Top- of Flopstam

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

DeletedUser77704

Guest
Volgens mij is er nooit sprake geweest om jou en coruzcant te laten overkomen... Er is zelf nooit gesproken over een join van jullie, zowel niet binnen het forum als op discord, dus zal wellicht 1 speler geweest zijn die eens wou horen, concreet is er normaal gezien geen enkele uitnodiging verstuurd.
Als dit wel zo is, gelieve hier bewijs van te leveren, want daar kan ik dan jammerlijk niet goed bij.

Coruzcant is nooit een rekruut voor AX geweest. Er is zelf nooit over gesproken geweest, buiten dat een paar leden hem kennen.

Inderdaad is er een gesprek geweest tussen snow en AX, maar dit voor een Nap van langere periode. Aangezien snow in deze gesprekken iets teveel voor hun eigen cluster koos, zijn deze gesprekken vanuit AX afgesprongen (ieder moet wat water bij de wijn doen zeggen wij).

De join van hrieps zou er komen toen we de Nap met zero beet konden krijgen. Echter kregen we toen te horen dat hrieps zelf graag de overstap zag gemaakt worden, is besproken binnen de stam en is uiteindelijk een akkoord over gemaakt.
AX heeft dus geen verzoek richting hrieps gedaan tot joinen, dat kwam vanuit het account zelf.

Er werd een PM gestuurd naar gendry op 21/07 izts voor de middag.
Toen reageerde gendry dat hij dit in overleg met de stam zou doen.
Uiteindelijk hebben we een PM teruggekregen om 23:00 zoiets exacte tijd weet ik niet, waarin stond dat ze de Nap niet 't zouden accepteren.
Echter weten we uit bronnen dat zero toen een samenwerking had met een stam, waarbij ze al hadden vermeld te zouden fuseren met snow, en of die stam niet wou toetreden om een oorlog tegen AX te doen.
Wij vinden dit dus wel degelijk gokken op 2 paarden.
Weten dat je gaat fuseren, maar pas wachten laat op de vond om een reactie achter te laten, terwijl je wel al met een andere stam een samenwerking tegen AC probeert op te zetten.


Daarbij reageer je nog steeds niet op het feit, dat we een dag na onze aanvraag aan zero tot Nap, een massa van hen en jullie binnenkrijgen, allemaal te toevallig lijkt me om dat in minder dan 24ujr (volgens jullie) te plannen en uit te voeren.
Gezien de aanvallen getimed al liepen op 22/07

ehe5dgika1.png


Hoe moet ik dit dan bezien?

Over die fusie, de 20e hebben de leidingen overeenstemming bereikt. Enkel moesten alle leden nog unaniem voor stemmen. Dit is de 21 vanaf de avond gebeurt en laatste lid stemde pas avond van de 22e ;) Dus was 21e nog niet definitief en is door hen gewoon besproken overdag waarna een duidelijke NEE komt. Daarbij negeer je dat zelfs je leider zegt dat om niet een echte NAP gaat. Hoe kunnen ze dan ooit van 2 walletjes eten?

Daarbij blijf je negeren dat Ax eerst Snow (Gendry) aanviel XD
 

DeletedUser80581

Guest
Uit bovenstaande tekst, kan je makkelijk opmaken dat Gendry de fusie al als geklonken zag.
Had hij meteen laten weten aan AX dat een samenwerking er niet in zat, was er geen probleem geweest lijkt me.
Nu hebben ze op 2 paarden gewed. Toen bekend werd dat Hrieps wellicht zou joinen bij AX (vanwege de ligging) zijn ze resoluut voor Snow gegaan lijkt me... Althans dat maak ik er van op.
Feit is dus dat:
* Zero een dag wachtte om te antwoorden op AX hun voorstel, terwijl de fusie al in kannen en kruiken was (zo goed als, volgens gendry).
* En een dag later plots aanvallen verstuurd worden uit Snow, uit ex-zero leden.
=> Volgens GEndry zouden die aanvallen, van bij de join in Snow (dat was ergens rond de middag, of zelfs na de middag), en de aanvallen kwamen er in de vooravond al uit. Zit een paar uur tussen, moet wel sterk zijn om in een 3-4 uurtjes een gecoördineerde aanval op poten te zetten ^^

1.Die aanvallen waren aangekomen op 24/07, oftewel, op 23/07 in de na-middag/avond verstuurd werden, 1 dag nadat die gesprekken plaats vonden? Terwijl de fusie op de avond van 22/07 volgens stats verliep? Of loop ik nou een dag mis. Volgens mij loop jij twee dagen mis, want van 'Ex-zero' leden kwam nog niks aan op de dag van 22/07, waaruit jullie de eerste aanvallen opende op Gendry in de nacht van 22-23/07.

