Golden Awards Wereld 93

Reactiescore
453
Aangezien er vele nieuwelingen dit topic voor het eerst zouden zien een korte uitleg
Je schrijft een golden awards topic om gouden medailles uit te delen aan je stamgenoten of wereldgenoten die een mooie prestatie hebben neergezet
Als voorbeeld voeg ik even deze link toe, een van de eerste golden awards waarin ik ben benoemd (meest belovende speler voor de toekomst, geschreven door @Sevii )

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/golden-awards.201941/post-6326967

In de volgende post zal ik mijn eigen Golden awards plaatsen, maar het is de traditie om een leeg format hier neer te zetten zodat andere mensen dat gemakkelijk kunnen overnemen

Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider: .
Slechte leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste speler naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:

Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Grootste blunder:
Mooiste actie van de wereld:

---------------------------------------------

Mocht je niet weten wie ik ben, Ik ben Eric van jack12071983, Medeleider van Celtic
Voor een TW curriculum vitae kan je me berichten.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
453
Laat ik beginnen met de reden waarom ik deze golden awards ben gaan schrijven, we hebben zojuist de grootste wereld 93 massa op onze stam (Celtic) geïncasseerd en als het er echt omdraait zie je pas echt welke mensen net dat uurtje extra erin steken.

Laten we voorop stellen dat er geen enkel account heilig is, en dat dit geschreven is naar mijn mening en mijn visie op de wereld.

Beste speler: Rave into space van DLF
Account gaat een zeer belangrijke rol spelen deze wereld, gezien hun ligging tegenover het grote QID empire.
Ondanks hun latere start staan ze nu toch op de 14de plek van de wereld en aangezien het huidige event een vlaggenbooster bevat en hun een van de accounts zijn met edelruimte zie ik ze gauw stijgen. Ik ben benieuwd naar de komende weken en wens de heren veel succes. (Mats, laat ze een poepie ruiken!)

Beste stam: Gris, kijk hun profielfoto. Beetje humor kunnen we wel gebruiken in deze tijden.
Bekijk bijlage 34637

De beste stam speler:
Laat ik voorop stellen dat het niveau van spelers binnen Celtic enorm verschilt, zo zijn er mensen van 90% off MB's overgegaan naar main accounts in de tijd dat we nog 5 miljoen punten hadden als stam en dat die dus al heel wat weken mee draaien en hebben kunnen oefenen aan de hand van bibliotheek. En dat sommige mensen direct hun vuur doop hebben moeten ondergaan midden in de incomingswave en dat die mensen op kostbare momenten toch reageerden op hun discord dm en de nieuwe incomings op het forum plaatsen tijdens hun toilet bezoek waardoor de stam hun deff accurater kon plaatsen. Of die zelfs hun mobiele nummer verstrekte aan de leiding zodat die graag een sms kon krijgen wanneer nodig want daarvan kon de melding wel aanstaan op de telefoon.

Daarom even een aparte benoeming voor de inzet van de volgende heren,
Jillian (magmador), Dennis (dennisthies87), Mika fluzzeh- De vuurdoper (janou1), Robin cerome (mrpepz), tinus (mybae), Christophe Krukonduty (Mybae) Robin GM-RS, MB die VV deed! (Theumpire), De vlaamse Eric (arink14), Dieter (arink14) Jeffrey (magmador).
Uiteraard heeft ook de rest van de stam zich ingezet, maar deze heren hebben net even dat stapje extra gezet.

Het grootste ego:
Ik praat veel in de tribalwars discord en hou ervan de mierenhoop altijd een beetje te doen schudden, of de bijenkorf te prikken, maar weet dat we zonder al het geplaagd we elkaar allemaal veelste letterlijk gaan nemen.

En een speciale benoeming voor frank van United Masters. omdat hij ook graag ergens in het lijstje wou staan.

