[Speeltopic] WvW #362

Reactiescore
1.503
bappos je hebt wel wat aangewakkerd bij me









de volgende reden om simeco tot bm te maken: 'maatje', 'vorig potje' en nogmaals 'vorig potje'.

citaat van mijn bericht - de eerste sule stemmer - staat verkeerd, maar onderaan. ik baseer mijn stem op: 'vorig potje'.



jan baseert zijn stem op 'actief'.

vervolgens begint de jacht, en zijn dash en bappos het unaniem met elkaar eens.
en worden de redenen van de sule bm stemmers, ineens verdacht gemaakt?
wat maakt jullie redenering van 'maatje' en 'vorig potje' zoveel beter dan 'vorig potje' en 'actief' ?
ik wil daar graag een antwoord op.





je verdraait mn woorden. zoals ik al zei, je zoekt te veel. ik vond sluwe vorig potje goed spelen als mn medespeler - wolf in dat geval - , ik stem op sule als bm. ik stem niet op sule omdat hij wolf was en ik hem daarom een goede bm vind.



ik vertrouw jou niet, ik vertrouw dash niet. en eigenlijk niemand die zo'n hele heisa heeft gemaakt omtrent de burgemeester stemmen.

bappos
Ik stem altijd op Simeco voor BM, hoe vaak heb jij al gestemd op Sule voor BM?
Daarnaast waren Dash en ik het vorige potje het ook eens toen we jou als wolf eruit knalde.
 
Reactiescore
1.503
Mwah, niet helemaal mee eens, maar het zou in dat geval een aanknopingspunt kunnen zijn idd. Echter is dat helemaal niet van toepassing, want ik ben geen slechtje.

Daarnaast was ik vorig potje wolf met Spieder, maar waren we helemaal niet blij dat hij zo vroeg al BM werd. Waarom zouden we dat nu dan wel zo proberen te regelen?
Als de BM wolf is, wordt de wethouder ook wolf.
 
Reactiescore
223
Als de BM wolf is, wordt de wethouder ook wolf.

Wethouder? Nooit van gehoord.

Even snel rol gelezen, en snap dan idd dat het verdacht kan zijn iemand snel BM te maken.

Je snapt alleen zelf toch ook wel dat als ik en Spieder wolf zijn we hem BM hadden gemaakt, en niet mij?

Wellicht ook eens tijd om naar de andere BM- stemmen te kijken?
 
Reactiescore
1.503
Wethouder? Nooit van gehoord.

Even snel rol gelezen, en snap dan idd dat het verdacht kan zijn iemand snel BM te maken.

Je snapt alleen zelf toch ook wel dat als ik en Spieder wolf zijn we hem BM hadden gemaakt, en niet mij?

Wellicht ook eens tijd om naar de andere BM- stemmen te kijken?
Zeker de andere BM stemmen zijn ook interessant als er straks een wolf uit gaat die BM stem heeft.
De 2 snelle op jou vielen alleen het meest op. Vandaar benoemd.
 
Reactiescore
1.539
Ik stem altijd op Simeco voor BM, hoe vaak heb jij al gestemd op Sule voor BM?
Daarnaast waren Dash en ik het vorige potje het ook eens toen we jou als wolf eruit knalde.
ja oke, in je eerste zin heb je wel een punt. niet zo vaak? maar zoals ik zei, op basis van vorig potje. 't is dus echt uit onschuld, ik heb heel die wethouder rol niet gezien.

neemt niet weg dat ik jullie twee (dash en jij) echt snel vind happen op dat hele bm gebeuren.
neemt ook niet weg dat ik dan nog steeds de redeneringen van simeco stemmers en sule stemmers enorm overeen vind komen???
 
Reactiescore
276
Ik stem altijd op Simeco voor BM,
Dat valt mee, de laatste 5 potjes dat jullie samen speelden heb je iig niet op hem gestemd.

Tussen de BM kandidaten zit wss ook zeker een wolf met de mogelijke rol van wethouder. En laatste keer dat Combino potje had geleid was die er ook. Dus mocht er een ziener of vos tussen zitten zou ik die bekijken/doorgeven.

CL blauw
Zat vorige potje al snel goed met de wolven en was de eerste die speeder ter sprake bracht.
 
Reactiescore
86
Iedereen kan wolf zijn, maar Sluwe was het vorige potje wolf en Spieder vind hem daarom een goede bm. Dat is wel vreemd toch

Ja klopt dat is wel waar.


Wat is de stand op het moment qua stemming iemand een idee?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Dat valt mee, de laatste 5 potjes dat jullie samen speelden heb je iig niet op hem gestemd.

Tussen de BM kandidaten zit wss ook zeker een wolf met de mogelijke rol van wethouder. En laatste keer dat Combino potje had geleid was die er ook. Dus mocht er een ziener of vos tussen zitten zou ik die bekijken/doorgeven.

CL blauw
Zat vorige potje al snel goed met de wolven en was de eerste die speeder ter sprake bracht.
Klopt en vergeet victorious niet.
 
Reactiescore
223
Als de BM wolf is, wordt de wethouder ook wolf.

Ik heb nog even goed gekeken naar deze wethouder rol.

Erg belangeijke rol in combinatie met burgemeester. Veel te risicovol dat hier een extra wolf uit komt.

Om dat tegen te gaan en er zo groot mogelijk voordeel voor de goedjes uit te halen, claim ik gebroeder.

Zou zeggen verplaats allen die BM stem maar naar mij, zodat er nog een makkelijk bewezen goedje (gebroeder) bij komt in plaats van een wolf.
 
Reactiescore
86
Ik heb nog even goed gekeken naar deze wethouder rol.

Erg belangeijke rol in combinatie met burgemeester. Veel te risicovol dat hier een extra wolf uit komt.

Om dat tegen te gaan en er zo groot mogelijk voordeel voor de goedjes uit te halen, claim ik gebroeder.

Zou zeggen verplaats allen die BM stem maar naar mij, zodat er nog een makkelijk bewezen goedje (gebroeder) bij komt in plaats van een wolf.

En waarom vind je het nu belangrijk om dit te doen?

Kvind het apart dat je dit zelfs maar op dag 1 doet.
 
Reactiescore
409
Ik heb nog even goed gekeken naar deze wethouder rol.

Erg belangeijke rol in combinatie met burgemeester. Veel te risicovol dat hier een extra wolf uit komt.

Om dat tegen te gaan en er zo groot mogelijk voordeel voor de goedjes uit te halen, claim ik gebroeder.

Zou zeggen verplaats allen die BM stem maar naar mij, zodat er nog een makkelijk bewezen goedje (gebroeder) bij komt in plaats van een wolf.

Weet niet wat ik van deze oproep moet vinden
Kan de snelle stem van bijv Mali verklaren
 
Reactiescore
1.503
Ik heb nog even goed gekeken naar deze wethouder rol.

Erg belangeijke rol in combinatie met burgemeester. Veel te risicovol dat hier een extra wolf uit komt.

Om dat tegen te gaan en er zo groot mogelijk voordeel voor de goedjes uit te halen, claim ik gebroeder.

Zou zeggen verplaats allen die BM stem maar naar mij, zodat er nog een makkelijk bewezen goedje (gebroeder) bij komt in plaats van een wolf.
Mooi deze opoffering. Sluwe Silmad blauw.
bedankt voor het uitzoeken. @bappos waarom gebruik je dat dan als argument?
Dit geloof ik eigenlijk niet :d
 
Bovenaan