oorlog Gallia + N.W.S. vs. -IMM-

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Onderwerp De uitnodiging van de stam Special Weapons and Tactics werd teruggetrokken.
Verzonden 14.05.09 00:35
heavenlyfairy heeft de uitnodiging van de stam Special Weapons and Tactics teruggetrokken.
 

DeletedUser

Guest
Nee, inderdaad, begrijpend lezen is dus nog steeds iets te moeilijk voor je.

Maakt niet uit, het niveau daalt...

Ik wil in ieder geval afsluiten, niet omdat ik moe ben, maar wel omdat we cleo iets te hard in een hoekje hebben geduwd dat hij daardoor zijn prive eruit gaat gooien, en das er net dat beetje over voor mij.

onthoud: TW is maar een spel ;)

En ik heb alle uitnodigingen teruggetrokken, dus kruip nu ook maar lekker samen onder de wol ;)

welterusten!
 

DeletedUser30586

Guest
Ik wil in ieder geval afsluiten, niet omdat ik moe ben, maar wel omdat we cleo iets te hard in een hoekje hebben geduwd

welterusten!

HEhe, ik denk dat cleo jullie en Gallia erg hard in de hoek heeft geduwd:D door zo de geheimpjes van jullie te verklappen en weer eens te laten zien hoe bepaalde spelers in Gallia in het spel te keren gaan:D

Maar welteruste fairy.
 

DeletedUser

Guest
Kwam ineens in me op en vond hem zo mooi dat ik dacht ik plaats hem even als tegeltjeswijsheid: Een slecht werkman geeft zijn gereedschap de schuld ;)
 

DeletedUser

Guest
De domme staat vooraan om gezien te worden, de wijze staat achteraan om te zien :eek:

Zucht... ik vroeg, wie van jullie 2 staat vooraan, en wie achteraan?
Laat maar... tgaat duidelijk boven jullie petje.

En wat een lol, cleo ons in een hoekje...
ja als je met 'op de zenuwen werken' iemand in een hoekje kan duwen XD
En ja, je hebt helemaal gelijk, onze geheimpjes verklappen, foei foei,
daar zal ik een hele nacht van wakker liggen.....not

Iig, whatever, ik hoop dat het hier morgen terug ontopic is, want sardar lijkt hongerig naar affectie op het forum....
 

DeletedUser30586

Guest
Zucht... ik vroeg, wie van jullie 2 staat vooraan, en wie achteraan?
Laat maar... tgaat duidelijk boven jullie petje.

En wat een lol, cleo ons in een hoekje...
ja als je met 'op de zenuwen werken' iemand in een hoekje kan duwen XD
En ja, je hebt helemaal gelijk, onze geheimpjes verklappen, foei foei,
daar zal ik een hele nacht van wakker liggen.....not

Iig, whatever, ik hoop dat het hier morgen terug ontopic is, want sardar lijkt hongerig naar affectie op het forum....

Nou je bedoelde het denk ik toch wel anders hoor, dat hebben meerdere hier opgemerkt:p

Het is wel zo dat die wel wat leuke informatie voor ons beschikbaar heeft gesteld. En ja wij zijn wel blij om het feit dat Cleo niet met de sluwe plannetjes van Gallia doorgaat en ook tegenstand biedt tegen zulke praktijken.

Ik ben inderdaad wel een hongerige type:D Maar ik vond het vanavond best interessant:)
 

DeletedUser

Guest
nee, ik heb het verkeerd geïnterpreerd, ik dacht dat cleo en ddinges op dezelfde pc actief waren, maar ik las later opnieuw dat ze op msn zaten...
vandaar dat er een misverstand was...

wel leuk hoe jullie het interpreteren op die manier, maakt het alleen nog grappiger...

En doe nu maar alsof je een goudmijn ontdekt hebt, maar de dingen die je te weten kwam zijn geen geheimen.
Maar denk je nu echt dat Cleo gewicht in de weegschaal kan leggen in de oorlog tegen Gallia... hahaha, echt niet!
En cleo gaat niet mee met Gallia omdat Gallia hem niet wil, maakt niet uit hoeveel pm's cleo daar tegen wil smijten. Je mag zijn pm's hebben :p
wij zijn ze meer dan zat...


En nu ga ik idd slapen, ik vond het reuze amusant vandaag... moeten we nog eens doen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25148

Guest
nee, ik heb het verkeerd geïnterpreerd, ik dacht dat cleo en ddinges op dezelfde pc actief waren, maar ik las later opnieuw dat ze op msn zaten...
vandaar dat er een misverstand was...

wel leuk hoe jullie het interpreteren op die manier, maakt het alleen nog grappiger...

