Recente inhoud door Sjondeertrekker

  1. Sjondeertrekker

    Golden Awards

    Lol, much salt
  2. Sjondeertrekker

    Global Stabbings

    De post wordt begonnen met "ik ben recht doorzee en zal mezelf nooit kunnen verwijten ergens oneerlijk over te zijn", hier ga je meteen al de mist in gezien je meerdere stammen hebt voorgelogen en bedrogen voor je eigen gewin. Hoe ben je eerlijk als je liegt tegen ons over je intenties in een...
  3. Sjondeertrekker

    Global Stabbings

    Ah dat wist ik niet, ik zag staan dat de NAP bij Ruvon was aangesloten dus ging ervan uit dat ze dit voor hun beiden gold. Voor de rest wel eens dat dit hier verder niks mee te maken heeft, vandaar dat ik er ook op reageerde.
  4. Sjondeertrekker

    Global Stabbings

    Dit is wel een beetje mosterd naar de maaltijd niet? Wij zijn hier nooit op aangesproken en ik weet ook niet wat DID heeft afgesproken met anderen, daar kan ik geen uitspraken over doen, daarvoor moet je bij DID zijn. Wat ik me dan wel afvraag is waarom Ruvon in eerste instantie is aangenomen...
  5. Sjondeertrekker

    Global Stabbings

    Er wordt niks opgeblazen, want de situatie wordt niet erger beschreven dan dat die is en er wordt niet eens overdreven. Er liggen hier feiten op tafel die jullie in een slecht daglicht zetten, maar jullie hebben erg veel moeite om er iets tegenin te brengen. Sommige van Globe blijven ontkennen...
  6. Sjondeertrekker

    Global Stabbings

    Leuk al die CAPS stukken in je tekst maar het versterkt je punt nu niet bepaald. Ruvon heeft meer dan een week bij ons in de stam gezeten terwijl die eigenlijk jullie al gejoined was, denk je dat wij je dan op je blauwe ogen geloven dat er geen info is doorgespeeld? Dacht het niet. Hou je...
  7. Sjondeertrekker

    Global Stabbings

    Dus Ruvon zou al vanaf 26-04 of misschien al eerder Globe joinen en die heeft nog tot 03-05 bij ons in de stam gezeten? Jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar er wordt hier geen net spel gespeeld door jullie als stam zijnde. Als Ruvon weg wou bij ons en jullie hem op deze datum al willen...
  8. Sjondeertrekker

    Global Stabbings

    Zou je dit ook kunnen aantonen dat dit gebeurd is? Jullie geloven ons niet zonder dat er bewijs wordt geleverd dus wij verwachten van jullie hetzelfde. Wie waren dan wel betrokken met de gesprekken met Ruvon, deze spelers hebben hem toegedicht mee te doen met een massa?
  9. Sjondeertrekker

    Global Stabbings

    Er zijn overduidelijk meerdere accounts in Globe hierbij betrokken geweest, iedereen bij jullie weet van de stammassa en als op 30 April al bekend is dat Ruvon mee doet heeft iemand hem targets gegeven waar die op moet sturen wat erin heeft geresulteerd dat hij eerder leavde omdat die anders...
  10. Sjondeertrekker

    Praathoek

    Bla bla bla and a bottle of rum.
  11. Sjondeertrekker

    Global Stabbings

    Goedendag dames, heren en stabbend tuig. Tot onze verbazing heeft onze ex-stamgenoot Ruvon besloten een stab te plegen door een dag na zijn vertrek al onze BG aan te vallen, dit vonden wij natuurlijk nogal een vreemde actie dus wij zijn op onderzoek uitgegaan wat hier allemaal speelde. Hier...
  12. Sjondeertrekker

    Golden Awards

    Het aantal backtimes dat we krijgen hebben we ook echt zelf in de hand, flapdrol. Een backtime van 50 ms niet dodgen is idd nogal slecht van ons, jij zou die op elk moment natuurlijk kunnen dodgen met 2 vingers in de neus. Miss eens je premades vragen hoe het met hun 5 clears is afgelopen...
  13. Sjondeertrekker

    Golden Awards (special addition)

    Binnen Hi Ho wordt er geprobeerd te streven naar een bepaald ideaal van fair spelen? :rolleyes:
  14. Sjondeertrekker

    Don't Get High on your own supply

    Als iemand zo'n afspraak accepteert, hoe kan deze er dan over zijn? Dan moet je echt dommer zijn dan het achtereind van een varken. Voor een "befaamde uitspraak" heb ik hem toch wel erg weinig voorbij zien komen.
Bovenaan