Dus ik zie eigenlijk je punt niet. Je loopt dagen mis, je informatie klopt niet helemaal.

2. Stel voor het klopt wel, zoals je stamgenoot killerboy in een ander deel van het forum heeft laten zien, was het slecht getimed vanuit de kant van Snow. en 'Ex-zero', dus blijkt dat hij dan ook weer niet "zo gecoördineerd" was. Dus dat loopt wel samen met 3-4 uurtjes planning lijkt mij.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Iemand van Snow die mij te woord wil staan waarom ze maar al te graag gebruik (of eigenlijk misbruik) willen maken van een dubbele stab? Misschien moet Maai toch maar contact met AX zoeken en Snow tot gemeenschappelijke vijand maken. Ik ben op zn lichtst uitgedrukt, not amused. Waar is de fair play heen jongens? Mijn skype is te vinden via mijn AF-account, maar een AF-pm volstaat ook. Of je moet prefereren om de discussie hier te voeren als graag de reputatie van je stam ziet kelderen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser80918

Guest
Hahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Echt? Zijn wij het alweer schuld dat Paint! intern gestabbed wordt?

hahahahahahahahahahahahahahahahaha
Omg XD

We vallen pas 3 dagen aan, ja. Dus wij zijn het inderdaad schuld dat er sinds gisteravond stress is met LSD. En na alles op het begin van de wereld was Paint! ook nog niet gewaarschuwd over wat voor type LSD is. Dat jullie nu voor de tweede keer een intern probleem van Paint! in onze schoenen willen schuiven is te hilarisch voor woorden en dat jullie elkaar nu allemaal komen ondersteunen in dit statement is een prachtig praktijkvoorbeeld over de subjectieve groepsvorming op dit algemene forum. Te belachelijk voor woorden dit.
 
Reactiescore
301
Iemand van Snow die mij te woord wil staan waarom ze maar al te graag gebruik (of eigenlijk misbruik) willen maken van een dubbele stab? Misschien moet Maai toch maar contact met AX zoeken en Snow tot gemeenschappelijke vijand maken. Ik ben op zn lichtst uitgedrukt, not amused. Waar is de fair play heen jongens? Mijn skype is te vinden via mijn AF-account, maar een AF-pm volstaat ook. Of je moet prefereren om de discussie hier te voeren als graag de reputatie van je stam ziet kelderen.

Ons account heeft zonet nog maar vernomen wat er allemaal spelende is. Veel meer kan ik hier dus ook niet over kwijt. Hetgeen wat ik momenteel weet is dat Snow en TiP contact hadden vanwege een gezamenlijke aanval op Pa!nt. Nu heeft blijkbaar een speler van TiP en een CO van LsD samengewerkt om alle troepen van LsD weg te zenden naar de andere kant van de wereld en hebben ze hierna aanvallen gedaan op LsD.

Persoonlijk vind ik het dan ook normaal dat wij geen contact meer zouden mogen hebben met TiP totdat schuld/onschuld bewezen is. Echter snap ik weeral niet wat wij hiermee te maken hebben? Onze aanvallen lopen al geruime tijd. Naar mijn weten dateert dit voorval pas van gisteren. Of wordt er nu ook ineens beweerd dat wij al 3 dagen lang wisten van deze plannen en wij hier al van 3 dagen geleden mee bezig zijn?

Ik denk dat dit vingergewijs zeer makkelijk naar ons leidt terwijl er eerst in eigen boezem gekeken zou moeten worden. Maar toch. Mochten de beschuldigingen van LsD naar TiP kloppen, zou ik inderdaad niet meer dan normaal vinden dat onze gesprekken met TiP stoppen. Zelfs nu al. Maar onze aanvallen? Die lopen al geruime tijd.

Dit is de visie van dit account omdat wij niet over alle info beschikken.
 

