oorlog Gallia + N.W.S. vs. -IMM-

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Cleo betekend deze actie dat jij weer net als vroeger buddy buddy zal zijn met Illusion123??
Of is dit tevoordehandliggend?:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Goedemorgen ;)



Wow Cleo applausje -.- We zijn trots op jou ;)

Kirsty15 oud NWS spelertje wat totaal nooit wat berijkt heeft doet ook weer mee.
Eerst altijd grote mond over IMM spelers deugde niks aan niemand van hun.
En wat zie ik nu:rolleyes:
Samen gegaan met IMM wimpy's.
Meid jij waaid ook met alle winden mee geloof ik:p
 

DeletedUser

Guest
ja maar wardje was altijd een fanatiekeling voor de stam daarmee dat ik het vreemd vind dat hij net weg is :p
 

DeletedUser

Guest
Kirsty15 oud NWS spelertje wat totaal nooit wat berijkt heeft doet ook weer mee.
Eerst altijd grote mond over IMM spelers deugde niks aan niemand van hun.
En wat zie ik nu:rolleyes:
Samen gegaan met IMM wimpy's.
Meid jij waaid ook met alle winden mee geloof ik:p

Omg hebben we hem ook weer ;) Nou hallo meneer die op de noordpool woont en die een nog grotere mond dan mij heeft. Goed toch NWS was gewoon niks ;) Ze denken dat ze heel wat zijn maar bakken er niks van .. IMM daarintegen wel en ze zijn nog beter geworden na dat jij weg bent gegaan.

En ik een grote mond? Jij was al bang toen ik jou een x (perongeluk) aanviel ging je meteen janken bij Wietzak want tja meneertje dacht dat ik samenwerkte met T|L en dat ging hem te ver. En daarna toen ik op dat andere account zat, zat je te slijmen en op msn dus jonge kom aub niet over mij praten.

Bedankt :p
 

DeletedUser

Guest
Omg hebben we hem ook weer ;) Nou hallo meneer die op de noordpool woont en die een nog grotere mond dan mij heeft. Goed toch NWS was gewoon niks ;) Ze denken dat ze heel wat zijn maar bakken er niks van .. IMM daarintegen wel en ze zijn nog beter geworden na dat jij weg bent gegaan.

En ik een grote mond? Jij was al bang toen ik jou een x (perongeluk) aanviel ging je meteen janken bij Wietzak want tja meneertje dacht dat ik samenwerkte met T|L en dat ging hem te ver. En daarna toen ik op dat andere account zat, zat je te slijmen en op msn dus jonge kom aub niet over mij praten.

Bedankt :p

euh denk dat je een verkeerde voorhebt hoor. en imm beter geworden :confused: betwijfel het eigenlijk. maarja niets is onmogenlijk.
 

DeletedUser

Guest
euh denk dat je een verkeerde voorhebt hoor. en imm beter geworden :confused: betwijfel het eigenlijk. maarja niets is onmogenlijk.

Ik weet bijna zeker dat ik de goede voor me heb aan zijn praten te zien xD Heb genoeg ruzie met diegene gehad :p Maar wie is dit dan volgens jou?
 

DeletedUser

Guest
Ik weet bijna zeker dat ik de goede voor me heb aan zijn praten te zien xD Heb genoeg ruzie met diegene gehad :p Maar wie is dit dan volgens jou?

ik weet wie het is :p maar of hij het wilt zeggen of niet is zijn eigen keus. en laat mij zo zeggen het is niet iemand die bang zou zijn van aanvallen ken hem al lang genoeg ;)
 

DeletedUser

Guest
Omg hebben we hem ook weer ;) Nou hallo meneer die op de noordpool woont en die een nog grotere mond dan mij heeft. Goed toch NWS was gewoon niks ;) Ze denken dat ze heel wat zijn maar bakken er niks van .. IMM daarintegen wel en ze zijn nog beter geworden na dat jij weg bent gegaan.

En ik een grote mond? Jij was al bang toen ik jou een x (perongeluk) aanviel ging je meteen janken bij Wietzak want tja meneertje dacht dat ik samenwerkte met T|L en dat ging hem te ver. En daarna toen ik op dat andere account zat, zat je te slijmen en op msn dus jonge kom aub niet over mij praten.

