Golden Awards (special addition)

Reactiescore
16
[QUOTE="DragonShield3, post: 6367677, member: 30060"

Ik was niet online. Je weet wel, weekend enzo. Ik slaap uit, leven enzo... Is geen excuus, mn co had die edels gemist jammer genoeg:p. Pardon? Met slaafjes zijn we even groot? Je vergeet DPschut, die mbs in je safe etc even? Niet over praten, onze raakpunten zijn niet gelijk. Zowel, eindigt het zoals op 49, dat weet jij ook wel. Ik heb je al 1x gerekt, en sta hier ook nog voor. :)
[/QUOTE]

Tja dat kan gebeuren idd, leven hoort er ook bij ;)

je bent wel vergeten dat w49 TAS als een van de weinige winst boekte (ook op jou) en je hebt mij nooit gerekt daar dat weet je, we zijn zelfs nog op 52 samen gaan spelen destijds:redface: maar goed het gaat hier om w71 en daar zal je je praatjes eens waar moeten gaan maken.

ps: runnen kan ook nog he
 
Reactiescore
2.386
Grootste blunder:
Wij die eerst alles eruit sturen om te roven en os om dan vervolgens geblitst te worden. gelukkig dat we toch enkele toppers op het account hebben dat alles goed afliep :)

Voor wie heb je nu echt respect:
mijn co's, ondanks al hun beperkingen en ontzettend lelijke hoofden ze alsnog een spelletje gevonden hebben waar ze zichzelf kunnen zijn en plezier kunnen maken.
Dankje en dankje, al ben je zelf incapabel x
 
Reactiescore
65
Beste speler:
Voor mij is er eigenlijk maar een optie voor de beste speler en dat is The american snipper. Het is voor mij niet het beste account vanwege hun reputatie of hun timing of hun constante niveau. Het is in mijn ogen het beste account omdat ze bijna altijd gewoon slimmer zijn dan hun tegenstanders en dit altijd optimaal weten te benutten. Het constante resultaat wat ze de afgelopen werelden hebben gehaald komt niet doordat ze zo goed kunnen snippen of massa's gooien maar in mijn ogen komt het omdat ze gewoon hun acties beter doordenken en daarmee de kansen op falen verkleinen.

Beste stam:
Ik heb geen idee welke stam beter is Hi Ho of Fier. beide stammen hebben denk ik zo hun voor en nadelen, Fier heeft een aantal accounts heel veel ruimte gegeven om ontzettend te groeien wat zorgt dat er een aantal accounts een heel stuk groter zijn dan de gemiddelde accounts in Hi Ho. In mijn ervaring kan dit toch een best groot voordeel zijn, wat betreft het efficiënt gebruiken van clears enzovoort. Ik ben benieuwd hoe Fier dit voordeel ten opzichte van Hi Ho gaat uitspelen. Aan de andere kant heeft Hi Ho kwa grote van de accounts veel meer gelijkwaardige accounts het verschil tussen de nummer 1 van Hi Ho en de nummer 10 is 700k waar dat bij fier 2,4mil is.

TaoW is een leuke nummer 3 maar doet denk ik op alle front toch net iets onder voor Fier en Hi Ho, Aan de andere kant heb ik het idee dat zij zo intensief samenwerken met Alea dat ze behalve in naam 1 zijn. Dit zorgt er voor dat ze op het moment wel de grootste zijn. Wie weet kunnen ze dat voordeel goed uitspelen en ons nog verrassen er zijn zeker kansen voor hun.

De beste stam speler:
Ik heb nog geen goed beeld wie er binnen (fier, Alea, TaoW) zich als een echte stam speler aan het ontwikkelen is. Ik heb wel een aantal acties waarvoor ik respect heb, QQEEZZ gooide clears voor een BG die 40 uur liepen ongeveer, Dat vindt ik toch wel een mooi gebaar dat je dat voor een bondgenoot over hebt en ik werd er wel door verrast.

De beste Deffer
Ik heb ontzettend veel respect voor Killb, het account liet geen bijzondere dingen zien kwa deffen. Maar het account was wel heel constant in deffen en dat gedurende een lange periode. Maar de reden waarom ik echt respect voor Killb is het deffen puur om het deffen. Zoals ik al zei het account liet geen dingen zien die andere spelers niet zouden kunnen doen maar de mentaliteit van het account is iets wat maar weinig spelers kunnen opbrengen. Dagenlang deffen zonder hoop op enig resultaat.