En doe nu maar alsof je een goudmijn ontdekt hebt, maar de dingen die je te weten kwam zijn geen geheimen.
Maar denk je nu echt dat Cleo gewicht in de weegschaal kan leggen in de oorlog tegen Gallia... hahaha, echt niet!
En cleo gaat niet mee met Gallia omdat Gallia hem niet wil, maakt niet uit hoeveel pm's cleo daar tegen wil smijten. Je mag zijn pm's hebben :p
wij zijn ze meer dan zat...


En nu ga ik idd slapen, ik vond het reuze amusant vandaag... moeten we nog eens doen ;)



ik snap dat je de pms zat bent. is erg frustrerend om de waarheid continu te zien. maar zal je er pm nog wat sturen fairy. is wel leuk om te lezen hoe je nieuwe bg een 5 dagen eerder met tdc afspreekt jullie weg te vegen :D. maar goed ik ga ook slapen. tot morgen allen. :D
 

DeletedUser23042

Guest
cleonito op 25.04. om 19:00 uur
ik geef je nog eenmaal een kans te overleven hier, dat wil zeggen dat dat onnozele gedrag door elke dag 1 dorp te pakken en savonds weer te verliezen nu stopt. ook ga je je eigen niet bot vieren op kleinere spelers. mocht je nu echt de beschaafdheid niet hebben en te laf zijn om mij te pakken als ik online ben of weer kleinere spelers edeld zullen wij en onze bg stammen een eind maken aan je accaunt. dat is vrij simpel door gewoon een kleine 1400 veegjes te gooien op jou en je stamleden. alleen pak ik dan je stamleden ermee en dat zou ik niet graag hebben, bij deze dus een laatste kans.


benut hem

cleonito op 25.04. om 19:01 uur
lol naar pikko gestuurdt

Deze mededelingen werden door cleonito doorgestuurd.

Peevee1 op 25.04. om 19:17 uur
Niet verkeerd. Ik ben net even aan het bekijken op de kaart hoe de verschillende stammen er voor staan. De kleinere stammen worden snel overgenomen zie ik. Over een half jaar bestaan er eigenlijk nog maar een 30 stammen denk ik. De kleine stammen zullen verdwenen zijn.

cleonito op 25.04. om 20:45 uur
ja dat denk ik ook. maar gallia en mw niet :)

Peevee1 op 25.04. om 20:47 uur
Daar ben ik niet zeker van. Tijden veranderen straks snel en denk dat het veld er heel anders uit zal komen te zien.

cleonito op 25.04. om 20:49 uur
ben je onzeker over gallia ??? mw blijft voorlopig lkkr rondneusen hoor :p

Peevee1 op 25.04. om 20:57 uur
Ik ben niet onzeker over Gallia hoor, ik ben realistisch en dat is iets anders. De spelers uit Gallia zullen altijd een vriendenclub blijven. Wij zijn een klein en hecht team. Wel is het zo dat we binnenkort met 10 zeer actieve spelers overblijven. Dat heeft vele voordelen maar ook een aantal nadelen. Deze kun je zelf wel invullen. :p MW bestaat voor het overgrote deel uit kleine spelers. 90% gaat het niet redden tegenover de grotere spelers. Daarintegen vind ik wel dat jullie je zeer goed redden en het zeer goed doen momenteel. De toekomst is voor beide stammen onzeker maar dat is het ook voor de stammen rondom ons heen. in TFC is wel gezeur en K32 is veel onenigheid. IMM zit niet echt lekker in elkaar en het overgrote deel van de spelers uit NWS liggen te ver uitelkaar. Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal zal lopen in de nabije toekomst.

cleonito op 25.04. om 21:01 uur
we zullen het zien maat. eenmaal als mw jet niet meer red weet je dat ik me bij jou aansluit. maar ik verwacht dat mw nog wel even staat. ook wij doen nu aan reorganisatie, zoals je ziet zijn er deze week al 5 ontslagen na een interne edeling. er zullen er nog meer volgen dus wij zijn goed op weg naar ook een klein team met iedere speler minsten naar de 2 of 3 mil toe werkend

Peevee1 op 25.04. om 21:03 uur
Ik denk dat dat een hele verstandige keuze is. Nu is het wel te hopen dat deze spelers bij elkaar blijven en niet overstappen naar de vijand. Dan is het vergeefse moeite geweest.

