Golden awards

DeletedUser74396

Guest
het kost je hersencellen? Beter loop je dan zo hard mogelijk weg want ik verwacht niet dat jij een hersencel hebt om te betalen :eek:

Om even het AF wat levendiger te maken... Rage maar allemaal op mij :)
 

DeletedUser74396

Guest
Moe, stoned, net terug van werk. Kies de optie ze zijn allemaal geldig. leek me op dat moment best geining in mijn hoofd, jammer dat de verwezenlijking niet zo fantastisch was als het idee :p
 

DeletedUser74358

Guest
Moe, stoned, net terug van werk. Kies de optie ze zijn allemaal geldig. leek me op dat moment best geining in mijn hoofd, jammer dat de verwezenlijking niet zo fantastisch was als het idee :p

Pfoe, s'ochtends werken en dan een blaapie roken, heb hem toch liever s'avonds :)
 
Reactiescore
1.893
Nou, ik geef TWT gelijk. Gewoon genieten op elk mogelijk moment. :biggrin:
 

DeletedUser77395

Guest
Beste speler: Hier zou ik kiezen voor de speler, ..Rainbow... Mooie ligging tussen zijn stamgenoten. Aan zijn ODA te zien vecht hij wel voor zijn dorpjes en het farmen gaat hem ook redelijk af.

Beste stam: Tja, moeilijke keus om hier momenteel een stam neer te zetten. Vind eigenlijk dat nog geen één stam zich echt goed heeft bewezen. Als ik dan toch zou moeten kiezen zou ik voor de stam Votre gaan. Die lijken momenteel nog het meest stabiel te staan en een mooi compact cluster in het Noorden

De beste stam speler: Hier moet ik iemand van mijn eigen stam nomineren, want weet helaas niet hoe het er overal aan toegaat. Vandaar dat deze nominatie naar: MrShameless gaat. Natuurlijk er zijn er meer, maar vind dat deze speler er boven uitsteekt. Altijd actief en is bereid je zowel aanvallend als defensief te helpen. Zoals een echte stamspeler hoort te zijn.

Het grootste ego: /

Beste leider: /, Zou hierover momenteel nog geen uitspraak over kunnen doen.

Slechtste leider: Leiding van Soul arrows in het begin (SA). Rekruteerde teveel spelers in een te klein gebied waardoor er geen edelruimte meer was en een paar spelers werden achtergelaten.

Meest overschatte stam:Vind zelf DB momenteel. Hebben wel een aantal grote spelers, maar nog niet heel veel laten zien. Veel spelers vallen er af waardoor ze lekker door kunnen groeien. Maar voor de rest hebben ze nog niet zoveel bewezen en verwacht zelf dat deze stam niet heel lang meer zal bestaan, maar kan er naast zitten.

Meest onderschatte stam: Hier ga ik liever voor een wat kleinere stam. De stam Exotic vind ik wel onderschat, aangezien ze het diplomatiek goed aanpakken en ze aanvallend toch wat moois terugdoen tegen een grotere stam. Verwacht in de toekomst nog meer van deze stam/spelers.

Meest overschatte speler: 4 Farmers on a train, had zelf meer van ze verwacht maar dat komt meer op basis van dat ik ze al ken van andere werelden. Vandaar dat ik op deze wereld een hoge verwachten had voor deze speler, maar dat enorm tegenviel.

Meest onderschatte speler: Hier nomineer ik FlorijnI voor. Deze speler heeft namelijk al redelijk wat aanvallen te voorduren gehad, maar blijft alsnog doorspelen. Als je dan zijn ligging bekijkt en het aantal punten, vind ik het toch knap dat die het nog steeds volhoudt.

Met wie zou ik zeker graag in een stam zitten: Dat zijn meerdere spelers: Godrekt, Alone on A mission en Weirdness of talent omdat ik daar al mee op een eerdere wereld heb gespeelt of al is eerder mee in de stam heb gezeten. Maar zo zijn er zoveel namen die ik nog niet ken, maar het wel echt toffe stamspelers lijken.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ferrybroeren, Komt vooral door meerdere werelden waar ik hem van ken. Voor de rest heb ik eigenlijk nooit met iemand problemen.

Mooiste spelers naam: The Weirdness of Talent, toch een wat originelere en grappigere naam.

Mooiste stam naam: Destructive Behaviour, vind ze momenteel allemaal niet fantastisch dus vandaar deze door gebrek aan beter.

Het tofste topic:Golden awards

Het domste topic: /

Favoriete forum poster: /

Minst favoriete forum poster: /

Dikste wannabe op het forum: /

Dikste wannabe in het spel: /

Mooiste profiel foto van spelers: Alone on A mission
, rustig plaatje die ook goed bij de naam past.

Mooiste profiel foto van stammen: Van de stam Exotic, past goed bij de stam en vergeleken met de andere is er tenminste wat werk in gestoken.

Mooiste actie van de wereld: /

Meest belovende speler voor de toekomst: Alone on a Mission, Goede ligging en een heerlijk farm gebied. Verwacht dus dat deze speler steeds meer groeit, hoe verder het spel nadert. Heb er dus vertrouwen in dat deze speler hoog in de ranglijst komt.