Bedankt :p

Toen was je al een fantasierijk lachertje wat helemaal NIETS heeft klaar gespeeld OOIT:D
Ik lach mezelf rot dat je denkt nu wel wat tekunnen klaarspelen en uberhaupt iets toetevoegen LOL:p
 

DeletedUser

Guest
Toen was je al een fantasierijk lachertje wat helemaal NIETS heeft klaar gespeeld OOIT:D
Ik lach mezelf rot dat je denkt nu wel wat tekunnen klaarspelen en uberhaupt iets toetevoegen LOL:p

Nou sowhat dat jij meer hebt klaargespeelt? In de rest ben je niks jonge
En ik lach mezelf rot als ik terug denk aan een paar maanden geleden met je gedreig ;)
 

DeletedUser

Guest
Dan heb ik de goede :) onze vriend Herman!

ik ken wel meer mensen dan herman hoor trouwens. maar ja je hebt gelijk het is herman. en geloof me vrij hij is niet bang van wat aanvalletjes. ik weet nog goed dat wij serieus aan het lachen waren met de slecht georganiseerde aanvallen van gallia. en dat waren massa aanvallen. dus hij zou nooit bang zijn van het zielige aantal aanvalletjes dat jij zou kunne opbrengen.
 

DeletedUser

Guest
Nou sowhat dat jij meer hebt klaargespeelt? In de rest ben je niks jonge
En ik lach mezelf rot als ik terug denk aan een paar maanden geleden met je gedreig ;)

ik weet niet of je het beseft. maar dit spel draait om wat je kan waarmaken in het spel. niet over hetgeen erbuiten.

en als je zo'n zielige dingen zegt dat hij niets is nu wie zegt dat jij meer bent dan hij ? voor hetzelfde geld ben jij een of andere dikke nerd die niets anders doet dan spelletjes spelen en achter computer zitten. dus stop maar met die stompzinnige bewereingen van je. toont enkel aan hoe zielig je wel bent.
 

DeletedUser

Guest
ik ken wel meer mensen dan herman hoor trouwens. maar ja je hebt gelijk het is herman. en geloof me vrij hij is niet bang van wat aanvalletjes. ik weet nog goed dat wij serieus aan het lachen waren met de slecht georganiseerde aanvallen van gallia. en dat waren massa aanvallen. dus hij zou nooit bang zijn van het zielige aantal aanvalletjes dat jij zou kunne opbrengen.

Ik wist al meteen dat hij het was met zijn gepraat ;) Ik geloof je heus wel maar je had hem toen moeten zien. Het is jammer dat ik de mededeling niet meer heb en dat het mijn woord tegen die van jou en je vriendje herman is maarja.
 

DeletedUser

Guest
ik weet niet of je het beseft. maar dit spel draait om wat je kan waarmaken in het spel. niet over hetgeen erbuiten.

en als je zo'n zielige dingen zegt dat hij niets is nu wie zegt dat jij meer bent dan hij ? voor hetzelfde geld ben jij een of andere dikke nerd die niets anders doet dan spelletjes spelen en achter computer zitten. dus stop maar met die stompzinnige bewereingen van je. toont enkel aan hoe zielig je wel bent.

Hallo dit gaat niet over daarbuiten dit gaat over het hele spel ;)
Voor hetzelfde geld zijn jullie een stelletje oh wacht dat verklaart waarom jullie zo voor elkaar op komen. Hou toch op man
 

DeletedUser

Guest
Nou sowhat dat jij meer hebt klaargespeelt? In de rest ben je niks jonge
En ik lach mezelf rot als ik terug denk aan een paar maanden geleden met je gedreig ;)

Door al je oude vriendjes uitgekotst tezijn ben je op je plek in IMM;)
Ik jouw dreigen maak het nog gekker:rolleyes:
Kan beter zeggen jij slijmen om niet aangevallen teworden bedoel je!:D
Ik doe niet aan kleine kindjes dreigen.
Die speel ik liever moeiteloos weg:p Want ingame stel jij echt geen ruk voor en dat is een feit.
 

DeletedUser

Guest
Door al je oude vriendjes uitgekotst tezijn ben je op je plek in IMM;)
Ik jouw dreigen maak het nog gekker:rolleyes:
Kan beter zeggen jij slijmen om niet aangevallen teworden bedoel je!:D
Ik doe niet aan kleine kindjes dreigen.
Die speel ik liever moeiteloos weg:p Want ingame stel jij echt geen ruk voor en dat is een feit.

Haha ontken alles maar ;) Boeiend gast
Jij kan er niet tegen om de echte waarheid te lezen en daarom passen jij en Bahizret goed bij elkaar.
 

DeletedUser16768

Guest
Ja ik ben het met jullie eens dat de oorlog niet echt meer loopt:rolleyes:


Zeer volwassen allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan