Plaatjes Aanbiedingen:

DeletedUser78303

Guest
Graag even een reactie van jou wegens het gebruik van stocks van DA. Dit is in principe gewoon "diefstal" als je hier PP voor vraagt. Niet zo netjes imo.

Ik kan me niet meer de tijd herinneren dat deze regel werd nageleefd. Ik heb vele plaatjes voorbij zien komen die hun oorsprong op DA vinden, sommigen hiervan zijn ook gekocht. Mijn mening, die volgens mij door velen gedeeld wordt, is dat je best een DA stock mag gebruiken, zolang hij maar goed bewerkt wordt. De bovenste drie komen van oorspronkelijk van da af, de rest niet. Het is niet zo dat daar minder in is bewerkt dan de andere plaatjes.
 
Reactiescore
43
Ik kan me niet meer de tijd herinneren dat deze regel werd nageleefd. Ik heb vele plaatjes voorbij zien komen die hun oorsprong op DA vinden, sommigen hiervan zijn ook gekocht. Mijn mening, die volgens mij door velen gedeeld wordt, is dat je best een DA stock mag gebruiken, zolang hij maar goed bewerkt wordt. De bovenste drie komen van oorspronkelijk van da af, de rest niet. Het is niet zo dat daar minder in is bewerkt dan de andere plaatjes.

Die mening deelt echt niemand volgens mij. Het is ook gewoon verboden om iemand anders zijn werk te gebruiken zonder toestemming. Ik ga ook niet over iemand anders zijn schilderij kladden en het dan 'verkopen' als nieuw.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser70476

Guest
Ik kan me niet meer de tijd herinneren dat deze regel werd nageleefd. Ik heb vele plaatjes voorbij zien komen die hun oorsprong op DA vinden, sommigen hiervan zijn ook gekocht. Mijn mening, die volgens mij door velen gedeeld wordt, is dat je best een DA stock mag gebruiken, zolang hij maar goed bewerkt wordt. De bovenste drie komen van oorspronkelijk van da af, de rest niet. Het is niet zo dat daar minder in is bewerkt dan de andere plaatjes.

Volgens mij snap je het echt niet. "De tijd dat dit werd nageleefd" het zijn algemene regels, die zouden altijd nageleefd moeten worden. Dat het huidig niveau van het grafisch forum zo laag gezakt is en dat niemand zich daar aan houdt toont weer aan wat voor een mensen hier nog posten. "Ik heb vele plaatjes voorbij zien komen die hun oorsprong op DA vinden, sommigen hiervan zijn ook gekocht" Dus omdat andere het doen mag ik het ook doen? Zo werkt het dus echt niet. "Mijn mening, die volgens mij door velen gedeeld wordt, is dat je best een DA stock mag gebruiken, zolang hij maar goed bewerkt wordt" Dit is echt het toppunt van je post. Het gaat niet erom hoeveel je iets aanpast, het gaat erom dat je iets gebruikt van iemand zonder toestemming, waar diegene veel uren in heeft gestopt, dan flikker je wat filters en wat aanpassing van PS erover heen die een kind van 5 met een paar muisklikken kan doen en dan vraag je er ook nog eens een beloning in de vorm van PP voor. Daarmee zeggend dat dat van jou is omdat jij dat hebt bewerkt in PS. Je snapt toch zelf ook wel dat dat echt belachelijk is of niet?
 

DeletedUser72825

Guest
Deze mening deel ik inderdaad met Made by God. Fijn dat je plaatjes maakt en allemaal goed en wel maar er zijn binnen de community regels opgesteld waar elke designer zich hoort aan te houden. Deze regels zijn regels zoals fair play. Ze staan nergens letterlijk opgeslagen en er zal niemand jou een berisping geven als je deze niet zal nakomen, maar toon wat respect voor de makers van die stocks. Ga lekker op google of andere sites zoeken naar plaatjes en doe er je ding mee, maar blijft gewoon weg van DA. Er zijn hier op het forum al zoveel discussie's geweest omtrent DA en elke designer die zichzelf respecteert houd zich ook aan deze ongeschreven regel. Toon dat je een designer bent met respect voor uw mede designers en gebruik enkel stocks die NIET van DA komen.

Ongeschreven regel: Wanneer je een plaatje echt de moeite vind die toch van DA komt mag je deze gebruiken, maar is het onmogelijk om er een vergoeding voor te vragen. (Wat ook logisch is!) Maak het jezelf gemakkelijk en gebruik gewoon geen plaatjes van DA zo kan je steeds een vergoeding vragen is het nog zo fijn voor jezelf dat je stocks gebruikt waarbij jezelf de aanpassingen hebt aangebracht. °Immortal Throne - 11/06/2017
 

DeletedUser72825

Guest
Je neemt het sportief op! Top :) En ik zeg niet dat je niet meer mag designen met stocks van DA maar vraag er dan aub geen vergoeding voor!
 

DeletedUser78303

Guest
9emgtlrromnew.png

Wie o wie wilt een plaatje van deze prachtige vrouw? :eek:
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Geen standaard afbeeldingen, gewoon wat ik over had de laatste tijd, misschien dat iemander blij van word. Alles gaat weg tegen een goed bod :)

I2s50bX.jpg
 

DeletedUser78303

Guest
pu60b4gq7uq6z.png

Deze totaal niet samenhangende aanbieding is dan eindelijk hier. Er zitten nog geen abstracte plaatjes tussen, maar die komen later nog wel ;)

Prijzen zijn onderhandelbaar

1:X 2:X 3:X
4:X 5:X 6:X
7:X 8:X 9:X

Allemaal verkocht :D
(behalve dan die eerste drie)
 

DeletedUser78303

Guest
1.
1ml7wwjh4kioo.png
2.
eusaw5r0qwtmm.png

3.
gewarpvdpvcsr.png
4.
3w2jpphd0h1ih.png

Omdat ik hard aan de studie ben zijn hier wat sog plaatjes voor jullie in de aanbieding (vooral voor @Frequencerz )
 
Bovenaan