Recente inhoud door Robienjo

  1. Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

    https://gyazo.com/54533e6872f39cbdb15ea03571027625 Wat is er gebeurd gister met Leone :O?
  2. [STABTOPIC] De Holbewoners hebben het mes uitgevonden.

    Account Robienjo staat inmiddels op delete. @Otto, bedankt voor de prettige samenwerking en gezelligheid. We hebben er een leuke tijd aan beleefd. @DUCKTATOR jij bent echt wel koning TW.
  3. Top/Flop stammen

    Leuk voor jou...:)
  4. Praathoek W69

    Was 1 regeltje uiteindelijk. Maar had de vv-er beter niet kunnen doen. Sowieso niet communiceren op account van een ander.
  5. Praathoek W69

    Ik kies trouwens zelf voor D.
  6. Praathoek W69

    Als je 500 clears verbruikt op zeg 30 dorpjes en je bent alsnog niet in staat om ook maar 1 dorpje te veroveren. Wat ben je dan? A. Stelletje prutsers B. Warreg in je hoofd C. Arrogant Meeste stemmen gelden!
  7. Praathoek W69

    Het waren ze inderdaad niet allemaal van iedereen, maar hoe vaak ga je met alle spelers en alle clears op 1 speler?? Dus om het nou af te doen als het doodlopen van stilstaande clears is eerlijk gezegd wel een beetje raar.
  8. Praathoek W69

    Ik had begrepen dat de uni niet aangeraakt zou worden. Nu dus schijnbaar wel. Doodzonde dit.
  9. 3: Vaardigheden (skills)

    Prachtige tutorial. Gaaf werk.
  10. Stabkoning Gulmea

    Mag ik je dorpje als je pp gefarmd hebt? Please? Please? Sloebers zijn het!
  11. Praathoek

    Hi all, ik ben op zoek naar 1 of 2 co-spelers op mijn account Robienjo. Heb zelf zat ervaring, pp en vlaggen, maar het ontbreekt mij vaak aan de tijd. Wie wil mij joinen? Eventueel ook minder ervaren spelers die het spelletje beter willen leren kennen. Groet, Robin
  12. De vogelgriepoorlog

    Dat klopt niet helemaal he. Bij Ducks en Dragons zijn er genoeg accounts die weliswaar kunnen helpen met os maar (nog) niet kunnen aanvallen of aangevallen worden.
  13. Top / Flopstammen

    Vriend, er was geen fatsoenlijk gesprek met je te voeren. Dat was de enige reden om je te blokkeren. groet, Robin
  14. Over Ragey, De Sukke, |D|, Sepnu, verdriet, katapulten, valsspelers, en slechte verliezers

    Dat wil ik ook graag zien. Dan kunnen we de discussie sluiten.
Bovenaan