De beste aanvaller
Wederom een moeilijke keuze, Binnen Hi Ho is TAS offensief zeer goed bezig maar wel voornamelijk op accounts die niet in een van de top 4 stammen zitten. Ik heb triballégende te werk gezien tegen Night train en dat hebben ze zeer goed gedaan. Het is een account dat de waarde van verkenners op waarde kan schatten en is een geduchte tegenstander aan de andere kant was ook dit account niet in staat om echt het verschil te maken en night train helemaal te breken, misschien was dat ook niet haalbaar. Maar voor mij is op het moment the lord of the toilet toch de beste aanvaller. Ik moet bekennen dat dit wel een nominatie is op gevoel en ik niet zeker weet of die helemaal terecht is, zo heb ik geen goed beeld wie binnen Alea de offensieve plannen maakt. Wel weet ik dat the lord of the toilet er een offensieve speelstijl op na houd wat gezien zijn ligging en stam best gedurfd is. En dit offensieve denken ondanks je underdog positie vindt ik zeer knap. Verder heeft dit account een vrij grote rol gehad in het uitschakelen van Tjoek. Die stam stelde uiteindelijk niet zo heel veel voor maar ze hebben die stam toch weg gewerkt voordat andere grote stammen er met de buit vandoor konden gaan.

Beste leider:
Ik denk dat de leiding van fier wel complimenten verdient, ze hebben een stabiele stam weten te vormen uit het niks. Waar Hi Ho een Pre-made was en de leiding veel meer tijd had om dingen te regelen en al een aantal zekerheden had. Fier daarin tegen moest een stam vormen terwijl de wereld al bezig was, hierin moesten de initiatiefnemers van Fier waarschijnlijk veel meer mensen overtuigen van hun stam.

Meest onderschatte stam:
In mijn ogen is dit Alea, de stam heeft in mijn ogen 3 sterke accounts die echt niet onder doen voor accounts van Fier of TAoW. Alleen is het verschil in kwaliteit binnen Alea in mijn ervaring zo groot dat de stam onvoldoende resultaat kan boeken.

Meest overschatte stam:
Ik denk dat ik hier mijn eigen stam neerzet, Hi Ho. Binnen Hi Ho wordt er best wel vaak geprobeerd om te streven naar een bepaald ideaal van Fair spelen, BB gebruiken om te farmen niet edelen en offensief spelen. Maar het resultaat van het fair proberen te spelen heeft er toe geleid dat wij er vanuit gingen dat andere spelers/stammen de zelfde normen en waarde hadden en dit hoeft natuurlijk helemaal niet het geval te zijn. Dit heeft er toe geleid dat we als stam regelmatig ons zelf hebben laten verrassen. Bijvoorbeeld Killb die early game alle BB ging edelen of we onderschatten hoeveel spelers OS zouden sturen naar een speler in onze RIM. Ook het niet willen edelen van BB heeft er tot nu toe wel voor gezorgd dat we regelmatig CFs krijgen en de voordelen van het farmen worden steeds minder ten opzichte van het alternatief rooftochten. Hoewel ik persoonlijk nog steeds een groot voorstander ben van van het niet edelen van BB enzovoort moet ik wel concluderen dat het tot nu toe voor meer problemen heeft gezorgd dan voordelen. En dit is mede te danken aan een arrogante leider binnen Hi Ho genaamd Jacob die het altijd beter denkt te weten.

Meest overschatte speler:
Ik zag een aantal nominaties voor beste speler voor et Murus magnificum. Het zal vast een vrij goed team zijn wat daar op speelt maar om te zeggen dat ze nu al bij de top 3 kwa skills zouden zitten van deze wereld vindt ik wat overdreven. In mijn ogen zouden ze nog iets meer resultaat moeten boeken om zich echt te onderscheiden van andere top accounts.

