronderzoek, dan hoef ik hier niet continu mijn tijd te verdoen.
 
Reactiescore
16
Kan ik dan nu ook gaan claimen dat Stay tientallen miljoenen aan interns heeft liggen (ook al is dit maar 1 mio) en het vervolgens gaan afdoen als 'het was maar bij wijze van spreke'? Dat is wel erg makkelijk, hé.

Huh? Volgens mij haal je een paar dingen door elkaar. Er werd juist geclaimd zowel op discord als hier op het forum dat Stay tiental miljoen aan interns had liggen. Ik heb daar iewat overdreven "tientallen stammen" van gemaakt, maar punt is hetzelfde. Je hoeft maar een pagina terug te scrollen om dat te zien hoor? Dus weet niet zo waarom je zit te lachen..?

Geen letterlijke intern zeg je... Hoe moet ik het dan zien, als een figuurlijke intern :biggrin:? Er is met Wealth inderdaad een jump gemaakt met - zoals je zelf al aangeeft - 30 dorpen. Laten we uitgaan van volledig uitgebouwde dorpen, dan spreek je over 300k ten opzichte van de door jou beweerde 30 mio. Nogal een verschil, vind je niet? Ik heb al wel door dat het overdrijvingsgehalte vrij hoog ligt, maar het begint nu wel een beetje erge vormen aan te nemen. Als het jou een plezier doet mag je VM best onder Giorni scharen hoor, er is ook nooit beweerd dat dit niet zou mogen.

Wat dacht je van recruit? Alsin heel VM gaat Giorni joinen, of roep ik dan iets heel geks? Dat is toch waar die hele gesprekken tussen Giorni en Intel over gingen.

Ja hallo, leuk hoor maar jij claimt een post geleden dat behalve calandriel er geen stam geinternd wordt, zijn het geen interns, zijn het straks wel recruits of verregaande samenwerkingen. Maar alsnog wordt smashing wel geinternd. Dus weet niet zo goed waar je wederom over zit te lachen?

Werd er gister niet gezegd dat er geen contact was?" Voila, ongefundeerde uitspraak nummer hoeveel? Ben de tel namelijk kwijtgeraakt

Hoezo wilt giorni dan de halve wereld erbij pakken? Vgm hebben we geen gesprekken met divine noch panda ivm recruits, of intel moet plots veel groter zijn. Daarbij bestaat giorni uit 9 actieve accounts, wat dus betekent dat stay sws al minstens 2 accounts voorsprong had. Dat we dat een beetje proberen te compenseren om een iet wat gelijke strijd te krijgen is niet zo raar, zeker gezien de 10+ mil aan interns van stay die nog klaarliggen.

Wordt in dezelfde post overigens verwezen aan de 'tientallen' interns/miljoenen interns die Stay zogenaamd klaar zou hebben liggen, waar ik eerder in deze post naar refereerde.
 
Reactiescore
1.075
Huh? Volgens mij haal je een paar dingen door elkaar. Er werd juist geclaimd zowel op discord als hier op het forum dat Stay tiental miljoen aan interns had liggen. Ik heb daar iewat overdreven "tientallen stammen" van gemaakt, maar punt is hetzelfde. Je hoeft maar een pagina terug te scrollen om dat te zien hoor? Dus weet niet zo waarom je zit te lachen..?



Wat dacht je van recruit? Alsin heel VM gaat Giorni joinen, of roep ik dan iets heel geks? Dat is toch waar die hele gesprekken tussen Giorni en Intel over gingen.

Ja hallo, leuk hoor maar jij claimt een post geleden dat behalve calandriel er geen stam geinternd wordt, zijn het geen interns, zijn het straks wel recruits of verregaande samenwerkingen. Maar alsnog wordt smashing wel geinternd. Dus weet niet zo goed waar je wederom over zit te lachen?





Wordt in dezelfde post overigens verwezen aan de 'tientallen' interns/miljoenen interns die Stay zogenaamd klaar zou hebben liggen, waar ik eerder in deze post naar refereerde.

Vgm hebben we geen gesprekken met divine of panda ivm recruits noch word hier gepraat iver tientallen mil maar over 10+ mil, wat meer kan wijzen op een 10-12 mil aan interns. Lezen is een kunst.
 
Reactiescore
16
En precies wat is daar nou significant anders aan?

