Top- of Flopstam

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

DeletedUser80398

Guest
In die discussie heb ik inderdaad ook niet heel veel zin. We gaan inderdaad zien hoe het verder gaat lopen en de tijd zal het leren. Veel succes in ieder geval aan jullie kant en wellicht komen we elkaar nog tegen in deze wereld. ;)
 

DeletedUser78315

Guest
De enige reden dat ik dat gedaan heb is vanwege de onwaarheden die verkondigd werden door enkele AX leden. Lijkt mij genoeg grondslag omdat even uit te zoeken, niet?

Goed, ik heb niet echt zin om een inhoudelijk discussie te voeren over wanneer 2 stammen “banden” met elkaar hebben, maar het lijkt me vrij duidelijk dat als er 3 spelers ondersteuning sturen naar een andere stam, dit genoeg reden is om te stellen dat er iets van “banden” aanwezig zijn tussen deze 2 stammen.

Verder goed dat je het openlijk toegeeft, erg netjes van je.



Ik vind toch echt dat de hoeveelheid ODS van de 3 spelers samen wel degelijk een significante hoeveelheid is. Zonder die OS die aangevallen is én de OS die niet aangevallen is (waarvan wij als Maai niet kunnen weten hoeveel dat is) waren er wel degelijk meer winsten geboekt, aangezien het niveau van geavanceerd deffen niet hoog is in XII. Goed, ze kunnen stacken en hun deff mobiel houden, maar we zullen moeten zien hoe lang ze het volhouden en terug kunnen vallen op hun slills wanneer ze geen gigantische hoeveelheden deff meer hebben. Dit is enkel iets wat de tijd kan uitwijzen.


Sorry, maar vind dat je XII toch wel een beetje tekort doet zo.. :(
 
Reactiescore
2.064
Wat vinden we van de vernieuwde stam: Snow? Lijkt toch op weg naar aansluiting met AX en Maai.
 
Reactiescore
766
Als snow en Ax een beetje serieuze aansluiting gaan krijgen, is het gedaan met maai!
Welk account bespeel jij, als ik vragen mag? Ben toch wel benieuwd vanaf welk account zoveel stront komt.
 
Reactiescore
3.457
Chemistry,als er een award bestond voor wie krijgt het meest een ban,dan had hij hem gekregen op w66 samen met stuntman :p
 
Reactiescore
972
hahaha, weer een geïrriteerd maaiertje , wat ga je doen dan als ik me bekend maak? , mij wegedelen zeker? lollll

Mooiste is nog dat vtcpro naar mijn weten niet in Maai speelt. Jouw kinderachtige obsessie met Maai is pas lachwekkend, net als de angst die je stiekem voor ons hebt. Wel schattig, dat je niet durft te delen waar je speelt, durfde ik ook niet toen ik nog 16 was uit angst om weggespeeld te worden vanwege mijn grote mond. Kom, ga naar je kinderbadje, straks raak je nog oververhit met deze tropische temperaturen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402

DeletedUser81014

Guest
Wat vinden we van de vernieuwde stam: Snow? Lijkt toch op weg naar aansluiting met AX en Maai.

Is snow en zero bij elkaar. Hebben vroeger al eens een vete gehad, we zien wel wat er volgt neem ik aan.

Vind het wel jammer vanuit oud zero, dat ze gesprekken met ons nemen. Om de dag erna een fusie te doen met snow en de dag daarna gelijk aanvallen uitsturen.

Maar dat ter zijde zien we wel.
 

DeletedUser80918

Guest
Is snow en zero bij elkaar. Hebben vroeger al eens een vete gehad, we zien wel wat er volgt neem ik aan.

Vind het wel jammer vanuit oud zero, dat ze gesprekken met ons nemen. Om de dag erna een fusie te doen met snow en de dag daarna gelijk aanvallen uitsturen.

Maar dat ter zijde zien we wel.

Er zijn geen concrete gesprekken met jullie geweest over enig samenwerkingsverband tussen AX & Zero. . Ik heb één PM ontvangen met een verzoek tot NAP waarop ik aangaf later inhoudelijk te reageren, aangezien het voor mij als contactpersoon standaard was dat als directe reactie te geven om alles aan de stam voor te leggen. De tweede reactie was gelijk een bericht dat wij geen interesse hadden.

Wat betreft de aanvallen, jullie speler Agressivity viel mij aan in de eerste nacht na de overstap. De 'te snelle aanval' van onze kant kwam dus meer dan 24 uur later dan jullie aanval.
 

DeletedUser81014

Guest
Er zijn geen concrete gesprekken met jullie geweest over enig samenwerkingsverband tussen AX & Zero. . Ik heb één PM ontvangen met een verzoek tot NAP waarop ik aangaf later inhoudelijk te reageren, aangezien het voor mij als contactpersoon standaard was dat als directe reactie te geven om alles aan de stam voor te leggen. De tweede reactie was gelijk een bericht dat wij geen interesse hadden.

Wat betreft de aanvallen, jullie speler Agressivity viel mij aan in de eerste nacht na de overstap. De 'te snelle aanval' van onze kant kwam dus meer dan 24 uur later dan jullie aanval.

Omg... Als je dit werkelijk beweert...
Je weet van 21/07 dat de fusie met snow al een feit was...
Wij als stam hebben pas 's avonds de 21ste concreet richting jullie onze kijk gegeven...

Jullie wisten dus wel al met zekerheid dat de fusie er zou gaan komen...

Denk eerder dat zero het spelletje heeft gespeeld van: we spelen op 2 paardjes en zien wat er uit komt en waar we het meest kunnen mee doen nar de toekomst toe.

