Speed Topspelers

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
het niveau van .nl ligt veel lager dan de echte top van .de dat moet je wel begrijpen ik zet me zelf in low-med skilled

enige topspelers: pyrr danny mario sander johnny en maik(onderhand wel)

voor de rest zie ik geen spelers die 1 bepaald niveau elke keer kunnen opbrengen!

en ik zet je bij Grote-Bek :)
Jonge jonge, wat een grote mond heb jij zeg.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt inderdaad wel een beetje een grote bek. Zijn zoveel mensen met een constant hoog niveau ;-) Alleen zien jullie Memo. mensen dat niet:p
 

DeletedUser

Guest
Je hebt inderdaad wel een beetje een grote bek. Zijn zoveel mensen met een constant hoog niveau ;-) Alleen zien jullie Memo. mensen dat niet:p

als er 50 speeds zijn geweest en

Memo./Re. heeft er ongeveer! 30 van gewonnen + 6 maik(miss wel meer) dan blijft er niet veel over denk ik.

en het niveau ligt echt heel laag hier op .nl geloof me maar, heb genoeg speeds gespeeld om dat te weten!
 

DeletedUser

Guest
als er 50 speeds zijn geweest en

Memo./Re. heeft er ongeveer! 30 van gewonnen + 6 maik(miss wel meer) dan blijft er niet veel over denk ik.

en het niveau ligt echt heel laag hier op .nl geloof me maar, heb genoeg speeds gespeeld om dat te weten!

kenny ?
 

DeletedUser

Guest

nee met kenny heb ik het niet zo die gast is redelijk goed, maar laten we houden op Med +


daarnaast zijn er wel een paar pro's nymfomaan crea etc maar die zijn de laatste tijd heel erg inactive!
 

DeletedUser

Guest
nymfomaan is naar mijn mening nog steeds de topper.
hoewel ik me afvraag of als hij nog eens een speed zou spelen zich snel kan aanpassen. Kom eens af nymfomaan!
 
Reactiescore
0
nee met kenny heb ik het niet zo die gast is redelijk goed, maar laten we houden op Med +


daarnaast zijn er wel een paar pro's nymfomaan crea etc maar die zijn de laatste tijd heel erg inactive!

Nymf heeft in totaal 2½ speeds gespeeld... Valt me nog mee dat je niet Slick noemt joh, ouwe koeien uit de sloot halen kan je nog wel ;) Maar nymfje zal niet snel meer gaan speeden, enkel 1,3 en 8 heeft hij gespeeld.

Al goed, kippetje ownt weer lekker, alle credits aan me lieve broer. Maik verdient ook nog steeds hier genoemd te worden, met een kusje erbij uiteraard! heb fijn gespeeld met enige spelers van Day N Night en ook Kees de N is lekker bezig dit seizoen!
Voor de rest blijft lieflap nog steeds 'Med +'
 

DeletedUser

Guest
Nymf heeft in totaal 2½ speeds gespeeld... Valt me nog mee dat je niet Slick noemt joh, ouwe koeien uit de sloot halen kan je nog wel ;) Maar nymfje zal niet snel meer gaan speeden, enkel 1,3 en 8 heeft hij gespeeld.

Al goed, kippetje ownt weer lekker, alle credits aan me lieve broer. Maik verdient ook nog steeds hier genoemd te worden, met een kusje erbij uiteraard! heb fijn gespeeld met enige spelers van Day N Night en ook Kees de N is lekker bezig dit seizoen!
Voor de rest blijft lieflap nog steeds 'Med +'

wie is kippetje,

tja slick is ook goed maar ik zet hem liever in het rijtje pro op normale wereld!
 

DeletedUser10303

Guest
goed maar geen top speler!

tot die werd genaaid stond hij met 50k punten voorsprong op tania die toen 2de stond.

jullie konden het niet hebben dat jullie niet eerste stonden dus wat doen jullie
...

jullie naaien hem en om zeker te zijn van geen wraak aan de kant van owhpus word hij mee genaaid...
 

DeletedUser

Guest
tot die werd genaaid stond hij met 50k punten voorsprong op tania die toen 2de stond.

jullie konden het niet hebben dat jullie niet eerste stonden dus wat doen jullie
...

jullie naaien hem en om zeker te zijn van geen wraak aan de kant van owhpus word hij mee genaaid...

nauw 50k voorsprong. volgens mij heeft danny en soncky op .ch 1mill voorsprong gehad rank 2 was 27k.. dus 50k valt wel mee. als danny pyrr of sander sirieus zouden hebben gespeeld zou die wel boven hem hebben gestaan of misschien wel mario. of andere spelers zoals maik.
 

DeletedUser

Guest
Wat zou ik graag hebben dat jij wordt gebanned :rolleyes:

Die antwoorden van jou houden geen steek.
 

DeletedUser10303

Guest
nauw 50k voorsprong. volgens mij heeft danny en soncky op .ch 1mill voorsprong gehad rank 2 was 27k.. dus 50k valt wel mee. als danny pyrr of sander sirieus zouden hebben gespeeld zou die wel boven hem hebben gestaan of misschien wel mario. of andere spelers zoals maik.

Dit is niet .ch maar .nl vriend, en je kan niet weten of er iemand beter zou hebben gespeeld, je zit maar wat te zeggen omdat je weet dat ik gelijk heb.
 

DeletedUser

Guest
Dit is niet .ch maar .nl vriend, en je kan niet weten of er iemand beter zou hebben gespeeld, je zit maar wat te zeggen omdat je weet dat ik gelijk heb.

neehoor kan me goed herrineren, speed 2

Re. vs Mega

Re. 1 mill achterstand en werd beetje afgeslacht uite indelijk wint Memo toch. zulke voorbeelden heb je vaak eene keer loop je goed andere keer loop je dood tegen defence noob. dit spel is grotendeels geluk!
 

DeletedUser

Guest
Top 5 van speed 55 wat vinden jullie dan van die spelers:

1 Nippel Mantsje YH=- 140.402 20
2 TrueBloodz QOTS 117.758 22
3 Drollenkoning NULL 107.285 17
4 Act of vengeance YH=- 79.356 15
5 AeroFury MUSIC 71.935 11

Behandel ze per speler, beetje uitleg erbij zou leuk kunnen zijn.
 

DeletedUser7025

Guest
Top 5 van speed 55 wat vinden jullie dan van die spelers:

1 Nippel Mantsje YH=- 140.402 20
2 TrueBloodz QOTS 117.758 22
3 Drollenkoning NULL 107.285 17
4 Act of vengeance YH=- 79.356 15
5 AeroFury MUSIC 71.935 11

Behandel ze per speler, beetje uitleg erbij zou leuk kunnen zijn.

Wie ben jij van die 5? :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan