Instellingen nieuwe classic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser74005

Guest
Ja zou ik ook gewoon doen, 10 dagen oid vasthouden.

@Clickb*it Kerken ben ik persoonlijk wel fan van, heb 2,5 jaar w12 gespeeld, een kerkwereld. Hoe dat met een classic zou gaan best benieuwd zou dan de eerste keer zijn voor een classic.

@howlin Ja persoonlijk maakt t me niet veel uit of ze 100 of 10k punten zijn, gaat mij voornamelijk om de hoeveelheid barbs, dat heeft invloed op de dominatie en kan dus een wereld flink vertragen. Dat was op CL12 niet het leukste om mee te maken.

Is er echt nog nooit een classic geweest met kerken? Wtf is dat voor onzin:eek: oke op w1had je geen kerken, maar de kerk is wel het enige geslaagde nieuwe gebouw dat ooit doorgevoerd is.
 
Reactiescore
1.094
Volgens mij niet nee
 

Deleted User - 487694086

Guest
Als ik kijk naar de laatste classic, dus het feit dat er nu veelvuldig kata'ers aanwezig zijn op de classic, denk ik dat kerken die alleen maar meer in de hand werken.
 
Reactiescore
978
@howlin Ja persoonlijk maakt t me niet veel uit of ze 100 of 10k punten zijn, gaat mij voornamelijk om de hoeveelheid barbs, dat heeft invloed op de dominatie en kan dus een wereld flink vertragen. Dat was op CL12 niet het leukste om mee te maken.

Naja, als je een goeie vijand tegen je over hebt moet je soms toch wat clusteren om een betere kans te maken. Dan is 100 bb punten bb's edelen echt heel kut, vooral doordat je ze vervolgens met boerlimiet helemaal niet kan verdedigen voor een vrij lange tijd. Teveel moet ik ook niet, laatste classics niet gespeeld, enige dat ik zag dat het er veel te veel waren. Oude classics weinig last van gehad eigenlijk, geen idee wat daar de verhouding was.

Persoonlijk houd ik ook meer van de 2.250 eenheden per boederij level van howlin's lijstje puur om de kwantiteit niet teveel kans te geven.
67.5k is een mooi aantal eenheden waarmee je nog wat kan blocken. Misschien als kerk doorgevoerd wordt kan 2500 eenheden per lvl ook.

Jah, had net me vorige post daarover bewerkt. Boven de 2500 is gewoon al teveel. Drie stammen die samengaan spelen en je loopt als winnende stam puur op stackwalls als je solo aanvalt. En met het kleine ledenaantal alleen massa's te doen, erg onhandig. Kwaliteit moet gewoon beloont worden en die 2250 is dan inderdaad het beste.

Als ik kijk naar de laatste classic, dus het feit dat er nu veelvuldig kata'ers aanwezig zijn op de classic, denk ik dat kerken die alleen maar meer in de hand werken.

Kerken hebben een veel grotere hoeveelheid kata's nodig om afgebroken te worden als ik me goed herinner. Daarbij zijn er manieren om de vijand een stap voor te blijven, zelfs met kata's.
 

DeletedUser68252

Guest
Kerken hebben een veel grotere hoeveelheid kata's nodig om afgebroken te worden als ik me goed herinner. Daarbij zijn er manieren om de vijand een stap voor te blijven, zelfs met kata's.

Kerken hebben 660 kata's nodig als ik me niet vergis.
 
Reactiescore
604
Kerken hebben 660 kata's nodig als ik me niet vergis.

Kerken kunnen aangevallen worden door katapulten, er zijn echter aanzienlijk meer katapulten nodig om een kerk een level te doen dalen. Reken op ongeveer 400 voor het vernietigen van een kerk van level 1, ongeveer 165 voor het verminderen van level 2 naar level 1 en ongeveer 125 om de kerk van level 3 naar level 2 te brengen. In totaal dus ongeveer 600 katapulten om drie levels af te breken. Deze aantallen zijn gerekend op een leeg dorp, zonder muur en zonder geluk of bonus!

uit de wiki, dus zal wel rond dat getal liggen
 

DeletedUser75812

Guest
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 5
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0,5

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Actief
- Uitkijktoren: Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Moraal: Inactief
- Prestaties: Actief
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): 0,5 per speler. Groeien tot 1K mee.
- Edelmanproductie: Pakketjes, duur herbouwen.
- Toestemmingsdaling per edelman: 25/26 per edel
- Technologieën: 3 tech systeem
- Beginnersbescherming: Ja
- Beginnersbescherming ratio: 3 dagen

Instellingen:
- Nachtmodus: 01:00 - 09:00
- Startdirectie kiezen: Actief
- Aanvalstiming: Milliseconden
- Minimum troepen per aanval: 1%
- Edelmannen looplimiet: 20 velden.

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 25%, 30 dagen vasthouden. Overwinning alleen mogelijk als geen andere stam boven de 20% dominantie zit.
- Ledenlimiet Stam: 5
- Vlaggen: Inactief
- Limited haul: Nohaul
- Tribelock: vanaf 15.00%
- Boerderijlimiet: 2500 eenheden per lvl worden ondersteund
Ondersteuning buiten de stam: Ondersteuning buiten de stam uit, os ook terug bij verlaten stam.
- Scouts: Gebouwen niet zichtbaar


Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Gedactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
- Direct afbouwen: Gedeactiveerd
- Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
- +20% productie: Gedeactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
- Premium Beurs: Gedeactiveerd

Dit ziet er gewoon prachtig uit. Van mij mag moraal prima aangezet worden overigens, haalt het onbalans van boosters, waar er overigens veels te veel zijn:redface:, / geluk factor van omgeving er wat meer uit.