Beste leider:
Ik geef deze eer aan Jillian denk ik, puur omdat hij van een klein offensief ingesteld MB'tje gegroeid is naar een main account dat de hoofd deff leverancier speelt en ondertussen ook nog probeert het schip van deze soms wat boze kapitein(terreur) drijvende te houden.

Slechte leider: Degene die niet elke co-speler binnen zijn discord kent.

Meest overschatte stam: Hier kan ik zonder twijfel Last neerzetten, ik had van kip weinig anders verwacht, maar van Last wel.

Meest onderschatte stam: MIC. Die verdienen wel een benoeming voor het laten trillen van de fundamenten van zeddicus.

Meest overschatte speler: De grotere jongens van Last. Tryagain en cbnised.

Meest onderschatte speler:
Measterbear (tijmen) die is samengegaan met Arink14 (jurgen) en die samen met De vlaamse Eric en Dieter, Arink14 zo mooi hebben neergezet.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Alle jongens die de tijd nemen om nieuwere spelers hun vragen gewoon te beantwoorden en de mensen die doorverwijzen naar mijn bibliotheek vol handige tutorials.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Met mensen die slecht aangeven wanneer ze er zijn (en al helemaal als ze weten dat er een massa gepland wordt).

Mooiste speler naam: Jack12071983 (ik heb de meeste cijfertjes)

Mooiste stam naam: Jonko - Jonko poffers

Het tofste topic: Rate de speler wereld 93

Het domste topic: Ben als blij als er wat gepost wordt.

Favoriete forum poster: Zijn er nog andere?

Minst favoriete forum poster: Ben ik dat automatisch?

Dikste wannabe op het forum: Moet ik dan ook zijn :)

Dikste wannabe in het spel: Hiervoor zou ik het maximale aantal tekens overschrijven.

Meest belovende speler voor de toekomst: Ik hoop dat RIS dus nog veel van hun kunnen gaan laten zien.

Meest belovende stam voor de toekomst: Jonko poffers

Mooiste profiel foto van spelers: Deze mogen Divided By Infinity en Sophia palaiologina delen. Zeer mooie plaatjes.

Mooiste profiel foto van stammen: Ja gris dus, met hun mooie plaatje.

Grootste blunder: 14-07-2023 weer beginnen.
1702044544916.png

Mooiste actie van de wereld:

De wedstrijdjes borstkloppen boven op de apenrots met andere actieve discord gebruikers.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik hoop dat jullie genoten hebben van het lezen, het schrijven van dit stuk was dus naar aanleiding van iedereen hun inzet bij de massa afgelopen 72 uur (en de dagen daaraan vooraf).
Ik ben dan misschien een kapitein, maar niet van het 't Kofschip, dus eventuele spellingsfouten mogen gerust in DM worden benoemd dan pas ik ze aan.
't kofschip
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.237
Rave into space van DLF
Account gaat een zeer belangrijke rol spelen deze wereld, gezien hun ligging tegenover het grote QID empire.
Ondanks hun latere start staan ze nu toch op de 14de plek van de wereld en aangezien het huidige event een vlaggenbooster bevat en hun een van de accounts zijn met edelruimte zie ik ze gauw stijgen. Ik ben benieuwd naar de komende weken en wens de heren veel succes. (Mats, laat ze een poepie ruiken!)
Beste speler een account dat dankzij interns en puur stamhulp op plaats 14 gekomen is, te koppig was om early barbaren te edelen en daardoor superlang onder de 100 dorpen bleef staan, interessante keuze.
 
Reactiescore
453
Beste speler een account dat dankzij interns en puur stamhulp op plaats 14 gekomen is, te koppig was om early barbaren te edelen en daardoor superlang onder de 100 dorpen bleef staan, interessante keuze.
Ja wou niet mezelf op 1 zetten en al helemaal niet een acc met 2 mil intern
 
Reactiescore
983
Als voorbeeld voeg ik even deze link toe, een van de eerste golden awards waarin ik ben benoemd (meest belovende speler voor de toekomst, geschreven door @Sevii )
Huh wat? Zo ver ik weet en kan lezen benoem ik het account Emerica en "alle verschillende spelers" en niet jou specifiek.
 
