Stelling van de dag

Reactiescore
246
Eens, net zoals andere top 5 stammen die elkaar zouden joinen, dit zorgt ervoor dat het weer makkelijk een 1vs1 stammenfight zou zijn.
Waardoor alles in het midden wordt geskipped en gwn endgame wordt
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
De echt grote spelers juichen al jaren de volledige migratie naar .net met alle taalversies toe.
Grapjas. Het mentaliteitsverschil alleen al is genoeg reden om het niet te doen. Ik hou er niet van om massa’s af te sluiten met honderden boerderijen op level 1. Misschien dat dit jou spelvreugde geeft als deffer, al veronderstel ik dat jij eerder verdwijnt met de noorderzon.

No offence verder, maar je weet niet waar je over praat.
 
Reactiescore
551
Niet omdat ik er per definitie op tegen ben, of omdat ik het niet begrijp. Maar omdat ik denk dat het een leuke discussie kan aanwakkeren

Stelling: De fusie van de stammen Chaos en Legal zou de toekomst van de wereld minder leuk maken.
Je kunt het er eigenlijk niet mee oneens zijn.
 
Reactiescore
517
Elk continent een stam zou top zijn!
 
Reactiescore
450
Grapjas. Het mentaliteitsverschil alleen al is genoeg reden om het niet te doen. Ik hou er niet van om massa’s af te sluiten met honderden boerderijen op level 1. Misschien dat dit jou spelvreugde geeft als deffer, al veronderstel ik dat jij eerder verdwijnt met de noorderzon.

No offence verder, maar je weet niet waar je over praat.
He bah dat met die katapulten kan nooit de bedoeling zijn inderdaad hoe laag kun je zijn tjongejonge
 
Reactiescore
1.707
Grapjas. Het mentaliteitsverschil alleen al is genoeg reden om het niet te doen. Ik hou er niet van om massa’s af te sluiten met honderden boerderijen op level 1. Misschien dat dit jou spelvreugde geeft als deffer, al veronderstel ik dat jij eerder verdwijnt met de noorderzon.

No offence verder, maar je weet niet waar je over praat.
Kata zitten in het spel en zijn de perfecte manier om lege dorpen leeg te houden. Ik zou zeker in lange oorlogen groot voorstander zijn. Tis anders een beetje alsof je voetbalt maar niet mag scoren.
 
Reactiescore
461
Niet omdat ik er per definitie op tegen ben, of omdat ik het niet begrijp. Maar omdat ik denk dat het een leuke discussie kan aanwakkeren

Stelling: De fusie van de stammen Chaos en Legal zou de toekomst van de wereld minder leuk maken.
Dat zou dan een gevolg zijn op de eerste stelling van Pim haha. Je bevestigd nu eigenlijk gewoon de eerste stelling.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Dat zou dan een gevolg zijn op de eerste stelling van Pim haha. Je bevestigd nu eigenlijk gewoon de eerste stelling.

Zou dit een gevolg zijn dan? Ik ben benieuwd hoor :p

Ik denk dat er mogelijk allang een lijntje loopt namelijk, er wordt ook wel het een en ander weggegeven hé.

Celtic die bijvoorbeeld tussen Chaos en Legal in ligt.

omdat ik voorzie dat er geen kansen zijn om Chaos en/of Legal te joinen.

Martijn wist bijvoorbeeld al erg goed te zeggen dat hij voorzag dat er geen kansen waren om Legal te joinen. Wat een opvallende uitspraak zou zijn als er niet voorgesorteerd zou worden op deze keuze. Goed, we zullen zien hé.


Mijn mening trouwens? Een stamlimiet is 5 leden. Als je dit limiet respecteert, moet het dan veel uitmaken wie je recruit? Ik vind dat je met een realistische gedachtegang vooruit moet kijken. Een grote wereld met kleine stammen, dan zoek je leden iets verderop mogelijk. Voordeel: betere setup voor lijnen longterm. Nadeel? Je kunt mogelijk moeite krijgen met je omgeving door de spreiding. Dus dat is dan je eigen tactische keuze.
 
Reactiescore
2.477
Denk persoonlijk dat dit niet de wereld is waar je je leden heel erg verderop moet zoeken. Het middenveld van spelers is veel groter en er zijn nog erg veel partijen. Zonder edels te kunnen boosten gaat het ook veel moeilijker zijn om zomaar een stam weg te spelen. Denk dat zo’n recruits gewoon tegen je keren met een samenwerking van meerdere partijen tegen.
 
Reactiescore
517
Als het aan mij ligt houden we chaos gewoon zoals we gestart zijn.
Chaos samen met legal helpt een fusie tussen ballie en dei in de hand, denk niet dat dat in ons voordeel werkt.

Maar ik snap dat jullie de fusie graag zien zodat jullie een excuus hebben om een fusie tussen ballie en dei te doen ;)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
Denk persoonlijk dat dit niet de wereld is waar je je leden heel erg verderop moet zoeken. Het middenveld van spelers is veel groter en er zijn nog erg veel partijen. Zonder edels te kunnen boosten gaat het ook veel moeilijker zijn om zomaar een stam weg te spelen. Denk dat zo’n recruits gewoon tegen je keren met een samenwerking van meerdere partijen tegen.
zon samenwerking als je nu tegen ballie ziet bedoel je ^^
 
Reactiescore
2.477
Reactiescore
551
Martijn wist bijvoorbeeld al erg goed te zeggen dat hij voorzag dat er geen kansen waren om Legal te joinen. Wat een opvallende uitspraak zou zijn als er niet voorgesorteerd zou worden op deze keuze. Goed, we zullen zien hé.
Geen idee waar Martijn dat toen op baseerde, maar je interpreteert dingen die er niet staan. Inmiddels hebben we wel met Memorized gesproken, om te concluderen dat we beiden het allerliefste niet een stam vormen, maar een vierstammenstrijd het leukste vinden.
 
Reactiescore
100
Zou dit een gevolg zijn dan? Ik ben benieuwd hoor :p

Ik denk dat er mogelijk allang een lijntje loopt namelijk, er wordt ook wel het een en ander weggegeven hé.

Celtic die bijvoorbeeld tussen Chaos en Legal in ligt.



Martijn wist bijvoorbeeld al erg goed te zeggen dat hij voorzag dat er geen kansen waren om Legal te joinen. Wat een opvallende uitspraak zou zijn als er niet voorgesorteerd zou worden op deze keuze. Goed, we zullen zien hé.


Mijn mening trouwens? Een stamlimiet is 5 leden. Als je dit limiet respecteert, moet het dan veel uitmaken wie je recruit? Ik vind dat je met een realistische gedachtegang vooruit moet kijken. Een grote wereld met kleine stammen, dan zoek je leden iets verderop mogelijk. Voordeel: betere setup voor lijnen longterm. Nadeel? Je kunt mogelijk moeite krijgen met je omgeving door de spreiding. Dus dat is dan je eigen tactische keuze.
Ik wist het niet. Ik baseerde het alleen op basis van de edelpatronen, spelervaring, vooralsnog getoonde kwaliteit en de diplomatieke strategie van Celtic Warrior. Voor de rest sluit ik mij aan bij David.
 
Bovenaan