Zou ook wel wat zijn als er eens, net als dat Boogschutters/bereden Boogschutters, er een functie komt met de keuze van kata's. Of de keuze waarop deze kata's gericht kunnen worden.
 
Reactiescore
978
Dit ziet er gewoon prachtig uit. Van mij mag moraal prima aangezet worden overigens, haalt het onbalans van boosters, waar er overigens veels te veel zijn:redface:, / geluk factor van omgeving er wat meer uit.

Lijkt me juist dat het probleem hier groter van wordt. Boostacc's kunnen vervolgens ook nog gebruikt worden als moraalbreker, meer aantrekkelijk om boostacc's te maken en beter/langer te onderhouden.
 

DeletedUser74005

Guest
Heb even de feedback van enkele spelers verwerkt in mijn instellingen. Ik kom dan op zoiets uit:
(snelheid kan eventueel aangepast worden naar 400%, maar dan wel met een iets verhoogde productie)

Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 500%
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0,5

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Actief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Actief
- Uitkijktoren: Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Moraal: Inactief
- Prestaties: Actief
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): 0,4 per speler, groeien mee tot 1k.
- Edelmanproductie: Pakketjes, duur herbouwen.
- Toestemmingsdaling per edelman: 35 - 45 per edel.
- Technologieën: 15-lvl systeem
- Beginnersbescherming: Ja, 3 dagen.
- Beginnersbescherming ratio: Inactief

Instellingen:
- Nachtmodus: 00:00 tot 08:00 uur
- Startdirectie kiezen: Inactief
- Aanvalstiming: hele seconden
- Minimum troepen per aanval: 2%
- Edelmannen looplimiet: 12 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 14% dominantie, 14 dagen vasthouden. Overwinning alleen mogelijk als geen andere stam boven de 14% zit.
- Ledenlimiet Stam: 3
- Vlaggen: Inactief
- Limited haul: Actief, groeit met wereldsnelheid tot max 20M per dag.
- Stamlock actief vanaf: moment dat eerste stam 14% dominantie behaalt.
- Boerderijlimiet: 2800 eenheden per lvl worden ondersteund.
- Grondstoffenproductie: Regulier, vgm 12k per uur? (eventueel iets verhogen naar bijvoorbeeld 14/15k per uur om limited haul te compenseren)
- Ondersteuning buiten de stam: Uit (dat Uber-systeem ofzo)
- Barbarendorpen noblen niet mogelijk wanneer end-game ingaat.



Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: ACTIEF (grapje natuurlijk niet)

Boerlimiet iets verlaagd en overwinningsvoorwaarde aangepast :)
 
Reactiescore
2.303
Ik verlang al naar de volgende classic, kan ik lekker nog wat bg's sluiten en gaan stabben :engel::engel:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Ik verlang al naar de volgende classic, kan ik lekker nog wat bg's sluiten en gaan stabben :engel::engel:

Want normaal winnen kun je toch niet vieze bottert.
 

DeletedUser10875

Guest
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 500%
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 250%(0.5)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
- Ridder/Standbeeld: Mag, zolang het maar zonder items is
- Bonusdorpen: Nee, is enkel early game handig en geluk factor.
- Kerk en geloof: Om het even
- Uitkijktoren: Nope
- Burgerwacht: No way
- Moraal: Neen
- Prestaties: Ja, beetje geilen kan geen kwaad
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): groeien mee tot 2.500 punten, 0,4 per speler.
- Edelmanproductie: Pakketjes, duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 34/35 100% zekerheid dat je een dorp hebt als ie doorkomt.
- Technologieën: 3-Level systeem
- Beginnersbescherming: Nee
- Beginnersbescherming ratio: Geen

Instellingen:
- Nachtmodus: 00:00 - 8:00
- Startdirectie kiezen: Mag
- Aanvalstiming: Seconden
- Minimum troepen per aanval: 1%
- Edelmannen looplimiet: 15 velden

-Boerderijlimiet: Duh, 2250 per level. Dus 67500 bij level 30
Voor als iemand de tussenstacks wilt weten, stuur maar pm zodra instellingen bekend zijn.

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 15% van de wereld en 14 dagen
- Ledenlimiet Stam: 3
- Vlaggen: Nee
- Limited haul: Ja, bedenk wat moois. Zolang je maar 24/7 kan draaien + pakketjes



Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
 

DeletedUser75558

Guest
Nou ja ik vind kerk en geloof + seconde wel teveel van het goede hoor, zo kun je in verband met boerlimiet iemand zijn hele account slopen, omdat tussenstacken amper mogelijk is (wanneer je even offline bent).
 

DeletedUser75558

Guest
kerk met miliseconden kan volgens jou wel?
Dan kan je nog enigszins wat doen als je te laat bent opgestaan of iets dergelijks, met seconde kan je het de verdediger onmogelijk maken zulke dorpen nog uberhaupt te redden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan