[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam 10# [Woesterdorp]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Welkom Wakkerdammers (ik geloof dat niemand dat nog gezegd heeft).
 

DeletedUser13565

Guest
De nieuwelingen zijn niet te vertrouwen, dus geen welkom van mij ;)

Kindorin, wie denk jij dat de weerwolven zijn? Je zegt bijna niks, en in Wakkerdam ook al niet..:rolleyes:
Van Koenfighter heb ik volgens mij ook nog geen verdachten gehoord..
Denis6 lijkt me wel een burger, maar blijft natuurlijk een optie als de anderen het niet blijken te zijn.
Pieter93 heeft een wolf er uit gehaald, is dus wel een burger.
 

DeletedUser

Guest
Pieter hoeft dan niet per se een burger te zijn, misschien hebben de wolven er gewoon èèn opgeofferd, zodat pieter daarna als burger wordt gezien.

(hangt er vanaf wie hij eruit heeft gehaald?)
 

DeletedUser

Guest
Even een vraag, ik heb jullie dorp totaal niet gevolgd.
Er waren nog 2 wolven over? Wie was de derde, en waardoor werd hij verdacht?
Is er verder nog wat belangrijks gebeurd?
 

DeletedUser

Guest
Knudde was de wolf, er zijn nu nog 2 wolven over, dus er is 50 % kans dat er onder ons (vroegere bewoners van wakkerdam) minstens 1 wolf zit.
 

DeletedUser2487

Guest
De nieuwelingen zijn niet te vertrouwen, dus geen welkom van mij ;)

Kindorin, wie denk jij dat de weerwolven zijn? Je zegt bijna niks, en in Wakkerdam ook al niet..:rolleyes:
Van Koenfighter heb ik volgens mij ook nog geen verdachten gehoord..
Denis6 lijkt me wel een burger, maar blijft natuurlijk een optie als de anderen het niet blijken te zijn.
Pieter93 heeft een wolf er uit gehaald, is dus wel een burger.

Lol, ik ben er pas net in en heb het momenteel een beetje druk, maar ik denk dat Koenfighter wolf is en daar stem ik dus ook op.
 

DeletedUser

Guest
Dus...
Voor de nieuwkomers, zouden een paar van jullie even per persoon een theorie willen neerzetten? Zoals Slaro hier ook heeft gedaan.

Dat heb ik dus al gedaan gisterenavond:

Yay, ik mag naar het actieve dorp. ik zal wel veel bij moeten lezen, maar dat is werk voor morgen.
Voor degenen die ons dorp niet zo hebben gevolgd
zeg ik nog 1 ding voor ik ga slapen:
Er waren nog 2 wolven over in Wakkerdam, en nu worden we opgesplitst: grote kans dat het 1 wolf per dorp is toch?
degenen die naar hier gekomen zijn, zijn:
-ikzelf
-koenfighter
-kindorin
-Denis6

Ikzelf heb samen met Tim een wolf gevangen in Wakkerdam, waarvan ik de begintheorie heb opgesteld, kleine kans dat ik de ww ben.

Kindoring is de vervanger SWL, die al van in het begin met Tim meeging en dus ook weinig kans maakt om ww te zijn.

Denis6 is inactief, maar heeft dag 1 best wel burgerachtig gespeeld.

koenfighter was dag 1 inactief en werd dag 2 beschuldigd door Tim, toen werd hij plots een stuk actiever en toen ik hem vandaag begon te beschuldigen werd hij hyperactief. hij was ook de enige die niet op knudde (de ww) stemde. Hij is dus de grootste kanshebber om ww te zijn, maar word zeer waarschijnlijk neergeschoten door -Tim-, tenzij die besluit iemand anders neer te knallen en dat wij koen dan maar moeten lynchen...

Als nu iemand hetzelfde voor ons 4 zou willen doen tegen morgen, zou ik heel dankbaar zijn ^^

Slaapwel allemaal

Dit is natuurlijk wel vrij beknopt

Even een vraag, ik heb jullie dorp totaal niet gevolgd.
Er waren nog 2 wolven over? Wie was de derde, en waardoor werd hij verdacht?
Is er verder nog wat belangrijks gebeurd?

