[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
408
Voordat rinske dood viel
Hoeveel wijze vragen waren er toen al gesteld
Als het toen 0 was dan had ik denk ik een wolf verandert in een infectiewolf
Maar bij al ingezette acties is het lastig
Maar dat de slechtjes netto een voordeel krijgen bij een inactieve wolf die grootte is dan die inactieve slechtje is een beetje vreemd
 
Reactiescore
3.586
Waren er uiteindelijk nog best veel wolf tussen de mensen waarop ik persoonlijk mijn water wou gooien xd

Maar goed gespeeld, bijna wonderbaarlijk hoe Vic de dans ontsprongen heeft laatste dagen met al die jagers en bewezen mensen. Was inderdaad iemand die nog gezegd had dat er geen infectie is geweest dus dat sprak onze theorie dat Rover geïnfecteerd was wel wat tegen. Maar had geen zin om te gaan terug te lezen met al die paginas.

Its just a game, op naar de volgende i quess.
 
Reactiescore
3.586
Klopt, maar zoals ik zei, ben goedje en dorpsoudste, wat kan ik er nog meer aan toevoegen..
Vorig potje was ik echt goed bij en alsnog werd ik eruit gestemd. Aan sommige dingen kun je gewoon niks doen.
Riep toen al van de daken dat ik ziener was en werd gewoon niks mee gedaan.
Ik kan toch niet IQ gaan doneren aan mensen.

Je kan wel logisch nadenken en weten dat Dash en ik bewezen goedjes zijn. Om dan op ons te stemmen, this jouw taak om ons te overtuigen om op Vic te gaan. Maar ook Dash en ik hebben het laten afweten dus ik steek de nederlaag ook in eigen boezem :)
 
Reactiescore
277
Gefeliciteerd @victorious :)

Je zal maar niet dag 2 dood zijn en gewoon direct het spel winnen.

Ik heb hard geprobeerd mensen mee te krijgen op je maar het mocht niet baten.
 
Reactiescore
277
Deze 3 zijn het meest interessant:





Ik presenteer: Wolfje Victorious.

Reden: Silmad zit net als met Speeder het hele potje al op Victorious, maar stemt ofwel iemand anders ofwel stemt Victorious wanneer die niet in gevaar is voor lynch. Zelfde gedrag als Speeder.

Ik denk Candiu dus infectie nog, en Dash ook infectie/startwolf.
Yikes. Op een blaadje gewoon
 
Reactiescore
1.804
Godverdomme hoe hebben jullie dit nog kunnen verneuken
 
Reactiescore
1.804
Dan blijven over: moh en Chmegers wolf. Geïnfecteerde wolf zou mijn gok dan candiu of victorious zijn.
Ik geef jullie letterlijk alle wolven en jullie slagen er alsnog in het potje te verliezen?????
 
Reactiescore
560
de goedjes waren gewoon echt geen partij voor de slechtjes.

enige dat jullie konden was simeco de ziener volgen,
voor de rest 0,0 clue
 
Bovenaan