[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
723
Wel, de anderen denken dat jij het bent en stemmen met 3 op jou en wouden vroeger beëindigen, maar als je jezelf nog wilt verdedigen, mag dat van mij. Als je de lynch ook wil vervroegen mag dat ook.
Het was onsportief om vervroegd de DL te houden wanneer je gisterenavond niet online was en uit je posts was je precies niet goed wakker. CI was immers dood.

E: onsportief is misschien het slechte woord
 
Reactiescore
116
Klopt, maar zoals ik zei, ben goedje en dorpsoudste, wat kan ik er nog meer aan toevoegen..
Vorig potje was ik echt goed bij en alsnog werd ik eruit gestemd. Aan sommige dingen kun je gewoon niks doen.
Riep toen al van de daken dat ik ziener was en werd gewoon niks mee gedaan.
Ik kan toch niet IQ gaan doneren aan mensen.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
269
Voor wie er benieuwd naar was:

We hadden geen infectiewolf. Rinske is vrijwillig doodgevallen, was geen vervanger beschikbaar. Daarom kregen we een infectie als dagactie met aankondiging in het topic.
 
Reactiescore
1.279
Voor wie er benieuwd naar was:

We hadden geen infectiewolf. Rinske is vrijwillig doodgevallen, was geen vervanger beschikbaar. Daarom kregen we een infectie als dagactie met aankondiging in het topic.
Dat laatste is trouwens echt not done wat mij betreft. Daardoor hadden jullie en een wolf extra, en wij een goedje minder en het koste jullie niet eens een lunch, wat ook een goedje minder betekent. Zonder die actie hadden jullie nooit meer gewonnen.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
269
We kregen een keuze.

> Infectie ipv lunch, zonder aankondiging in het topic (er zou gewoon geen lunch zijn)
> infectie als dagactie met aankondiging


Ik stemde voor het eerste in het kader van eerlijkheid, maar ik had niet veel te zeggen qua beslissingen & lunches xd
 
Reactiescore
1.707
We kregen een keuze.

> Infectie ipv lunch, zonder aankondiging in het topic (er zou gewoon geen lunch zijn)
> infectie als dagactie met aankondiging


Ik stemde voor het eerste, maar ik had niet veel te zeggen qua beslissingen & lunches xd
wtf @miketijger
dit is echt zo slecht :D

als er burgers sterven aan inactiviteit krijgen we toch ook geen extra ziener ofzo
 
Reactiescore
463
Thanks voor het leiden Mike maar dat er dus blijkbaar helemaal geen infectiewolf was moet je de volgende keer echt voorkomen haha
 
Bovenaan