Recente inhoud door Halvor de Skald

  1. Halvor de Skald

    Stelling van de dag

    Minimaal 3 clears extra kunnen blocken met de stack? Oke oke Ik zag andere toch echt wel 5/6 aanhouden
  2. Halvor de Skald

    Stelling van de dag

    Ja ik snap zeker wat je bedoelt Maar ben gewoon benieuwd Durven er andere wat te zeggen?
  3. Halvor de Skald

    Stelling van de dag

    En zou je proberen je stam zo ver te krijgen dat iedereen 50/50/50 stuurt Of hoe groot zou je zelf de kruisdeff laten worden?
  4. Halvor de Skald

    Stelling van de dag

    Kan je een paar voorbeelden noemen? Wanneer trek je safe stack (kruis) deff terug Wanneer trek je safe stack (volle dorpen) deff terug Wanneer haal je je front deff terug Als er flink gebeukt gaat worden op je front, zeg 20 aanvallen per dorp (geen uitkijktoren beschikbaar), en je moet stacks...
  5. Halvor de Skald

    Stelling van de dag

    En als het kleine kruisdeff 50/50/50 per dorp is late game, laat je hem dan helemaal gebashed worden? Of doe je ook dan nog terug halen bij dat muur level Gewoon even kleine discussie starten hier :D
  6. Halvor de Skald

    Stelling van de dag

    Stelling die zojuist in een discord voice is geweest, Wanneer trek je deze stack terug? Wat is de mening van TW?
  7. Halvor de Skald

    Nieuwe vlag

    Dat is zeker wel een goed idee ja Maar dan wel vlaggenhandel onderling niet mogelijk
  8. Halvor de Skald

    Nieuwe vlag

    Kan geen kwaad Ik stem voor Off topic Alle vlaggen weg zou het harde werken teniet doen voor veel oldskools, maar wel de nieuwelingen meer kans geven.
  9. Halvor de Skald

    Stelling van de dag

    'Speelt warre nog op schedel' Laatste wat ik gehoord is hij wel deels betrokken, maar 100% betrouwbare informatie is het niet omdat ik warre zelf nog nergens gezien heb
  10. Halvor de Skald

    Stelling van de dag

    Lc start for the win
  11. Halvor de Skald

    Spotprenten

  12. Halvor de Skald

    Topstammen/Flopstammen

    Uiteraard nodig ik iedereen uit ook iets te schrijven, of om eventuele foutjes te posten dan pas ik het aan alvast bedankt!
  13. Halvor de Skald

    Topstammen/Flopstammen

    Top 15 stammen - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wereld 97 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Top 20 spelers Zoals jullie hierboven kunnen zien op de afbeelding, is de eerste stam de miljoen punten voorbij, en dat is een mooi moment om eens wat te...
  14. Halvor de Skald

    De Vuile Was van Continent 45

    Op wereld 93 waar wij celtic waren hebben we dit meermaals gedaan Ik raad alleen wel aan dan geen rammen mee te sturen, anders deff je zonder muur en zelfs met 100% extra bonus is dat pijnlijk
  15. Halvor de Skald

    Belg of NL

Bovenaan