Meest onderschatte speler:
Kanade Tachibana, dit is wederom een gokje. Ik weet niet met welke hoe bepaalde acties tot stand komen op dat account dus misschien is het puur geluk. Maar ze hebben mij toch al een aantal keer verrast, De eerste keer dat zij mij (mystery men) aanvielen was ik zo overtuigd dat het fakes waren want niemand gooit toch een "massa" waarbij je enkel edels gooit op front dorpen. Het resultaat was dat ik mijn Ridders niet goed had staan en maar weinig boosters aan had staan waardoor Kanada vrij makkelijk 2 dorpen buit had gemaakt op MM. Ook als verdediger weten zij mij constant te verrassen met stacks op de meest vreemde plaatsen, ook hier weet ik niet of het komt door goed inzicht of geluk maar wederom resulteerde het in dode clears van MM zonder dat wij enig resultaat halen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Huidige speler van Hi Ho, stuk voor stuk zijn het echte toppers. Buiten Hi Ho spelen er in Fier een aantal spelers zoals Inge en Jannes die ik graag nog wel eens aan het werk zou willen zien.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
The american snipper, zolang wij constant in de zelfde stam blijven zitten komen we er nooit achter wie nou eigenlijk het betere team heeft
smile.gif


Mooiste spelers naam:
SaveTheWhaleMarryAnObese

Mooiste stam naam:
Seven Dwarfs

Mooiste actie van de wereld:
Ik weet niet of het de mooiste actie is van de wereld, Maar het deffen van zswader is zeker een van de dingen die ik nog niet eerder heb gezien op TW. Op alle front dorpen de eerste clear dodgen om vervolgens 10 min later de tweede clear op een lage muur te blocken en dat meerdere keren achter elkaar.

Meest belovende speler voor de toekomst:
NoBanNoGlory, Dit account heeft nog zoveel meer in hun mars dan dat er op dit moment uitkomt.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Het zou mij niks verbazen als er nog wat stam mutaties aankomen, Fier heeft nog een aantal kleine accounts die geinternd kunnen worden en bij Alea en taow zullen er vast nog accounts zijn die interesse hebben in een nieuwe stam.

Grootste blunder:
Het niet aanzetten van boosters omdat je er vanuit ging dat Alea enkel fakes stuurde.

Voor wie heb je nu echt respect:
Speler van Night train, ze zitten/zaten niet in een ideale positie om goed te deffen maar zonder ook maar een moment te klagen gingen ze aan de slag om zo goed mogelijk te deffen met de middelen die ze hadden.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn tegenstanders, hoe beter mijn tegenstanders spelen hoe beter ik mijn best doe.

Ik wil graag nog meedelen dat:
Ik heb heel erg lopen twijfelen of ik wel een lijstje zou maken, mijn twijfel kwam voornamelijk voort uit het constante geklaag over het gedrag van Hi Ho op het AF. Soms waren het goede punten die werden genoemd maar ook regelmatig werd Hi Ho weg gezet als een stel anarchisten die zonder ook maar een enkel besef van alles deden. En dit verbaasde mij nogal, veel accounts en spelers binnen Hi Ho spelen al meerdere werelden in stammen die om de wereldwinst spelen. En dat spelers met zo'n staat van dienst zomaar even worden neer gezet als accounts die geen enkel moreel besef hebben verbaasde mij. Misschien is het idee dat spelers die al meerdere werelden hebben gewonnen en dat bij mijn weten gewoon op fairplay manier hebben gedaan wat meer respect horen te krijgen vreemd of zelfs verkeerd.
 
Reactiescore
5.693
American Snipper, die is nieuw voor mij. Wel een goede lijst!
 
Reactiescore
786
Beste speler:
Voor mij is er eigenlijk maar een optie voor de beste speler en dat is The american snipper. Het is voor mij niet het beste account vanwege hun reputatie of hun timing of hun constante niveau. Het is in mijn ogen het beste account omdat ze bijna altijd gewoon slimmer zijn dan hun tegenstanders en dit altijd optimaal weten te benutten. Het constante resultaat wat ze de afgelopen werelden hebben gehaald komt niet doordat ze zo goed kunnen snippen of massa's gooien maar in mijn ogen komt het omdat ze gewoon hun acties beter doordenken en daarmee de kansen op falen verkleinen.

Ben er zeker van dat ze redelijk kunnen snippen hoor haha
 
Reactiescore
3.584
Als edelclears getimed zijn achter elkaar kan je wel bv 7 def dorpen time tussen de eerste en de laatste 2, newgen!
 