DeletedUser80918

Guest
Ik krijg nu inderdaad via PM de eerste keer een uitleg wat er speelt. Dus net als de vorige keer dat er stress was met LSD: Eerst lastertopics ten behoeve van Snow, dan pas de uitleg. Waaromtefuck moet je nu beginnen met een heel verhaal dat AX en Maai ons maar ffe samen moeten wegspelen voordat je uberhaupt gaat uitleggen wat er aan de hand is? Wat is dat voor volstrekt belachelijke communicatie? Voor de tweede keer deze wereld.

Wel bedankt voor de uitleg. Ik zal nu geen aanvallen uitsturen totdat we er ons samen over kunnen beraden.
 
Reactiescore
766
Hahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Echt? Zijn wij het alweer schuld dat Paint! intern gestabbed wordt?

hahahahahahahahahahahahahahahahaha
Omg XD

We vallen pas 3 dagen aan, ja. Dus wij zijn het inderdaad schuld dat er sinds gisteravond stress is met LSD. En na alles op het begin van de wereld was Paint! ook nog niet gewaarschuwd over wat voor type LSD is. Dat jullie nu voor de tweede keer een intern probleem van Paint! in onze schoenen willen schuiven is te hilarisch voor woorden en dat jullie elkaar nu allemaal komen ondersteunen in dit statement is een prachtig praktijkvoorbeeld over de subjectieve groepsvorming op dit algemene forum. Te belachelijk voor woorden dit.
Ik krijg nu inderdaad via PM de eerste keer een uitleg wat er speelt. Dus net als de vorige keer dat er stress was met LSD: Eerst lastertopics ten behoeve van Snow, dan pas de uitleg. Waaromtefuck moet je nu beginnen met een heel verhaal dat AX en Maai ons maar ffe samen moeten wegspelen voordat je uberhaupt gaat uitleggen wat er aan de hand is? Wat is dat voor volstrekt belachelijke communicatie? Voor de tweede keer deze wereld.

Wel bedankt voor de uitleg. Ik zal nu geen aanvallen uitsturen totdat we er ons samen over kunnen beraden.

De post heeft 2 likes en jij betrekt het hele af erbij?

Het is btw ook volkomen logisch dat er treinen in de nachtbonus worden gestuurd. De speler(s) in kwestie weten dondersgoed wat zich er daar afspeelt. Dat jij het niet weet, zegt niet dat niemand het weet. Relax even met je Posts en stuur Roald, zoals hij vraagt, een Pm. ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Jongens, vervelend dat jullie gelijk op jullie pik getrapt zijn, dat was niet eens de bedoeling. Als ik jullie gelijk had willen flamen, dan had ik hier gelijk wel een lasteringstopic geopend. Echter werden we op de andere kanalen afgewimpeld met 'geen interesse' en blijkt dit wel een succesvolle manier te zijn om in ieder geval in gesprek te gaan zodat de situatie helder is voor iedereen. We spreken verder via de interne kanalen.
 

DeletedUser77704

Guest
Jongens, vervelend dat jullie gelijk op jullie pik getrapt zijn, dat was niet eens de bedoeling. Als ik jullie gelijk had willen flamen, dan had ik hier gelijk wel een lasteringstopic geopend. Echter werden we op de andere kanalen afgewimpeld met 'geen interesse' en blijkt dit wel een succesvolle manier te zijn om in ieder geval in gesprek te gaan zodat de situatie helder is voor iedereen. We spreken verder via de interne kanalen.

Waarom dan überhaupt hier iets er over plaatsen ipv gelijk intern ons te benaderen?

Lijkt puur om te schijn tegen ons te brengen naar buitenwereld en er zelf goed uit te zien. Terwijl wij letterlijk niks met een stab te maken hebben.
 

DeletedUser80918

Guest
De post heeft 2 likes en jij betrekt het hele af erbij?

