Nieuwe vlag

Reactiescore
510
Een hele goede morgen dames en heren,

Een vlag doet het altijd goed, want het komt met een bonus.
En de bonus op de barbarendorpjes zijn gebaseerd op de gebouwen.
Zo heb je voor snellere productie van troepen, snellere opbouw van gebouwen, meer boerderijruimte, of meer opslagruimte elk een speciaal dorp,
Je kan natuurlijk vele combinaties tussen deze 2 elementen van het spel bedenken waarbij de effecten verdubbelen zoals bij de boerderij.

Maar waarom hebben we nog geen vlag voor de opslagplaats?
Dit is het enige (ongeveer) het enige gebouw wat niet geboost kan worden met een vlag!
Waarom doen we niet voor de opslagruimte een vlag die vergelijkbaar is met de boerderij, maar dan dus de opslagruimte met per lvl 1% meer opslagruimte?
De laatste keer dat Tribalwars met iets nieuws is gekomen, is heel lang geleden, dus dacht misschien is dit een leuke.

En @Kr33log Innogames kan er ook nog wat aan verdienen, door de nieuwe vlag te lanceren met een speciale pp aanbieding waarbij je die vlag krijgt ;)
 
Upvote 7
Reactiescore
539
Ander idee: schaf alle vlaggen af!

OT: Ik zie er verschillende tactieken in, op zich dus een interessante vlag,
 
Reactiescore
1.145
Lijkt me goed idee zou hem zelf wel meer in lijn doen met de % van de munt vlag dat lijkt me meer passend voor deze bonus.
Normaal wordt deze buff altijd gecombineerd met handelaren dat zou ik hier dan ook doen.

Off topic
Alle vlaggen weg zou het harde werken teniet doen voor veel oldskools, maar wel de nieuwelingen meer kans geven.

Zelf denk ik dat vlaggen net als ridders wel veel mooie extra tactieken toevoegen aan het spel.

Zat zelf te denken aan een wereld waar je op 0 begint met vlaggen en waar nieuwe vlaggen enkel voor die wereld zijn.
Je krijgt ze dan op een veel hogere rate dan normaal bijvoorbeeld bij elke 10 punten een grijze vlag.
Dat klinkt heel veel maar voor je een keer op zwarte vlaggen zit daarmee ben je dan nog altijd over de 500k punten en dat zou dan betekenen dat je verder geen vlagen meer over hebt van die soort voor je andere dorpen.
 
Reactiescore
453
Lijkt me goed idee zou hem zelf wel meer in lijn doen met de % van de munt vlag dat lijkt me meer passend voor deze bonus.
Normaal wordt deze buff altijd gecombineerd met handelaren dat zou ik hier dan ook doen.



Zelf denk ik dat vlaggen net als ridders wel veel mooie extra tactieken toevoegen aan het spel.

Zat zelf te denken aan een wereld waar je op 0 begint met vlaggen en waar nieuwe vlaggen enkel voor die wereld zijn.
Je krijgt ze dan op een veel hogere rate dan normaal bijvoorbeeld bij elke 10 punten een grijze vlag.
Dat klinkt heel veel maar voor je een keer op zwarte vlaggen zit daarmee ben je dan nog altijd over de 500k punten en dat zou dan betekenen dat je verder geen vlagen meer over hebt van die soort voor je andere dorpen.

Dat is zeker wel een goed idee ja
Maar dan wel vlaggenhandel onderling niet mogelijk
 
Bovenaan