Recente inhoud door Sevii

1. Sevii

Praathoek #24

Is deze classic nu nog niet afgelopen? Tijd voor de volgende dat ik nog eens kan meedoen :O
  2. Sevii

Het grote complimententopic

Graag, helaas krijg ik die kutnoobs van Murus.... (Seanie en vooral Wes wees niet toxic, zie de humor van deze reactie in x x)
  3. Sevii

We zijn niet trots op het wegspelen van dat account, we zijn trots op het wegspelen van jou, noob. Er liepen eerste wave NIET meer dan 150 clears (wat jij zegt), niet overdrijven ook niet.
  4. Sevii

5. Sevii

Omdat ik al een paar mensen ken uit Tyrant die wereldafspraken haten of die graag zelf de grenzen opzoeken. Kan perfect verkeerd zijn hier in hoor, wie weet haalt het de 50% wel en ik hoop oprecht dat de leidingen kunnen samenzitten hiervoor zodat we er voor de resterende tijd van de wereld nog...
  6. Sevii

Eerst zien dan geloven. Haat mag hier helemaal niks mee te maken hebben hoor. Ik spreek nu natuurlijk voor mezelf maar zal vast wel mensen hebben die het met me eens zijn als ik zeg dat ik gewoon een leuke pot tribalwars wil spelen zonder grenzen opzoeken en zonder twijfelachtige acties. Had...
  7. Sevii

Uiteraard is vv'en in anderen hun rim niet viezer dan cf's, weet niet wie dat zegt maar dat zal je mij nooit horen zeggen. Wat ik wel zal zeggen is dat ik ook niet vind dat het een super groot verschil is tussen beiden hoor. Beiden zijn gewoon onnodig en laf spel in mijn ogen. Tsja...
  8. Sevii

Oke mijn fout dan, natuurlijk ga jij enkel in op het minst belangrijke zinnetje in mijn post :p
  9. Sevii

Even mijn mening rond dit hele gedoe: - Neen ik neem Lesson niet kwalijk dat hij Tyrant heeft benaderd om te vv'en, als zij geen tijd of zin hadden om te deffen dan moeten zij natuurlijk naar een oplossing zoeken. - Wat ik Lesson wel kwalijk neem: Zij benaderen ons een tijd terug dat wij hun...
  10. Sevii

Ik wil @Theo Walcott. graag bedanken om te tonen hoe alcoholiekers leven en dat het met mij lang niet zo erg gesteld is als ik dacht
  11. Sevii

Praathoek

Ik moet aan heel wat dingen denken bij het horen van die naam maar dat ga ik hier niet zeggen want dan krijg ik een ban :O
  12. Sevii

Heerlijk dit, kijk ze nu de posts ook eens aanpassen. Classic Lang leve screenshots. Fijne nacht!
  13. Sevii

Je zou bijna denken dat je eens moet stoppen met al je grapjes... Niet iedereen kan er tegen :O
  14. Sevii

Hahahahahahahahahahahahahaha Yikes "Murus heeft de wereld voor ons toch al vervelend gemaakt" wow Melvin ben jij dat wel? Edit: ik wil graag Wesley en Melvin bedanken voor de goeie p&p!!
  15. Sevii

Praathoek

Chris is een Trump fan, could've seen that one coming.. o_O