Knudde, was de derde wolf en is verdacht geraakt door zijn inactiviteit/nutteloze posts en toen ik hem daarop begon te verdenken, gedroeg hij zich steeds meer en meer verdacht.
Ik zal even de post zoeken waarin ik de begintheorie tegen hem heb gepost.

EDIT: Hier dus de begintheorie tegen Knudde
Ik heb hier iemand horen zeggen
dat ik knudde misschien opgeofferd zou hebben:

Pieter hoeft dan niet per se een burger te zijn, misschien hebben de wolven er gewoon èèn opgeofferd, zodat pieter daarna als burger wordt gezien.

(hangt er vanaf wie hij eruit heeft gehaald?)

Wel denk je dat ik Knudde zo hard zou beginnen beschuldigen, moest ik zelf wolf zijn. Hij was nog eens niet verdacht voor deze post.


De nieuwelingen zijn niet te vertrouwen, dus geen welkom van mij ;)

Kindorin, wie denk jij dat de weerwolven zijn? Je zegt bijna niks, en in Wakkerdam ook al niet..:rolleyes:
Van Koenfighter heb ik volgens mij ook nog geen verdachten gehoord..
Denis6 lijkt me wel een burger, maar blijft natuurlijk een optie als de anderen het niet blijken te zijn.
Pieter93 heeft een wolf er uit gehaald, is dus wel een burger.

Koenfighter verdacht onze geliefde burgemeester Tim, die jager was + dutchboy, die volgens mij en Tim burger is + ik die er een wolf uitpikt :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hier dus de begintheorie tegen Knudde
Ik heb hier iemand horen zeggen (ik weet niet meer wie, zoek ik zo dadelijk op) dat ik knudde misschien opgeofferd zou hebben. Wel denk je dat ik Knudde zo hard zou beginnen beschuldigen, moest ik zelf wolf zijn. Hij was nog eens niet verdacht voor deze post.

Zo is het ook gebeurd in WvW 9, dus waarom zou het nu niet kunnen?

Ik heb bijvoorbeeld hetzelfde gedaan tegen kahvi (WvW 9), ik zal nu ff die post zoeken.

Hier is die post.
En er zullen wel wolven meedoen die in WvW 9 ook meededen ;).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Laten we eerst anthraxxis er uit halen wat zeggen jullie daar van nieuwe medebewoners. Zeg aub dat je niet weet waarom want ik heb enkele posts terug (gisteravond) de theorie al lang gepost. Dus vanavond op anthraxxis. Geeft ons wat meer ruimte om jullie dorpsforum uit te pluizen.
 

DeletedUser1435

Guest
dus omdat jij het spoor bijster bent haal je er een voormalig inactieve burger uit:eek:

als dit jouw falen betekent kan je ook zeggen van: stem op mij. ik weet het niet meer en wil niet dat er een andere de dupe van wordt.
 

DeletedUser

Guest
dus omdat jij het spoor bijster bent haal je er een voormalig inactieve burger uit:eek:

als dit jouw falen betekent kan je ook zeggen van: stem op mij. ik weet het niet meer en wil niet dat er een andere de dupe van wordt.

Hoezo het spoor bijster dit is een goed overwogen besluit.
Zelfs als jij het niet bent kan ik zeggen dat de argumenten redelijk waren. Hetzelfde bij Woodster en Half-brain en nu dus Anthraxxis (jaapiekrekel).
Wolfje wolf.
 

DeletedUser1435

Guest
en jij bent volledig onschuldig?

je heb dan weliswaar half brain gedood ipv raizor, maar half brain is zo'n speler die toch altijd wel word weggestemd dus dan kan je hem mooi gebruiken om jezelf wat minder verdacht te maken.

wat zijn de argumenten dan? inactief:eek:?
 

DeletedUser

Guest
en jij bent volledig onschuldig?

je heb dan weliswaar half brain gedood ipv raizor, maar half brain is zo'n speler die toch altijd wel word weggestemd dus dan kan je hem mooi gebruiken om jezelf wat minder verdacht te maken.

wat zijn de argumenten dan? inactief:eek:?

Waarom laat je woodster eruit? Wel eerlijk zijn, anthraxxis, Slaro heeft ook wolfje woodster eruit gehaald. Op zich wel voldoende redenen om hem geen wolf te noemen. Dat, in combinatie met dat hij degene was die ervoor zorgde dat we op HB gingen, pleit hem wat mij betreft vrij.
 

DeletedUser1435

Guest
het probleem is dat jullie iedereen vrij pleitten. als bigbear geen wolf is en ik ben er ook geen 1, betekend dat dat een wolf zijn medewolven dus verraden heeft.

ik hou die optie alvast over om toch iets nuttigs toe te voegen. Dus iedereen kan het gewoon zijn. ondanks zijn goede dingen. maar jullie sluiten dat blijkbaar al uit. falend dus. Bij jullie heeft een naaiende wolf vrijstelling van executie. Bij mij dus niet. iedereen kan het zijn, dus ook jij lyran. slijm slijm aan slaro's adres:eek:
 

DeletedUser

Guest
en jij bent volledig onschuldig?

je heb dan weliswaar half brain gedood ipv raizor, maar half brain is zo'n speler die toch altijd wel word weggestemd dus dan kan je hem mooi gebruiken om jezelf wat minder verdacht te maken.

wat zijn de argumenten dan? inactief:eek:?

Tsja, en ook ging ik op Woodster, toch wel een beetje verdacht he.
Haha Anthraxxis precies dezelfde defence pas je toe als Half-brain.
 

DeletedUser1435

Guest
dus. ik heb het topic niet gelezen, aangezien ik bij binnenkomst al meteen dood was. dan doe ik geen moeite meer hoor:eek:

ik ken de feiten niet, maar bij het lezen van jouw samenvatting heeft iedereen wat goeds gedaan, behalve jaapie/ik en bigbear. dus moet er wel een matennaaier tussenzitten;)
 

DeletedUser

Guest
het probleem is dat jullie iedereen vrij pleitten. als bigbear geen wolf is en ik ben er ook geen 1, betekend dat dat een wolf zijn medewolven dus verraden heeft.

ik hou die optie alvast over om toch iets nuttigs toe te voegen. Dus iedereen kan het gewoon zijn. ondanks zijn goede dingen. maar jullie sluiten dat blijkbaar al uit. falend dus. Bij jullie heeft een naaiende wolf vrijstelling van executie. Bij mij dus niet. iedereen kan het zijn, dus ook jij lyran. slijm slijm aan slaro's adres:eek:

Hee, ik pleit helemaal niet iedereen vrij. Ik zeg alleen dat het onwaarschijnlijk is dat Slaro wolf is. Ik geloof niet dat een wolf 2 van zijn medewolven er zo uit zou spelen.
Wat de rest betreft, ik pleit hen zeker niet vrij. Shade kan een wolf zijn, Quechua kan een wolf zijn, Big Bear kan een wolf zijn, jij kan een wolf zijn.
Slaro dacht eerst dat Raizor een wolf was, maar is daarvan afgestapt. Ik weet dus echt wel dat Slaro niet onfeilbaar is en dat realiseer ik me heel goed. Misschien dat hij hier met jou wel fout zit, dat kan.
 

DeletedUser

Guest
Hee, ik pleit helemaal niet iedereen vrij. Ik zeg alleen dat het onwaarschijnlijk is dat Slaro wolf is. Ik geloof niet dat een wolf 2 van zijn medewolven er zo uit zou spelen.
Wat de rest betreft, ik pleit hen zeker niet vrij. Shade kan een wolf zijn, Quechua kan een wolf zijn, Big Bear kan een wolf zijn, jij kan een wolf zijn.
Slaro dacht eerst dat Raizor een wolf was, maar is daarvan afgestapt. Ik weet dus echt wel dat Slaro niet onfeilbaar is en dat realiseer ik me heel goed. Misschien dat hij hier met jou wel fout zit, dat kan.

Klopt, alhoewel ik even op Raizor ging omdat hij Woodster zo verdedigde, toen ik alle posts teruglas ben ik volledig op Half-brain gegaan (alleen met mn domme hoofd de verkeerde naam getypt bij stemmen). Dus, met dezelfde argumentatie, ga ik nu volledig op Anthraxxis en dat wordt een 3e wolf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan