Praathoek

Reactiescore
161
Neem nog een slok azijn? Wij hebben echt nog 0 pogingen gedaan om illegale CF's leggen, dus benieuwd waar je het hier over hebt.

OH NEE JOH. Zei ik illegale? Nee dat zei ik niet. Maar mijn persoonlijke mening, wat ook mag - toch? - is dat bepaalde dorpen die geëdeld zijn wel zouden moeten tellen als CF. Deze vallen nu onder het grijze gebied. Ik ben persoonlijk voorstander van het niet opzoeken van zo'n situatie, waar Globe dit wel doet. Drink je mee?
 

DeletedUser82248

Guest
zoals ik al zei ik ben gepurged!!! En ipv telkens over andere dingen te beginnen zou het je sieren om inhoudelijk te reageren knul
 
Reactiescore
2.477
.Wij hebben begrip voor de verbazing vanuit MoTr dat Ruvon nu zelfs direct mee doet aan de massa. Echter hebben wij meermaals aangegeven, zijn er banden tussen MoTr en 1C, dan is het niet handig direct deel te nemen aan deze massa. Echter bleken deze banden, voor wat wij gehoord hebben, niet officieel vast gelegd te zijn. Er zou samen aangevallen worden, maar een BG is voor zo ver wij weten nooit officieel van de grond gekomen. Tot dat Ruvon overstapte blijkbaar en het hier op het AF is geplaatst. Als hierin dus werkelijk sprake is van een groot misverstand, zal Ruvon hier zelf zeker de verantwoordelijkheid voor oppakken.
Maar de bg was inderdaad niet duidelijk !1!1!1
Snapchat-239669446.jpgScreenshot_20200504_202228.jpgScreenshot_20200504_202248.jpg
 
Reactiescore
1.016
OH NEE JOH. Zei ik illegale? Nee dat zei ik niet. Maar mijn persoonlijke mening, wat ook mag - toch? - is dat bepaalde dorpen die geëdeld zijn wel zouden moeten tellen als CF. Deze vallen nu onder het grijze gebied. Ik ben persoonlijk voorstander van het niet opzoeken van zo'n situatie, waar Globe dit wel doet. Drink je mee?

Dus omdat jij iets niet door de beugel vindt kunnen zijn wij direct losers, chapeau.
 
Reactiescore
349
Om op het puntje R2W in te haken, je rekruteert niet zomaar een random speler op de wereld. Je rekruteert de nummer 8 van de wereld en probeert hetzelfde bij de nummer 10 die volgens screens ook zou meekomen naar Globe. Daarmee zou je dan 2 ''volwaardige'' leden rekruteren van de in principe 6 grote spelers, in mijn ogen rekruteer je 1C kapot en valt de ''big four'' weg.
 
Reactiescore
634
@Predec

W65 was er ook een game mod, die eigenlijk zelfde soort onzin uithaalde als wat jij nu aan het doen bent.
Die zijn Mod Teken werd ook snel weer eraf gehaald, dus vertrouw op die Mod teken niet teveel.


Doe even de roze bril af en probeer het allemaal eens wat minder emotioneel beladen te bekijken. Wij hebben begrip voor de verbazing vanuit MoTr dat Ruvon nu zelfs direct mee doet aan de massa. Echter hebben wij meermaals aangegeven, zijn er banden tussen MoTr en 1C, dan is het niet handig direct deel te nemen aan deze massa. Echter bleken deze banden, voor wat wij gehoord hebben, niet officieel vast gelegd te zijn. Er zou samen aangevallen worden, maar een BG is voor zo ver wij weten nooit officieel van de grond gekomen. Tot dat Ruvon overstapte blijkbaar en het hier op het AF is geplaatst. Als hierin dus werkelijk sprake is van een groot misverstand, zal Ruvon hier zelf zeker de verantwoordelijkheid voor oppakken. In welke hoedanigheid ga ik mij niet uiten.

Motr is hierbij niet verplicht om zijn samenwerkingen openbaar te maken aan een andere stam.
Hierbij geven jullie aan dat Predec en Ruvon goede contacten hebben.