cleonito op 25.04. om 21:04 uur
nee probeer ik te filteren. zijn er bij die dorpen willen maar niet krijgen van mij. de echte goede spelers die ik vertrouw die krijgen alleen. en ikzelf natuurlijk :D:D:D

Peevee1 op 25.04. om 21:05 uur
Heel slim en goed bezig. :p

cleonito op 25.04. om 21:07 uur
ik denk ook aan later. als het ooit mis gaat zou het mooi zijn als ik met mn top 5 bv bij jullie kan voegen., maar dan moet mn top 5 wel betrouwbaar/loyaal/eerlijk en aktief zijn .

Peevee1 op 25.04. om 21:08 uur
Precies. Dat is wel heel belangrijk. Ik denk dat dat voor jullie ook de juiste keuze zal zijn. Je komt dan gelijk in een geoliede machine.

cleonito op 25.04. om 21:16 uur
ja maar mijn machine is ook ge olied. werk al zolang alleen in principe :p . maar komt goed alleen je weet ik probeer mw zolang mogelijk te houden

Peevee1 op 25.04. om 21:17 uur
Waarom zou je dat niet doen? Ik vind dat je groot gelijk hebt.


Peevee1 op 13.05. om 10:22 uur
Best [ally]*M-W*[/ally] lid,

Zoals je in onderstaande mededelingen kunt lezen heb ik 14 dagen geleden een babbeltje met jullie leider gemaakt. Ik wilde weten wat zijn plannen met jou stam waren. Zoals je daar ook kan lezen geeft [player]cleonito[/player] duidelijk aan wat hij met jullie van plan is. Er zullen 5 spelers overblijven en de rest van jullie wordt geinternt. Dat is de reden dat alle dorpen maar onder een paar spelers worden verdeeld. Kortom, jou einde nadert snel. Cleonito is nu de omringende stammen en spelers uit Gallia zo aan het bedreigen dat wij er nu spuugzat van zijn. Er worden al spelers aangevallen terwijl die niets te maken hebben met de persoonlijke oorlogjes van cleonito. Het is zelfs al zover heen dat er vele spelers bij ons, spelers uit jullie stam die dichtbij hun liggen willen aanvallen. Ik heb ze gevraagd nog even te wachten. Omdat Cleonito jullie misbruikt voor zijn eigen groei vinden wij dit namelijk niet eerlijk. Jij als lid hebt hier toch niets mee te maken? Cleonito misbruikt jou in plaats van je te beschermen. Dit pikken wij dan ook niet langer.

Ook jullie moeten de kans hebben om te groeien en dit spelletje te spelen. In *M-W* zullen de meeste spelers door cleonito en 4 door hem geselecteerde spelers worden overgenomen. Ook zegt hij in jullie forum dat hij nooit naar Gallia zou overkomen. In onderstaande mededeling vraagt cleonito duidelijk zelf om naar Gallia te komen, samen met 4 andere spelers. Hij weet al heel lang dat hij bij Gallia niet welkom is en zal zich binnenkort aansluiten bij IMM. Hij wil hier zo lang mogelijk mee wachten omdat hij eerst jou dorpjes wil hebben. Lukt hem dit niet snel dan is het sowieso gebeurt met jou en zul je worden opgevreten door cleonito en IMM.

Wil jij verder spelen in wereld 7?, dan heb ik voor je geregeld dat je in de stam [ally]SWAT[/ally] terecht kan. Je hoeft dan niet bang te zijn voor wraak van cleonito want je zult door ons allemaal beschermd worden. Trap ook niet in zijn mooie praatjes dat deze mededeling wordt verstuurd omdat hij volgens hem Gallia niet joint. Hij is niet welkom bij ons vanwege zijn oneerlijke spel. Iemand die zijn eigen stamleden verraad willen we niet in Gallia.

Wil jij naar deze elitestam, dan kun je contact opnemen met [player]heavenlyfairy[/player]
Wij gunnen je dit spelletje en hopen dat je nog lang in wereld 7 zult blijven spelen. Vertrek dus snel uit [ally]*M-W*[/ally]en sluit je aan bij onze vrienden. Alleen dan blijf je leven.