Het is heel simpel, als een 'Bier' al gezien wordt als 10+ interns/tientallen miljoen interns/tientallen interns whatever terwijl er hoogstens 2 gezamelijke aanvallen zijn uitgevoerd onder enkele accounts persoonlijk. Dan mogen wij ook Calandriel VIK, VM, il Leone, het deel van Panda wat nu contact heeft gezocht met Giorni ook onder een zelfde noemer scharen. En dan is er opeens geen ruk meer over van die zogenaamde overmacht van Stay en lopen jullie allemaal met boter op jullie hoofd hier te wenen op het AF en op de discord
 
Reactiescore
983
Vgm hebben we geen gesprekken met divine of panda ivm recruits noch word hier gepraat iver tientallen mil maar over 10+ mil, wat meer kan wijzen op een 10-12 mil aan interns. Lezen is een kunst.

Doe alsjeblieft niet schijnheilig. Er is net een PBG tussen Red Sky en Giorni afgesproken, die nu dat account aan het volpompen zijn met def.
Bespaar me je zever, of heb tenminste de ballen om het toe te geven, thanks.
 
Reactiescore
1.892
Huh? Volgens mij haal je een paar dingen door elkaar. Er werd juist geclaimd zowel op discord als hier op het forum dat Stay tiental miljoen aan interns had liggen. Ik heb daar iewat overdreven "tientallen stammen" van gemaakt, maar punt is hetzelfde. Je hoeft maar een pagina terug te scrollen om dat te zien hoor? Dus weet niet zo waarom je zit te lachen..?
Ten eerste ben ik niet actief op Discord en ten tweede heb ik dat nergens beweerd. Aangezien je mij quote hoef je er dus geen uitspraken van derden bij te halen. Zij spreken namelijk niet voor mij, dat doe ik nog altijd zelf. Dus ik denk dat jij hier iets door elkaar haalt.

Wat dacht je van recruit? Alsin heel VM gaat Giorni joinen, of roep ik dan iets heel geks? Dat is toch waar die hele gesprekken tussen Giorni en Intel over gingen.

Ja hallo, leuk hoor maar jij claimt een post geleden dat behalve calandriel er geen stam geinternd wordt, zijn het geen interns, zijn het straks wel recruits of verregaande samenwerkingen. Maar alsnog wordt smashing wel geinternd. Dus weet niet zo goed waar je wederom over zit te lachen?
Er is ook nergens ontkend dat een deel van VM wellicht Giorni zal komen versterken? Een recruit is in mijn woordenboek nochtans iets heel anders dan een intern. Zorg er dan de volgende keer voor dat je de correcte termen gebruikt, dan voorkomen we dit soort misverstanden. (Die 30 mio is dan als nog steeds ver te zoeken overigens, maar we zullen die maar laten rusten hé). Tevens is Smash geen intern? Dat een paar dorpen zijn overgenomen maakt niet direct dat hele account tot een intern.

Wordt in dezelfde post overigens verwezen aan de 'tientallen' interns/miljoenen interns die Stay zogenaamd klaar zou hebben liggen, waar ik eerder in deze post naar refereerde.
Ik zal de zin eens citeren waarnaar jij refereert: "Vgm hebben we geen gesprekken met divine noch panda ivm recruits". Het essentiële stuk dat jij hebt gemist heb ik even vetgdrukt gemaakt. Er is dus nergens ontkend dat er gesprekken met Panda waren (zoals jij beweerde), enkel dat dit niet over recruits ging. Je moet dus niet onze geloofwaardigheid ter discussie stellen als dit puur komt omdat je zelf niet goed leest.
 
Reactiescore
16
Ten eerste ben ik niet actief op Discord en ten tweede heb ik dat nergens beweerd. Aangezien je mij quote hoef je er dus geen uitspraken van derden bij te halen. Zij spreken namelijk niet voor mij, dat doe ik nog altijd zelf. Dus ik denk dat jij hier iets door elkaar haalt.

Ik sprak vanaf de eerste post in het algemeen, dat jij je daar nu persoonlijk voor aangesproken voelt is niet mijn probleem, maar was niet mijn punt.

Er is ook nergens ontkend dat een deel van VM wellicht Giorni zal komen versterken? Een recruit is in mijn woordenboek nochtans iets heel anders dan een intern. Zorg er dan de volgende keer voor dat je de correcte termen gebruikt, dan voorkomen we dit soort misverstanden. (Die 30 mio is dan als nog steeds ver te zoeken overigens, maar we zullen die maar laten rusten hé). Tevens is Smash geen intern? Dat een paar dorpen zijn overgenomen maakt niet direct dat hele account tot een intern.