Je vernam de 21ste van ons, de interesse... Terwijl er al de 21ste PM's tussen zero spelers rond ging dat de fusie er zou komen en dat de stam opgedoekt ging worden.

Vreemd genoeg zien we na de dag van de join van zero richting snow, aanvallen van zowel snow, als ex zero op AX lopen.
Lijkt me weinig waarschijnlijk dat deze actie op nog geen dag gefixt is geweest tussen snow en zero...
 

DeletedUser78680

Guest
Gooi in het vervolg gewoon screens van de Pm dan hoef je zo’n onnodige discussie niet te starten ? :D
 

DeletedUser80918

Guest
Omg... Als je dit werkelijk beweert...
Je weet van 21/07 dat de fusie met snow al een feit was...
Wij als stam hebben pas 's avonds de 21ste concreet richting jullie onze kijk gegeven...

Jullie wisten dus wel al met zekerheid dat de fusie er zou gaan komen...

Denk eerder dat zero het spelletje heeft gespeeld van: we spelen op 2 paardjes en zien wat er uit komt en waar we het meest kunnen mee doen nar de toekomst toe.

Je vernam de 21ste van ons, de interesse... Terwijl er al de 21ste PM's tussen zero spelers rond ging dat de fusie er zou komen en dat de stam opgedoekt ging worden.

Vreemd genoeg zien we na de dag van de join van zero richting snow, aanvallen van zowel snow, als ex zero op AX lopen.
Lijkt me weinig waarschijnlijk dat deze actie op nog geen dag gefixt is geweest tussen snow en zero...


De PM van Deathgolem aan mij voor een NAP tussen AX en Zero. kwam op de 21e om 11:09. Ik heb het zoals elk verzoek op ons forum gepost, en ook nog de 21e doorgegeven dat onze stam (unaniem) tegen een NAP met jullie was.

Wat jij zegt, dat jullie pas 's avonds jullie mening gaven, dan heb je het denk ik over het doorzeuren? Dat toen het aanbod al was afgewezen, ik nog 3 of 4 PM's kreeg om het toch te overwegen, waar ik keer op keer bleef aangeven dat er simpelweg geen interesse was? Dat deel kwam in ieder geval na het afwijzen en het oorspronkelijke aanbod was zoals gezegd al om 11:09 binnen op de 21e, voordat er ook maar iets met Snow besloten was.

Daarnaast was ik contactpersoon voor de stam en had ik helemaal niet de bevoegdheid in mijn eentje een deal aan te nemen of af te wijzen. Zelfs als we wel met Snow rond waren geweest, dan was de communicatie naar jullie exact hetzelfde geweest. Eerste PM: We overleggen het. Tweede PM: We wijzen het af.

Waar je overigens zeer eenvoudig overheen stapt is mijn eerdere opmerking dat jullie Agressivity het bal opende? De eerste nacht na onze overstap viel hij aan. Onze aanvallen kwamen meer dan een dag nadat AX Agressivity met edels op Snow begonnen was.
 

DeletedUser77704

Guest
Omg... Als je dit werkelijk beweert...
Je weet van 21/07 dat de fusie met snow al een feit was...
Wij als stam hebben pas 's avonds de 21ste concreet richting jullie onze kijk gegeven...

Jullie wisten dus wel al met zekerheid dat de fusie er zou gaan komen...

Denk eerder dat zero het spelletje heeft gespeeld van: we spelen op 2 paardjes en zien wat er uit komt en waar we het meest kunnen mee doen nar de toekomst toe.

Je vernam de 21ste van ons, de interesse... Terwijl er al de 21ste PM's tussen zero spelers rond ging dat de fusie er zou komen en dat de stam opgedoekt ging worden.

Vreemd genoeg zien we na de dag van de join van zero richting snow, aanvallen van zowel snow, als ex zero op AX lopen.
Lijkt me weinig waarschijnlijk dat deze actie op nog geen dag gefixt is geweest tussen snow en zero...

Is er door hen gereageerd op jullie NAP verzoek? Wel benieuwd naar gesprek.

Vind het blijven willen samenwerken met iedereen van Ax wel aandoenlijk :p
 

DeletedUser81014

Guest
Gooi in het vervolg gewoon screens van de Pm dan hoef je zo’n onnodige discussie niet te starten ? :D

Zal je moeten wachten tot ik weer achter m'n pc zit xd
Staan ergens op tw binnen de stam, zl alleen nog es moeten zoeken.
 

DeletedUser81014

Guest
Is er door hen gereageerd op jullie NAP verzoek? Wel benieuwd naar gesprek.

Vind het blijven willen samenwerken met iedereen van Ax wel aandoenlijk :p

Met iedereen? Verklaar nader dan?

Vind wel dat snow op AF hoge torens scheert...
Maar zelf nemen jullie zero op en vraag je een 2de stam om samen op AX te lopen. Daar wordt dan weer niet over gesproken.

Als je commentaar wil geven op iets, kijk dan zelf even ook naar je eigen stam zou ik zeggen, is momenteel alles behalve beter op diplomatisch gebied (hulpjes zoeken).

Zoals ik al aangaf, het is vrij opvallend, dat de definitieve beslissing van zero, op deze lfde dag kwam dan de fusie met snow en de dag erna al een grotere aanval op AX loopt.
Er moet dus wel onderling al het een en ander rondgestuurd zijn geweest.

Daarbij de vraag, of zero zowel met snow en AX in contact was om zeker safe te zitten.
Om dan nadien te zeggen, maandag dat de meerderheid van de leden een fusie wouden doen, maar op het einde even zeggen.

'maar misschien in de toekomst wie weet'.
Kan ik dan besluiten dat als het in snow iets mindet gaat dan verwacht dat er leden dan plots wel een samenwerking willen...
 
Bovenaan