Het is btw ook volkomen logisch dat er treinen in de nachtbonus worden gestuurd. De speler(s) in kwestie weten dondersgoed wat zich er daar afspeelt. Dat jij het niet weet, zegt niet dat niemand het weet. Relax even met je Posts en stuur Roald, zoals hij vraagt, een Pm. ;)

Net zoals Roald97 dat over zijn eigen post aangeeft zal ik het ook eerlijk toegeven: In mijn post (vooral bewoording) ook voldoende sprake van frustratie en daarom wellicht wat overdreven getypt. Vind het alleen volstrekt belachelijk dat wij hier weer iets schuld zijn terwijl wij gewoon aanvallen lopen uit te voeren op een enemy. Echt volstrekt belachelijk. Verder heb ik hem een PM gestuurd, alleen als hij laster gaat plaatsen over ons (Ax en Maai moeten ons even samen weggeven) mag ik ook reageren dat het dat de grootste onzin ooit is. Dat jij niets tegen hem zegt over dat soort uitspraken en tegen mij zegt dat ik ffe relaxed moet doen laat mijn punt zien: Jullie lezen niet objectief maar zijn hier alleen om elkaars mening te bevestigen.
 

DeletedUser77704

Guest
Vraag me ook hardop af

LSD naait eerst Paint, wie zegt dat hij dit niet ook niet bij TiP heeft gedaan? Heeft hij Intel gegeven aan Maai (Die nu wel heel erg voor hem opneemt) en wilden ze hem zo terugpakken voor zijn tweede naaiactie? Want dan zal ik het wel een mooie karma vinden.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Zoiets heet provoceren, hoe krijg je anders direct meerdere personen te spreken die over de besluitvorming van Snow gaan? Nergens beschuldig ik Snow van stabben, slechts van eventueel gebruik daarvan. Maar dat laatst moet nog blijken, ik denk dat we prima tot een oplossing kunnen komen. Een zwaar gedupeerd Paint slachten is ook niet bepaald leuk. De Ax-Maai uitspraak is vooral om aan te geven dat als Snow geen respijt kan bieden, Maai dat wel zal dan, op een andere manier.

@justin, als jij ook maar één bewijsje kunt geven van het doorgeven van intel over TiP van LSD aan Collationem (de voornaamst aangrenzende Maai speler) dan trakteer ik je op een account met de pp voorraad van Pablito. Laat dit soort beschuldigingen achterwege, wij hebben dat soort praktijken ECHT niet nodig. Komaan zeg.

Daarbij; 'terugpakken'. LSD is een stam verlaten en bood ze een NAP aan. Is dat al een reden om iemand terug te pakken? Laten we zeggen dat dat een reden is. Mag je dan zomaar als nutteloze co-speler even alle troepen op de bondgenoten van het account gooien, je voordoen alsof je de hoofdspeler bent, nap's op zeggen en zodra alles 100 uur aan het lopen is al je vijanden vertellen dat ze maar treinen moeten gooien? Komop zeg, dat is gewoon een keiharde stab en je weet het.
 
Reactiescore
183
1 van de co's van lsd is Rl vriendjes van mensen in Tip, lijkt me gewoon een vooropgezet plannetje, correct me if im wrong.
 

DeletedUser77704

Guest
Zoiets heet provoceren, hoe krijg je anders direct meerdere personen te spreken die over de besluitvorming van Snow gaan? Nergens beschuldig ik Snow van stabben, slechts van eventueel gebruik daarvan. Maar dat laatst moet nog blijken, ik denk dat we prima tot een oplossing kunnen komen. Een zwaar gedupeerd Paint slachten is ook niet bepaald leuk. De Ax-Maai uitspraak is vooral om aan te geven dat als Snow geen respijt kan bieden, Maai dat wel zal dan, op een andere manier.

Misschien leren hoe je een stamprofiel moet lezen ipv dit soort onzin uitkramen?

Misschien controleren of de persoon voor wie je opneemt niet zelf fout heeft gehandeld? Iets over een vos?
 
Reactiescore
301
1 van de co's van lsd is Rl vriendjes van mensen in Tip, lijkt me gewoon een vooropgezet plannetje, correct me if im wrong.

Dat het vies spel lijkt van TiP ga ik zeker ook niet ontkennen. Wat me wel opvalt, is dat iedere keer wij Paint tot een 'bijna-breekpunt' hebben gekregen met aanvallen we een NAP moeten aanbieden wegens interne problemen. Dit kan zeer toevallig samengaan, dat zeker. Maar dat is ook voor onze kant frustrerend.
 

DeletedUser77704

Guest
Hoor net van TiP dat ze zelf met verklaring komen vanavond, dus wacht dit geduldig af
 
Bovenaan