Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser20173

Guest
Laten we gewoon met z'n alle fuseren:D als we toch bezig zijn


Grappig cluster van Lux, idd van noord naar zuid, (en omstreken) Ook wel een mooi cluster van ViB

het cluster van FOG steekt ernogal zielig tussen.. (komt niet door hun cluster, maar gewoon door de enorme vlekken die door Lux en ViB onstaan zijn.) heb het altijd wel een leuk cluster gevonden..
 

DeletedUser

Guest
Laten we gewoon met z'n alle fuseren:D als we toch bezig zijn


Grappig cluster van Lux, idd van noord naar zuid, (en omstreken) Ook wel een mooi cluster van ViB

het cluster van FOG steekt ernogal zielig tussen.. (komt niet door hun cluster, maar gewoon door de enorme vlekken die door Lux en ViB onstaan zijn.) heb het altijd wel een leuk cluster gevonden..

FOG zen cluster ziet er mss niet uit maar MBS ligt daar nog altijd tussen en dan krijg je een mooi dicht cluster :D
of tog bijna helemaal dicht :p
 

DeletedUser

Guest
nog even door internen bedoel je:rolleyes:

dit is de momentele situatie in FOG
er zijn vele fuserende spelers.
deze gebruiken hun fusie acc om dorpen te pakken+ hun cluster te dichten, wat weer meer zogezegde interns oplevert.
maar niemand uit FOG weet dit, dus wat denken ze, weer een hoop interners erbij.
mensen, ik vraag u beleefd, stop es met klagen daarover, dit duidt enkel op jalousie, jullie stam is vast zoveel beter....
zolang je de spelers persoonlijk niet kent + hun geschiedenis, then shut the fuck up
 

DeletedUser

Guest
je zit er al bijna 3 weken op:s

nee nog geen 3 weken hoor :)
denk ik :D weet het zelf al niet meer :D
maar nog geen 3 weken
2 weken denk ik want ik kijk op school altijd bij informatica op tw en deze week was de 1ste keer dat ik het deed want de vorige keer ging het niet omdat het internet toen was uitgevallen :D
en toen dat was was de eerste week dat ik op necro zat :p
 

DeletedUser16381

Guest
nee nog geen 3 weken hoor :)
denk ik :D weet het zelf al niet meer :D
maar nog geen 3 weken
2 weken denk ik want ik kijk op school altijd bij informatica op tw en deze week was de 1ste keer dat ik het deed want de vorige keer ging het niet omdat het internet toen was uitgevallen :D
en toen dat was was de eerste week dat ik op necro zat :p
zeggen ze dat vib verslaafd is:eek:
 

DeletedUser

Guest
op school check ik alleen maar hoor :D
ik kijk enkel of er aanvallen binnen komen :)
ik ga geen dorpen uitbouwen ofzo
2 minuutjes werk :p ik beantwoord zelfs geen pm's:p
 

DeletedUser

Guest
tja als je niet moet timen op je interns valt dat best mee ;)

ik time iedere trein, intern of nie.
je kunt je skills altijd beschaven/bijhouden.
en nu moet hier niemand komen zeiken van ik moet dat niet, want repetitie van skills kan nooit kwaad.
 
Bovenaan