Meest belovende stam voor de toekomst:Et Recensuit pulmentum, bestaat pas net. Alleen zijn een aantal spelers uit Cordon, met een goede ligging ten opsichte van elkaar. Lijkt mij hierdoor een goede keuze waardoor ze veel mogelijkheden hebben. Als ze het diplomatiek goed spelen zal dit zeker een stam worden die het ver zal schoppen.

Grootste blunder:/

Voor wie heb je nu echt respect: /

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: mijn co's ^^

Niet alles ingevuld, maar vind dit altijd wel het leukste topic om te lezen alleen is het op deze wereld erg rustig. vandaar dat ik zelf voor het eerst een lijstje heb gemaakt en hoop dat er binnenkort meer volgen.
 

DeletedUser74396

Guest
Jij kent mij? :eek: Waarom zegt iedereen mij te kennen voordat ik zelfs maar een idee heb wie wie is...
Vanwaar ken ik jou en wie ben jij? :p
 
Reactiescore
382
Meest overschatte speler: 4 Farmers on a train, had zelf meer van ze verwacht maar dat komt meer op basis van dat ik ze al ken van andere werelden. Vandaar dat ik op deze wereld een hoge verwachten had voor deze speler, maar dat enorm tegenviel.
Het was dan ook niet het volledige team wat hier speelde, de focus ligt vooral op 49 namelijk. Bovenal gewoon ook een goed uitgevoerde aanval van de mannen van exotic.
 

DeletedUser77718

Guest
Ik zal ook maar eens een lijstje maken om hopelijk wat meer mensen aan te zetten dit ook te doen =]


Beste speler:
Xavier Hernandez Creus: Er zit veel kwaliteit in dit account, bijna elke wereld dat ik de spelers heb zien staan/stonden ze top 5. Het account staat qua farm al een hele tijd aan de top, Rang 1 ODA. Voor zover ik weet hebben ze deze wereld nog niet echt moeten verdedigen, maar het zal aan hun zijn om te tonen aan de buitenwereld dat je dit ook kunnen.
Beste stam: De nieuwe stam Zooi, top accounts, mooie ligging met veel groeimogelijkheid.
De beste stam speler: Narcos, Ze zoeken altijd een uitweg en waren altijd bereid hulp te bieden voor stambelang.
Het grootste ego: March Of The Templars: praat veel poep, maar nog weinig kwaliteitvolle acties gezien. Speelt enkel voor eigen belang en niet voor de stam. Ik vraag me af waarom de leiders van Votre ze er nog niet hebben uitgegooid.
Beste leider: Ik heb hier nog maar 1 stamleider gehad, dus kan hier moeilijk over oordelen.
Slechtste leider: idem.
Meest overschatte stam: De Belasting heeft al een grote naam sinds vroeg in het spel, ons account heeft hier momenteel geen front mee maar ik ben benieuwd wat DB kan brengen in de nabije toekomst.
Meest onderschatte stam: ~GOD~ Ze hebben veel front met grote stammen, maar ben er toch van overtuigd dat ze sterk hun mannetje kunnen staan en voor onrust kunnen zorgen, ondanks een misschien niet zo ideale ligging. Het zal voor alle buren niet makkelijk zijn om er doorheen te beuken.
Meest overschatte speler: /
Meest onderschatte speler:
Pluk, Late start, maar heeft zich mooi naar boven kunnen werken. Leuke ligging met een compact stamcluster. Verdedigend gezien heeft hij nog weinig moeten doen, dus dat zal wel interessant worden als de teller hoog komt te staan.
Met wie zou ik graag in een stam zitten: Shakedown8, ik ken ze van vorige werelden en daar spelen verstandige en gezellige spelers, ik zou zeker nog eens met hun willen samenzitten in de toekomst. Mymummmm, .TalkToTheHand en The-0ne lijken me ook wel fijne spelers om mee samen te spelen.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ik ben geen zo'n ruziezoeker en kan het met de meeste mensen wel goed vinden. Hier geen shoutout dus.
Mooiste spelers naam: Cute accountant, niet persé zeer origineel, maar leuk gevonden en dit doet me denken aan mijn AF profielfoto :]
Mooiste stam naam: De Belasting
Het tofste topic: Grappige IGM's, jammer dat daar niet zo vaak gepost wordt.
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: /
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers:
Bagagedrager Mooiste profiel foto van stammen: STAMP, niet héél flashy maar toch origineel en leuk gevonden Mooiste actie van de wereld: Het is nog vroeg hiervoor.
Meest belovende speler voor de toekomst: Xavier Hernandez Creus
Meest belovende stam voor de toekomst: Votre, cluster hangt goed samen, veel safe, alleen weet ik niet als er voldoende kan gegroeid worden doordat sommigen elkaar wat in de weg liggen, maar voor alles is een oplossing dus daar zal vast wel iets op gevonden worden.
Grootste blunder: Ik heb nog niet echt blunders opgemerkt.
Voor wie heb je nu echt respect: /

Note: Dit is subjectief, dus ik kan het altijd mis hebben hé =]
 

DeletedUser77118

Guest
Beste speler: Xavier Hernandez Creus: Er zit veel kwaliteit in dit account, bijna elke wereld dat ik de spelers heb zien staan/stonden ze top 5.

Elke wereld? Wereld 50, nu 52, en welke nog meer?
 
Bovenaan