MVG,
[player]Peevee1[/player]
Leider [ally]Gallia[/ally]

Deze mededelingen werden door Peevee1 doorgestuurd.

heavenlyfairy op 13.05. om 21:40 uur
Beste,

Zou ik je op het hart mogen drukken om onderstaande pm nog eens goed te lezen, en te overwegen.
Cleonito heeft door zijn persoonlijke vete jullie allemaal in gevaar gebracht. Het is niet langer veilig voor jullie bij *M-W*
Daarvoor heeft cleonito teveel ramen ingegooid bij jullie buurstammen. Niet alleen dat is een gevaar voor jullie, maar ook het feit dat cleo jullie in de steek laat en een uitweg zoekt nu hij voelt dat hij ruzies gestookt heeft.
Het is ons al heel lang bekend dat hij jullie weet te behouden door leugens en grote praat. Hij schuilt steeds achter de namen van zijn bondgenoten, terwijl hij helemaal geen bondgenoten meer heeft.
Gallia is zijn dreigementen zat, en wil samen met jullie verder de strijd aan met IMM. Maar dit zonder Cleonito.

Swat is voor wie het wil een veilig onderkomen, met ondersteuning van gallia indien gewenst.
We kijken voor ieder van jullie wat de beste oplossing is, want alles is beter dan dat cleo jullie verkoopt als edelvoer.

We hebben het bese met jullie voor, houd dat goed in gedachten. W7 veranderd snel nu, kleine stammen verdwijnen, en daarmee ook de kleine spelers...
Wij bieden je een laatste kans om te overleven in W7, wie bij cleo blijft, gaat met cleo onder

Mvg
Vanessa

Deze mededelingen werden door heavenlyfairy doorgestuurd.

Rickkie123 vandaag om 00:34 uur
De groeten ;)

Dit werd geschreven naar elk MW lid, vindt ik wel een beetje laf...
Maar ik hou me er verder buiten, wil gewoon laten zien hoe Gallua het spelletje speelt!
 

DeletedUser

Guest
ik snap dat je de pms zat bent. is erg frustrerend om de waarheid continu te zien. maar zal je er pm nog wat sturen fairy. is wel leuk om te lezen hoe je nieuwe bg een 5 dagen eerder met tdc afspreekt jullie weg te vegen :D. maar goed ik ga ook slapen. tot morgen allen. :D

Zoals ik al zei, ik heb jou niet nodig om te weten wat ik moet weten ;)
 

DeletedUser25148

Guest
Zoals ik al zei, ik heb jou niet nodig om te weten wat ik moet weten ;)




hou dan je snaveltje lkkr dicht.

en nogmaals kan iedreen netjes lezen dat ik continu zeg de stam zolang mogelijk te houden. dat we reorganiseren. dus geen enkele reden om te denken dat ik mijn stam gebruik om naar gallia te gaan.

ahum had peevee iets over dreigen tegen kinderen.


Peevee1 op 13.05. om 22:29 uur
Doe met de info wat je ermee wil doen. Het is goed bedoeld. Je moet vij Cleonito zijn en niet bij mij.
Voor de rest haal je allemaal zaken erbij die hier niets mee van doen hebben. Na deze waarschuwing zijn jullie idd edelvoer. Maak je borst maar nat.





ach ja . zo zie je maar weer . :O o en peevee er zit een spelfout in, jij die er altijd over valt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Goedemorgen ;)

en nogmaals kan iedreen netjes lezen dat ik continu zeg de stam zolang mogelijk te houden. dat we reorganiseren. dus geen enkele reden om te denken dat ik mijn stam gebruik om naar gallia te gaan.

Wow Cleo applausje -.- We zijn trots op jou ;)
 

DeletedUser

Guest
zeg peevee jij had toch bewijs dat cleo maar 5 leden zou overhouden enzo. wil je zo vriendelijk zijn dat is te posten zodat wij dat ook kunnen lezen ? ben er wel in geïnteresseerd.

k nvm de aapjes hebben hem zelf al gepost. of zijn er meerdere ?

en idd cleo doet het een beetje blijken. maar denk niet dat hij het zo bedoeld. ook vind ik zijn beleid sterk oneerlijk. elke speler in de stam heeft recht om te internen als die dorpjes in hun buurt liggen. dat je het hun weigert is gewoon zielig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik denk dat peevee dit bewijs bedoelt ;)

cleonito op 25.04. om 21:07 uur
ik denk ook aan later. als het ooit mis gaat zou het mooi zijn als ik met mn top 5 bv bij jullie kan voegen., maar dan moet mn top 5 wel betrouwbaar/loyaal/eerlijk en aktief zijn .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan