oorlog Gallia + N.W.S. vs. -IMM-

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser25148

Guest
Wow Cleo

ik bedoel dat je iedereen even de pm's in onze inboxen stuurt.
Nu ben jij jezelf aan het herhalen...dit word morgen weer verwijderd hoor......offe nee misschien toch niet, dit gaat immers ook over de oorlog van Gallia/Imm


Stuur nu maar ons leesvoer per inbox


heb het over stammen die info willen. jullie weten alles toch al???
 

DeletedUser

Guest
heb het over stammen die info willen. jullie weten alles toch al???

Kijk cleo, ik zal het effe heel klaar en duidelijk schrijven...
ik weet alles, maar dan ook alles wat ik moet weten omdat ik respect geniet van vele spelers die ook mijn respect genieten.

Jij denkt veel te weten omdat jij info te koop stelt in ruil voor 'vriendjes'
IEDEREEN weet waar jou vriendjes zitten, en niemand loopt er mee te koop dat ze jou vriendje zijn...

kan ie? of moet ik er een tekeningetje bij maken?
 

DeletedUser25148

Guest
Kijk cleo, ik zal het effe heel klaar en duidelijk schrijven...
ik weet alles, maar dan ook alles wat ik moet weten omdat ik respect geniet van vele spelers die ook mijn respect genieten.

Jij denkt veel te weten omdat jij info te koop stelt in ruil voor 'vriendjes'
IEDEREEN weet waar jou vriendjes zitten, en niemand loopt er mee te koop dat ze jou vriendje zijn...

kan ie? of moet ik er een tekeningetje bij maken?





graag een tekeningetje. ik vat er geen snars van, heb je het nu over jou leven??
 

DeletedUser

Guest
tja zijn jou woorden :) maar je zegt aklle pms te hebben he dus hoef ik ze niet te sturen. IMM leden altijd welkom stuur ze graag hoor

Prachtig!
Een tekeningetje hoeft al niet meer, ga je 'vriendjes' kopen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik wil ook graag een tekeningetje , 'K ben nog niet zo goed in begrijpend lezen. :D
 

DeletedUser24343

Guest
cleonito op 12.05. om 08:09 uur
onee srry maar wordt het geen tijd ons vete opzij te zetten en eens serieus gaan praten


:Laten we dat maar eens gaan doen, serieus praten;)...ná een goede nachtrust


Goedenacht aan allen die er aan toe zijn.
 

DeletedUser25148

Guest
Prachtig!
Een tekeningetje hoeft niet al niet meer, ga je 'vriendjes' kopen?




is dat nederlands een tekeningetje hoeft niet al meer ???? jaja en zeggen ze dat ik maf ben.


zal ik eens en voor altijd duidelijk zijn.



1= Peevee wist waarom ik MW heb opgericht. voor mn overleden zoontje en overleden vriend. die had vroeger ook deze stam. heb altijd gezegt dat mw blijft uit respect. dat er dan iemand het in zn botte ongeloofwaardige hoogprekende niet nadenkende hersenloze hoofd haald om mij te gaan imponeren om naar hun stam te gaan en daarna proberen mij te gronden laten gaan door leugens en bedrog op te hangen en mensen te imponeren met smetbrieven getuigt aan zeer grote zwakte. verder maak ik er geen woorden meer aan vuil. maar zal zo zeggen dat deze cleo zal vechten alsof ik echt voor mn zoontje en maat zou vechten. dus kom maar op met je grote woorden. zoals onze hele stam zegt MONKEYPOWERRRRRRR 1 voor allen en allen voor 1. en niet zoals bij SWAT ( Stichting WAkker tribalwarskind ) niks voor allen en alles voor 1
 

DeletedUser

Guest
Zucht, ik heb het zinnetje aangepast, zodat begrijpend lezen ietsje makkelijker word.

Ik voelde deze nattigheid al aankomen toen je vroeg of ik het over 'mijn leven' had... daar ben ik dus bewust niet op ingegaan....