Ruvon in zijn tijd in 1C geniet van gedeeld forum tussen 1C en Motr.
Tevens is hij aanwezig in de Skype chat.
Beide verlaat hij niet en heeft dus inzage in de gesprekken die gevoerd worden.
Het is hierbij niet aan Globe om te oordelen of de BG wel of niet goed geformuleerd is, aangezien beide stammen de BG respecteren en als goede BG met elkaar omgaan.

Nu valt ruvon samen met Globe > Motr! aan, dit tegen de lopende afspraken in, waar ruvon ook deel van uit maakte.
Onzin dat het binnen Globe wel ter sprake gaat komen is dan ook lachwekkend.
Mephitis zijn we notabene niet vergeten
 
Reactiescore
519
OH NEE JOH. Zei ik illegale? Nee dat zei ik niet. Maar mijn persoonlijke mening, wat ook mag - toch? - is dat bepaalde dorpen die geëdeld zijn wel zouden moeten tellen als CF. Deze vallen nu onder het grijze gebied. Ik ben persoonlijk voorstander van het niet opzoeken van zo'n situatie, waar Globe dit wel doet. Drink je mee?

Ik reageer normaliter nooit op het AF en dit is dan ook niet mijn account, maar 1 van een co die ik gebruik. Gezien ik mij op dit moment persoonlijk aangevallen voel en geen idee heb waar je het over hebt toch mijn reactie.

9 van de 10x regel ik dit soort dingen voor het account WTD dus ben erg benieuwd waar je op dit moment over spreekt, of over welke dorpen?

(PM ingame is ook goed).

- K
 
Reactiescore
161
Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf.

Hoe schijnheilig je je ook voordoet, doen jullie nochtans net hetzelfde, de vv aannemen in het cluster van een vijandige stam en daarmee info verkrijgen over anderen hun dorpen, info krijgen over een massa via een MB maar wel niet doorgeven wie het is en dan nog durven beweren dat je het "vergeten" bent wie het gestuurd heeft?


Bekijk bijlage 20079
Bekijk bijlage 20080

Jens, ik moet iets rectificeren. Wij hebben geen spion. Wij kregen een PM, niet van een MB van jullie, maar van een vriendje van denk ik dan (?), die wat had gehoord. Als jij het fatsoen had gehad om het gesprek aan te houden i.p.v. Pissig weg te lopen, had ik je allang verteld wie het was. Dat wil ik nog steeds wel doen, als wij dit gesprek op een volwassen wijze weer op kunnen pakken.

Excuses voor dubbelpost, wist niet dat Globe zo diep in de doofpot zou duiken.
 
Reactiescore
161
Ik reageer normaliter nooit op het AF en dit is dan ook niet mijn account, maar 1 van een co die ik gebruik. Gezien ik mij op dit moment persoonlijk aangevallen voel en geen idee heb waar je het over hebt toch mijn reactie.

9 van de 10x regel ik dit soort dingen voor het account WTD dus ben erg benieuwd waar je op dit moment over spreekt, of over welke dorpen?

(PM ingame is ook goed).

- K

Hoewel jullie hier allang contact over hebben gehad met ons, zal ik hier nog een keer moeite in steken. Dit zal ik in PM doen iets later deze week. Mocht de PM je niet bevallen dump je hem maar weer op het AF, vullen we de pot nog even aan.
 
Reactiescore
805
Jens, ik moet iets rectificeren. Wij hebben geen spion. Wij kregen een PM, niet van een MB van jullie, maar van een vriendje van denk ik dan (?), die wat had gehoord. Als jij het fatsoen had gehad om het gesprek aan te houden i.p.v. Pissig weg te lopen, had ik je allang verteld wie het was. Dat wil ik nog steeds wel doen, als wij dit gesprek op een volwassen wijze weer op kunnen pakken.

Excuses voor dubbelpost, wist niet dat Globe zo diep in de doofpot zou duiken.
Een gesprek begint meestal door eerlijkheid tegenover elkaar Julian, jij vroeg mij een aantal dingen heb ik eerlijk op geantwoord, dan moet je niet gaan zeveren dat je "waarden" hoog in het vaandel draagt en dan doen alsof je vergeten bent wie je een pm gestuurd heeft...
Iemand blokkeren is niet pissig gaan lopen, eerder beu om telkens geklaag aan men hoofd te krijgen over zaken waar ik me niet eens over hoef uit te spreken.

+ het is je vergeven.
 
Reactiescore
301
Weer precies om de dingen heen lullen. Net wist Ruvon niets van een BG af, maar nu doet een BG er ineens niet meer toe.

Ik heb me over andere zaken niet eens uitgesproken. Waarom springt iedereen op iedereen als een bende hitsige elanden. Bij een GAP of NAP is het net zo goed not done hoor :rolleyes: Wou gewoon losstaand van dit alles een statement maken dat BG een nutteloze diplomatiek iets is op deze wereld.
 
Reactiescore
349
Waarom praten mensen over bg's in een wereld waar je enkel je eigen stamgenoten kan OS'en...

Vind jij het normaal om je bg stam nog niet eens 12 uur na je leave al aan te vallen? dan ben je wel een pure klasbak zeg...
Als ik persoonlijk de stam verlaat geef ik iedereen een nap zoals elk normaal mens zou willen om het goed af te sluiten maar een bg die in principe overal kan liggen kan het gaan ontgelden.
Plus het is wel erg toevallig dat nu precies met de massa stuurtijd om ineens te leaven zodat je kan gaan aanvallen, neem aan dat ruvon eergisteren ook had kunnen leaven in dat geval. Wie weet als de massa was uitgesteld was Ruvon nog even een poosje blijven hangen om alles even in zich op te nemen en alles mooi neer te gaan leggen bij jullie op de stoep.
 
Reactiescore
117
Nu iedereen ruim voldoende de tijd heeft gehad om zijn zegje te doen op het AF over de join van Ruvon naar Globe, zouden wij graag van onze kant ook een eenmalige reactie hierop willen plaatsen.

Te beginnen bij de samenwerking tussen Predec en Ruvon. Deze samenwerking staat praktisch al vanaf het begin van de wereld, toen we nog spraken over Fiscus en AASB, of 100. en Book. Dit is een samenwerking die voor beide spelers tot nu toe veel vruchten afgeworpen heeft en waar de samenwerking beide zeer positief bevallen is. Eigenlijk al sinds de gesprekken tussen Book en 100. zijn dit twee accounts geweest die gepleit hebben voor gezamenlijk te strijden tegen Fresh, de toen nog absolute nr 1 stam op kwantitatief gebied. Meerdere malen zijn er opties geweest voor samenwerking niet alleen als PBG, maar ook daadwerkelijk als stamgenoten. Echter doordat beide accounts initieel loyaal zijn gebleven aan de vaste/vertrouwde groep waarin zij zaten, is dit niet eerder gebeurt dan afgelopen week. Het feit dat vooral 1C daar zo over verbaasd is, schetst vooral juist onze verbazing. Zelfs Fresh had volgens mij allang door dat die twee accounts meer dan prima samen overweg konden. En nee, dat is niet denigrerend bedoelt naar Fresh, maar misschien eerder naar de leiding van 1C. Dan hier nog aan toe te voegen dat des tijds de gesprekken tussen 100. en 1C het acc Ruvon een van de acc's was welke deze samenwerking het liefst wilde, totdat spelers van 1C persoonlijke wrok met het acc Kapitrein hadden en het merendeel van 100. uiteindelijk Globe verkoos boven 1C. De vraag dus nu stellen, hoe lang zijn deze gesprekken al bezig? Nu ja, tel uit je weken vanaf praktisch gezien het begin van de wereld en je hebt je antwoord hoe lang Predec en Ruvon al samenwerken met het idee uiteindelijk in één stam te komen. Specifiek de gesprekken tussen Globe en Ruvon zijn dus praktisch ook al begonnen vanaf het moment voormalig 100. Globe verkoos boven 1C.