Reactiescore
1.237
Ja wou niet mezelf op 1 zetten en al helemaal niet een acc met 2 mil intern
Begrijpelijk dat je het effectief beste account van de wereld niet op één zet, een account dat een maand later start, een continent ver jumped en de eerste maand puur op barbs leeft en nu zelfs zonder 2mil intern op 1 had gestaan is duidelijk minder goed dan een account dat 1mil geinternt heeft en op 14 staat, my bad Erik. :p

Je lijstjes hebben nooit veel actual value getoond maar dit lijstje is wel next level interesting.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
725
al goed zijn die lijstjes persoonlijk/ eigen mening,
en om dan constant te moeten haten op RIS, die 'met stamhulp rank 14 hebben bereikt'
van iemand van het TW Team komt die zelf met stamhulp ( of andere ) zijn jump mogelijk heeft gemaakt,
'het beste account' of gewoon de huidige nr 1 maw een intern nodig heeft gehad van 2M
die voordien er voor heeft gezorgd dat de 1/10 buffer weg viel ( MBen soortvan ) voor het account om vooruitgang te moeten boeken in de ranklijst,
als het account van 2M op grijs gaat, een NAP voor nodig is ( waar natuurlijk een reden voor zal zijn )
maar in iedergeval, pot verwijt de ketel dat die zwart ziet en Eriks lijstje is zijn mening, dus om hem daarvoor in de grond te gaan boren lijkt me verder onnodig.
 
Reactiescore
68
Begrijpelijk dat je het effectief beste account van de wereld niet op één zet, een account dat een maand later start, een continent ver jumped en de eerste maand puur op barbs leeft en nu zelfs zonder 2mil intern op 1 had gestaan is duidelijk minder goed dan een account dat 1mil geinternt heeft en op 14 staat, my bad Erik. :p

Je lijstjes hebben nooit veel actual value getoond maar dit lijstje is wel next level interesting.
Kan het beste account van de wereld dan niet even en mooi lijstje maken? Ben ik wel benieuwd naar.
 
Reactiescore
1.237
al goed zijn die lijstjes persoonlijk/ eigen mening,
en om dan constant te moeten haten op RIS, die 'met stamhulp rank 14 hebben bereikt'
van iemand van het TW Team komt die zelf met stamhulp ( of andere ) zijn jump mogelijk heeft gemaakt,
'het beste account' of gewoon de huidige nr 1 maw een intern nodig heeft gehad van 2M
die voordien er voor heeft gezorgd dat de 1/10 buffer weg viel ( MBen soortvan ) voor het account om vooruitgang te moeten boeken in de ranklijst,
als het account van 2M op grijs gaat, een NAP voor nodig is ( waar natuurlijk een reden voor zal zijn )
maar in iedergeval, pot verwijt de ketel dat die zwart ziet en Eriks lijstje is zijn mening, dus om hem daarvoor in de grond te gaan boren lijkt me verder onnodig.
Haha ok. Erik zen lijstje heb ik geen problemen mee, het benoemen van een beste account op basis van belachelijke redenen wel, my bad dat ik dat aan wil halen I guess. ^^

Verder enjoy deze wereld/dit spel. :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.693
Ik ben het eens met Jens en Quinten mvg Lord Tommeke
 
Reactiescore
3
Beste speler een account dat dankzij interns en puur stamhulp op plaats 14 gekomen is, te koppig was om early barbaren te edelen en daardoor superlang onder de 100 dorpen bleef staan, interessante keuze.
Wow intern blamen van QiD. We zullen maar zwijgen over Finnvard?

1705246232646.png

Beste stabs en grootste flop mag je direct ook aan de gehele Celtic leiding, Damian op kop geven.
 
Reactiescore
1.237
Bovenaan