Iedereen krijgt tegenslag te verwerken in zijn leven, jij niet alleen...
99% van tw spelers hebben zelfs keiharde tegenslag te verwerken,
Ik begrijp dat je je stam wil laten bestaan in teken van eer voor je vriend, en das ook een goeie motivatie.
Maar dat hoef je hier niet zo nodig te displayen toch?

ps: prachtig hoe je via de vv van ddinges ook een postje plaatst ;)
 

DeletedUser25148

Guest
Zucht, ik heb het zinnetje aangepast, zodat begrijpend lezen ietsje makkelijker word.

Ik voelde deze nattigheid al aankomen toen je vroeg of ik het over 'mijn leven' had... daar ben ik dus bewust niet op ingegaan....

Iedereen krijgt tegenslag te verwerken in zijn leven, jij niet alleen...
99% van tw spelers hebben zelfs keiharde tegenslag te verwerken,
Ik begrijp dat je je stam wil laten bestaan in teken van eer voor je vriend, en das ook een goeie motivatie.
Maar dat hoef je hier niet zo nodig te displayen toch?

ps: prachtig hoe je via de vv van ddinges ook een postje plaatst ;)



ten eerste heb ik geen vv van ddinges. hij zit op msn bij mij . dus is er zelf. punt 2 wil ik alleen vertellen dat gallia dreigt met dat soort dingen
 

DeletedUser25148

Guest
hahaha, cleo word geownd :p




wie gallia :p maar ja dat gebeurt al weken als ik terug lees. weet je wat het mooie is dat peevee nu aan ddinges vraagt mij te kalmeren vanwege een samenwerking hahahaha hoeso we weten het niet meer :) warm onder de voetjes zeker. ach ja in de galliars tijden rende ze op blote voeten he
 

DeletedUser25148

Guest
eevee1 vandaag om 00:07 uur
Ben ik niet van op de hoogte. Jullie hebben het er maar druk mee zo te zien. Hebben we toch heel wat losgemaakt. Cleonito gooit zelfs alle mededelingen op het AF, ik kom echt niet meer bij. Dat is lekker voor een toekomstige samenwerking met een stam. Als het cleonito niet zint gooit hij alles op straat. Een betrouwbare toekomstige partner zijn jullie. :( Doe hem een plezier en roep hem tot de orde. Hij gooit nu keihard zijn eigen glazen en doet dat wederom over de ruggen van jullie heen. Hij isoleert namelijk niet alleen zichzelf maar ook zijn stamleden. Het lijkt me niet dat jij het daarmee eens bent of wel?
 

DeletedUser

Guest
Zucht, ik heb het zinnetje aangepast, zodat begrijpend lezen ietsje makkelijker word.

Ik voelde deze nattigheid al aankomen toen je vroeg of ik het over 'mijn leven' had... daar ben ik dus bewust niet op ingegaan....

Iedereen krijgt tegenslag te verwerken in zijn leven, jij niet alleen...
99% van tw spelers hebben zelfs keiharde tegenslag te verwerken,
Ik begrijp dat je je stam wil laten bestaan in teken van eer voor je vriend, en das ook een goeie motivatie.
Maar dat hoef je hier niet zo nodig te displayen toch?

ps: prachtig hoe je via de vv van ddinges ook een postje plaatst ;)


Volgens mij moet je een WW invullen als je inlogt toch ? En nee die krijgt niemand , dus hoe kan hij dan via mijn account een topicje plaatsen ?
De domme staat vooraan om gezien te worden, de wijze staat achteraan om te zien :eek:
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij moet je een WW invullen als je inlogt toch ? En nee die krijgt niemand , dus hoe kan hij dan via mijn account een topicje plaatsen ?
De domme staat vooraan om gezien te worden, de wijze staat achteraan om te zien :eek:

wat zeg je nu? dat cleo voor de pc zit, en jij er achteraan staat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan