Praathoek

Reactiescore
431
De vorige keer kreeg ik van Niels een ban omdat m'n praathoek niet begeleid was door een allejezus lange post. Daarom bij deze een allejezus lange intro.

Welkom, Stammen en Strijders van Wereld 95! Een Nieuw Tijdperk Begint!

Gegroet, mede-Tribal Warriors! Het is met opwinding en verwachting dat ik jullie allemaal welkom heet in deze gloednieuwe Praathoek van Wereld 95. In de eindeloze wereld van Tribal Wars, waarin de stammenoorlogen woeden en allianties worden gesmeed, is dit de plek waar kennis en tactiek samenkomen, waar vriendschappen ontstaan en waar legendarische verhalen worden geschreven.

Wereld 95 staat aan de vooravond van een epische reis, en we zijn getuige van het begin van een nieuw tijdperk. We zullen getuige zijn van grootse overwinningen en bittere nederlagen, van triomfen en tragedies. Samen zullen we geschiedenis schrijven, en deze Praathoek zal het epicentrum zijn van onze gemeenschap.

Wat kun je verwachten in deze Praathoek?

  1. Strategieën en Tactieken: Hier kunnen jullie jullie meest briljante strategieën delen, discussiëren over de laatste aanvals- en verdedigingstactieken en elkaar helpen om sterker te worden.
  2. Diplomatie en Bondgenootschappen: Voor diegenen die liever de pen hanteren dan het zwaard, bieden we ruimte voor diplomatieke onderhandelingen en het smeden van allianties. Wie weet, misschien ontstaat hier de sterkste coalitie van Wereld 95!
  3. Geschiedenis en Verhalen: Tribal Wars draait niet alleen om aantallen en dorpen, het draait ook om de verhalen die we creëren. De meest epische gebeurtenissen en verhalen zullen hier worden gedeeld en gevierd.
  4. Off-Topic Ontspanning: Even ontspannen en weg van de strategische plannen? We hebben ook ruimte voor off-topic discussies, humor en algemene interactie. Er is meer aan Wereld 95 dan enkel oorlogvoering!
  5. Toernooien en Evenementen: Blijf op de hoogte van de nieuwste toernooien en evenementen die in deze wereld plaatsvinden. Wie weet, misschien ben jij wel de volgende winnaar!
Laten we deze Praathoek vullen met discussies, vriendschappen, en bovenal, respect voor elkaar als medestrijders in dit digitale universum. Elke bijdrage, groot of klein, draagt bij aan de rijke geschiedenis van Wereld 95. Ongeacht of je nieuw bent in de wereld van Tribal Wars of een doorgewinterde veteraan, we verwelkomen iedereen met open armen.

Nu, laten we het zwaard slijpen, onze strategieën perfectioneren en onze stammen verheffen naar ongekende hoogten. Samen zullen we triomferen, en samen zullen we onze naam graveren in de annalen van Wereld 95.

Voorwaarts, medestrijders! Moge onze dorpen welvarend zijn en onze allianties onoverwinnelijk. De toekomst van Wereld 95 wacht op ons, en hier in deze Praathoek zullen we het allemaal beleven en bespreken.

Laat de gesprekken beginnen!
 
Reactiescore
18
Haha het is weer leuk op het forum zoals altijd :)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Haha 2030 is lord tommetje nog steeds op het af te zien
 
Reactiescore
0
Hi allemaal! Wat een gezelligheid hier ;) Ik ben dus na vele jaren weer begonnen met spelen, maar ik zoek een soort van mentor om het een en ander te leren (en natuurlijk zodat ik het spel niet saai in m’n eentje speel). Echter, gezien mijn speeljaren kan ik enkel mezelf als mentor aanmelden en niet als leerling… is er een vrijwilliger hier die mij mee wilt nemen in de serieuzere kant van het spel ipv dorpjes bouwen en wachten tot je er geen zin meer in hebt? :) Alvast mijn dank!
 
Reactiescore
453
Hi allemaal! Wat een gezelligheid hier ;) Ik ben dus na vele jaren weer begonnen met spelen, maar ik zoek een soort van mentor om het een en ander te leren (en natuurlijk zodat ik het spel niet saai in m’n eentje speel). Echter, gezien mijn speeljaren kan ik enkel mezelf als mentor aanmelden en niet als leerling… is er een vrijwilliger hier die mij mee wilt nemen in de serieuzere kant van het spel ipv dorpjes bouwen en wachten tot je er geen zin meer in hebt? :) Alvast mijn dank!


Voeg mij maar toe op discord

Kapiteinterreur

Ik heb in een discord server wat dingen uitgeschreven
 
Reactiescore
100
Hi allemaal! Wat een gezelligheid hier ;) Ik ben dus na vele jaren weer begonnen met spelen, maar ik zoek een soort van mentor om het een en ander te leren (en natuurlijk zodat ik het spel niet saai in m’n eentje speel). Echter, gezien mijn speeljaren kan ik enkel mezelf als mentor aanmelden en niet als leerling… is er een vrijwilliger hier die mij mee wilt nemen in de serieuzere kant van het spel ipv dorpjes bouwen en wachten tot je er geen zin meer in hebt? :) Alvast mijn dank!
Beste advies is om er niet meer aan te gaan beginnen.
 
Bovenaan