Reactiescore
117
Binnen Hi Ho wordt er geprobeerd te streven naar een bepaald ideaal van fair spelen? :rolleyes:
 
Reactiescore
54
Beste speler: prone , The American Sniper , en I Just Knocked You Out. Lijken mij erg sterke teams verder hadden hier natuurlijk ook namen kunnen staan als Fantazija ,SaveTheWhaleMarryAnObese en Kanade Tachibana Denk dat deze account wel de cappiciteiten hebben te kunnen presteren zonder het nodig te hebben van absurde PP abuse of 20 MB spelers....

Beste stam: Hi Ho

Goed georganiseerd lijkt mij! De leiding zal alleen soms wat duidelijker en makkelijker moeten kunnen communiceren...

De beste stam speler: prone
Zijn Deffensiefe en offensiefe troepen zijn echt overal te vinden een echte stam speler! verder schat ik Kanade Tachibana Net zo in....

Het grootste ego:
Lijkt mij na de verhalen over Disguised Turtle over het naaien van ze stam dat zei deze tittel verdienen!

Meest onderschatte stam: TAoW

Meest overschatte stam: Fier

ff serieus er zitten wel wat kwaliteiten in die stam maar een hoop is PP abusen en geen TW kwaliteit (Acta est Fabula. ,Against All Odds en iL Leone Indomabile)....

Verder wat het team TheTrainGoesChuChuuu betreft Ingame zal je mij nooit slecht horen praten over jullie want het spelletje spelen kunnen jullie wel!
het is gewoon een beetje triest dat inge zo een smet op het account zet met al der AF gespuug en daarnaast geen eens meer top25 speelt een beetje jammer en heeft een beetje de glans van het account afgehaald!

Meest overschatte speler: Acta est Fabula.
Lijkt me duidelijk als een nmmr 1 al moeite heeft dorpen te behouden in de rim tegen spelers van 20x minder punten/troepen als hem XD

Meest onderschatte speler: yannickhim
Dit is een vrij nieuwe speler speelt nog geen jaar maar wat ze nou al kunnen presteren, complimenten! een account om in het oog te houden!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Uiteraard met prone en Stekses !
Maar heb met bartje van SaveTheWhaleMarryAnObese ook leuke stam tijden gehad op w31!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Back to bussnis, Chilli

Mooiste spelers naam: et Murus Magnificum

Mooiste stam naam: HIHO?

Het tofste topic: Golden Awards, oorlogstopics.

Het domste topic: Kata's, respect verloren.

Favoriete forum poster:

posters die on topic blijven en niet lopen te JANKEN om van alles en nog wat en zelf niks kunnen presteren!

Minst favoriete forum poster: Hebben jullie even?...........

Dikste wannabe in het spel: Yannick

Mooiste actie van de wereld: Het deffwerk van Killb denk ik.....

Meest belovende speler voor de toekomst: Prone,QQeezz en IAA ?

Meest belovende stam voor de toekomst: HIHO

Grootste blunder:
CF maken dorp stacken en vergeten de muur aan te zetten voor je gaat slapen XD
Verder natuurlijk die 100miljoen GS die ik al verspilt heb door volle opslag als ik weer eens niet zit op te letten als ik goudmunten aan het maken ben

Voor wie heb je nu echt respect: Prone Yannick Stekses en King of PVM

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn team! en sowiso vrijwel alle spelers met wie ik samen werk!

Ik wil graag nog meedelen dat: Er is minder GEJANKT hier moet worden en meer gespeeld!
 
Reactiescore
3.584
Meest kortzichtige lijstje van het jaar gaat naar,... Misschien heeft Acta wel insane veel def uitstaan om andere te helpen, mss was alles roven, nog wel enkele opties. Zegt verder weinig over hun kwaliteiten als een rim stam wat afgelegen dorpjes kan pakken.

Wat wel of geen top 25 ranking te maken heeft met je kritiek is mij ook niet geheel duidelijk. Als wij met minimale inzet en tijd al top 25 kunnen spelen zegt dat misschien veel over andere accounts. Maar iedereen zijn kijk op de dingen, enkel vind ik het toch wat te kortzichtig bekeken.
 
Bovenaan