Er is niets aan misverstanden, jullie doen hier een beetje schijnheilig als iemand dan net even de verkeerde term gebruikt dan jullie daadwerkelijke plannen krijgt hij/zij een hoop commentaar, terwijl de werkelijkheid dezelfde insteek heeft als die verkeerde bewoording.

k zal de zin eens citeren waarnaar jij refereert: "Vgm hebben we geen gesprekken met divine noch panda ivm recruits". Het essentiële stuk dat jij hebt gemist heb ik even vetgdrukt gemaakt. Er is dus nergens ontkend dat er gesprekken met Panda waren (zoals jij beweerde), enkel dat dit niet over recruits ging. Je moet dus niet onze geloofwaardigheid ter discussie stellen als dit puur komt omdat je zelf niet goed leest.

Ja ja whatever. Dat is gewoon schijnheilig gedoe. Zoals ik al net zei, zelfde insteek verkeerde term. Jullie samenwerking met deze 2 Panda leden gaat al verder dan wat er bij ons met Bier ooit is gedaan. Dus stop dan (in het algemeen) bier onder de noemer stay te scharen, of zo schijnheilig te doen. Makkelijk zat.
 
Reactiescore
983
Stay + Nukemw2 + kordaat = 60m + 4m + 4m

Giorni + Leone + VM = 41.5m + 4.5m + 18m

Overmacht yeah right.
 
Reactiescore
1.892
Ik sprak vanaf de eerste post in het algemeen, dat jij je daar nu persoonlijk voor aangesproken voelt is niet mijn probleem, maar was niet mijn punt.
Klopt, ik zie het. Excuses. Ik kan in ieder geval voor mezelf spreken als ik zeg dat je mij niet gaat horen beweren dat Stay tientallen hulpstammen heeft. Ik heb de betreffende stammen specifiek benoemd in het al eerder gegeven lijstje van mij. Verder dan dat komt er vanuit mij in ieder geval niks.

Er is niets aan misverstanden, jullie doen hier een beetje schijnheilig als iemand dan net even de verkeerde term gebruikt dan jullie daadwerkelijke plannen krijgt hij/zij een hoop commentaar, terwijl de werkelijkheid dezelfde insteek heeft als die verkeerde bewoording.

Stop dan zo schijnheilig te doen, of Bier onder de noemer Stay te scharen (wederom algemeen). Scheelt ook al een pak
Ohja, juist. Denk je dat je op een tentamen ermee wegkomt als je antwoord B foutief is, maar je zegt bij de inzage: nee mevrouw, maar ik bedoelde eigenlijk A? Frappante gedachtengang dit. Dat heeft ook niks uit te staan met schijnheiligheid. Het had namelijk zomaar gekund dat je daadwerkelijke interns bedoelde omdat een Kordaat jullie (net als over de NAP aan Intel) verkeerd heeft geinformeerd. Dat geeft namelijk toch wel een andere lading aan de spelwijze.

Stay + Nukemw2 + kordaat = 60m + 4m + 4m

Giorni + Leone + VM = 41.5m + 4.5m + 18m

Overmacht yeah right.
Wie precies klaagt er nu nog over dat jullie een overmacht hebben dan?
 
Reactiescore
983
Wie precies klaagt er nu nog over dat jullie een overmacht hebben dan?

Kan je mij dan even uitleggen waarvoor er van die BG's nodig zijn met accounts als Red Sky en andere Panda leden? (Wat nog niet is maar zeker en vast gaat gebeuren). Als ik het goed begrepen heb van enkele van jullie leden was dat uit noodzaak om die kwantiteit goed te maken, en nu kom jij plots zeggen dat jullie niet klagen over overmacht?
 
Reactiescore
1.892
Kan je mij dan even uitleggen waarvoor er van die BG's nodig zijn met accounts als Red Sky en andere Panda leden? (Wat nog niet is maar zeker en vast gaat gebeuren). Als ik het goed begrepen heb van enkele van jullie leden was dat uit noodzaak om die kwantiteit goed te maken, en nu kom jij plots zeggen dat jullie niet klagen over overmacht?
Er is geen BG met Panda en gaat er ook niet komen. Dus bij deze.
 
Bovenaan