Plaatjes Aanbiedingen:

DeletedUser20542

Guest
Volgens mij is er, op de tekst na, niet echt iets aan gedaan. Ben benieuwd naar de stocks.
 
Reactiescore
1.049
@Jasti je hebt de vorige keer mn vraag genegeerd ff paar dingen:
- hoe houd jij je plaatje zo HQ
- wat is je skype :p
- en wil je in de designers chat om ons noobs te helpen
 

DeletedUser20542

Guest
Heb je vraag niet gezien, sry.

Ten eerste moet je beginnen met een stock die al goed van kwaliteit is. Met Photoshop kan je nog veel doen, maar als je beginpunt al niet goed is, wordt het lastig om het eindresultaat wel mooi te krijgen. Verder voeg ik weinig fractals en andere soortgelijke dingen toe om het clean te houden. Als ik tevreden ben met een plaatje, gebruik ik tot slot nog de sharpen tool en de boel nog wat scherper te krijgen.

Ik doe niet aan Skype en dergelijke. Ik heb het wel, maar heb er al jaren niet op ingelogd :p
 

DeletedUser76153

Guest
Volgens mij is er, op de tekst na, niet echt iets aan gedaan. Ben benieuwd naar de stocks.
Niet zo hard zijn. ;)

sakqtkm1jqafr.jpg

knr8fpwwwgub2.jpg

cv65itwztvaf6.jpg
 

DeletedUser77014

Guest
'PM voor interesse'
Ik probeer al tijden jou aan te dringen een plaatje te maken, maar je had nooit tijd. :eek:
Man, man, man
 

DeletedUser76153

Guest
'PM voor interesse'
Ik probeer al tijden jou aan te dringen een plaatje te maken, maar je had nooit tijd. :eek:
Man, man, man
Correct; in maart eens toen ik gestopt was, nadien voor een stam die ik verafschuw. No offence, maar ik kies toch nog altijd zelf voor wie ik plaatjes maak en wanneer ik dat doe? Of heb ik dat fout?:rolleyes:

Alles erbij zeggen als je iets zegt he ;)
 

DeletedUser78388

Guest
Superhelden aanbieding.png

Interesse? Stuur maar een PM

Superman : Beschikbaar
Captain America : Beschikbaar
Green Lantern : Beschikbaar
Deadpool : Beschikbaar
 

DeletedUser37339

Guest
Zou graag een plaatje hebben met als afbeelding die chick van Suicide Squad voor het account Lonely Lunatic ! :)
 
Bovenaan