W36 & het winterevent.

DeletedUser

Guest
Normaal vind ik Axfire echt een dramatische mod en vind ik dat hij vaak verkeerde beslissingen neemt. Maar god god god wat heb ik toch een medelijden met die vent nu :p
 

DeletedUser

Guest
Geen treintje sowieso, je kan niet in 1uur 3 edels maken ;)
Zelfs niet met deze zooi.
 

DeletedUser43012

Guest
20% gs is geen onderdeel van PA, dat is een losse fucntie :)

Hier heb je helemaal gelijk in.
Ik bedoelde te zeggen dat het ook een voordeel was dat je kon kopen.
Het hangt er uiteindelijk dus vanaf hoeveel geld je wilt uitgeven aan TW.
 

DeletedUser58227

Guest
Haha, andere servers is de zelfde herrie aan de gang.
Nu begrijp ik waarom ze een tribalwars 2 hebben gelaunched, kunnen ze snel nog wat pa hier aan verdienen en het dan opdoeken en met het tw2 uiteindelijk het zelfde doen waarsschijnlijk.
 

DeletedUser51839

Guest
Jaman, denk gwn op bb ga hoor, dit is echt puur discriminatie tussen mensen die het wel/niet kunnen veroorloven, dit is pure madness.
 

DeletedUser69350

Guest
Ze hadden W36 al lang offline moeten gooien om dit op te lossen. Het enige wat ze kunnen doen is een rollback of W36 gewoon herstarten. Maar ik denk dat ze dit niet zullen doen en het gewoon zen gangetje zullen laten gaan. Stelletje geldwolven

jij cheat zelf ook noob
 

DeletedUser

Guest
Nog steeds voor de vorm aan het farmen :p
Jezus man, ik kan m'n tijd echt beter besteden aan een dev-team op te zetten voor een nieuwe browsergame

Haha wanneer je hulp nodig heb moet je het laten weten man:p
Ik ga nu weer even trainen, over een uurtje ben ik weer terug, ik hoop dat dan de oplossing is gevonden!
 

DeletedUser59431

Guest
Tribalwars overtreedt hier zijn eigen regels! Je mag geen grondstoffen verkopen voor geld en toch doen ze het??
 
Bovenaan