Dan het punt dat wij nu blijkbaar gebruik maken van spionnen dmv Ruvon te gebruiken? Dit is echt kant en klare onzin en framing van jullie kant om Globe in slecht daglicht te plaatsen. Bij deze willen wij éénmalig stellen, Globe heeft nooit, maar dan ook nooit gebruik gemaakt van spionnen binnen andere stammen en het acc Ruvon heeft dan ook nooit informatie aan ons door gespeeld. Geloof ons, of geloof ons niet, dit zijn de enige woorden die wij hier aan vuil willen maken. Volgens mij weet iedereen onder hand ook wel hoe lek als een mandje W72 is, als het gaat om aankomende massa's of wat dan ook.

Dan het puntje R2W. Bij het uit elkaar vallen van Book gingen de verwijten al naar 100. dat wij zouden doen aan R2W. Toen Fresh Murfie haalde was er ook al sprake van R2W. Globe telt momenteel nog steeds minder volwaardige leden dan een stam als Fresh of MoTr. Het is een hele makkelijke kreet om nu te gooien inderdaad ja, maar deze wereld is verre van gewonnen en deze recruit levert ook verre van een directe wereldwinst op. Mensen die daarin geloven moeten nog een keer de wereldkaart opnieuw bekijken en dan juiste termen gaan hanteren. Globe is nog steeds de enige stam die aan alle drie de andere stammen van de 'big four' grenst en bezit hiermee dus nog steeds de lastigste ligging. Een overstap naar de 'vijand' kunnen wij bij in komen, gezien toch al heel de wereld gedurende langere periode tegen Globe speelt. Dan nogmaals, dit is een logische recruit die iedereen al weken had kunnen zien aankomen. En vijand zijn wij volgens mij enkel voor de acc's van 1C die een persoonlijk wrok hebben tegen Kapitrein, echte aanvallen over en weer zijn er nooit geweest.

Dan als laatste, al voor langere tijd ontvingen wij berichten over dat er meerdere samenwerkingen tegen Globe zouden komen, laten we het noemen, een W72 Globe vs Globe daadwerkelijk zelf. Het feit dat er met twee stammen, die samen meer punten hebben dan Globe, gewerkt moet worden tegen ons vinden wij meer dan prima. Het feit dat iedereen nu dusdanig butthurt is dat jullie proberen heel de wereld tegen Globe op te zetten, valt ook iets van te vinden. Omwille van één recruit doen jullie allemaal alsof de wereld vergaan is. Doe even de roze bril af en probeer het allemaal eens wat minder emotioneel beladen te bekijken. Wij hebben begrip voor de verbazing vanuit MoTr dat Ruvon nu zelfs direct mee doet aan de massa. Echter hebben wij meermaals aangegeven, zijn er banden tussen MoTr en 1C, dan is het niet handig direct deel te nemen aan deze massa. Echter bleken deze banden, voor wat wij gehoord hebben, niet officieel vast gelegd te zijn. Er zou samen aangevallen worden, maar een BG is voor zo ver wij weten nooit officieel van de grond gekomen. Tot dat Ruvon overstapte blijkbaar en het hier op het AF is geplaatst. Als hierin dus werkelijk sprake is van een groot misverstand, zal Ruvon hier zelf zeker de verantwoordelijkheid voor oppakken. In welke hoedanigheid ga ik mij niet uiten.

Al met al zagen wij de gefrustreerde reacties van iedereen allang aankomen. Vandaar dat wij het ook eerst 24u zijn gang hebben laten gaan, om vervolgens overal rustig op te kunnen reageren en één statement namens ons naar buiten te brengen. Hier wil ik dan ook aan toevoegen dat dit een statement vanuit de stam is en niet van mij persoonlijk, gezien ikzelf niet betrokken ben geweest bij de besprekingen.

Bla bla bla and a bottle of rum.
 
Bovenaan