[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
1.503
Ik wil eigenlijk bloodwolf eruit stemmen, maar gezien bovenstaand rijtje voor nu Jokersbrain rood
 

Azzandra

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
142
Vind candiu en chmgers erg verdacht, Azzandra ook die post beetje zelfde manier als vorige potje toen die wolf was, lekker op de achtergrond
Mijn dagelijkse ritme is dan ook niet veranderd ten opzichte van vorig potje, dus zo heel gek is het dan niet om elke dag overal uitgebreid op in te gaan met de vele pagina's aan overliggende verwijten. Volgens mij toch wel een avondje wat meer meegedaan in een discussie, bijvoorbeeld omtrent Jan
 

Azzandra

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
142
Wat dat betreft zou je rover ook kunnen noemen, die heeft naar mijn zicht niet per se meer benoemd dan ik bijvoorbeeld deze ronde, tikkeltje selectief
 
Reactiescore
1.804
ik kan me zowel vinden in jokkebreen als spieder vanavond. Lichte voorkeur voor spieder maar ben bereid de meerderheid te volgen.
 
Reactiescore
1.503
ik kan me zowel vinden in jokkebreen als spieder vanavond. Lichte voorkeur voor spieder maar ben bereid de meerderheid te volgen.
Spieder speelt ook minder jagend ja, zou zomaar wolf kunnen zijn. Voor nu niet switchen denk ik alleen, dan kunnen de wolven alleen maar sturen.
 
Reactiescore
1.804
sowieso heb ik een aantal mensen doorheen het topieks redelijk duidelijk zien hinten naar zijn rol
niet onbelangrijk dat zijn stem momenteel ook dubbel telt

victorious is overigens ook plots in alle stilte naar de achtergrond verdwenen?
 
Reactiescore
446
Wolfjes zijn druk bezig met de meer actieve spelers verdacht te maken?

Candiu is de enige met een lijntje naar wolfje Rinske die ze openlijk verdedigde.

We moeten zoeken naar lijntjes met de dooie wolfjes ipv actieve goedjes die puntkomma verkeerd zetten eruit te stemmen.
 
Reactiescore
1.503
Wolfjes zijn druk bezig met de meer actieve spelers verdacht te maken?

Candiu is de enige met een lijntje naar wolfje Rinske die ze openlijk verdedigde.

We moeten zoeken naar lijntjes met de dooie wolfjes ipv actieve goedjes die puntkomma verkeerd zetten eruit te stemmen.
Ik geloof niet dat candiu wolf is, wellicht geïnfecteerd.
 
Reactiescore
3.586
Jokersbrain

Gisteren kwam hij er nog mee weg aangezien het bij Niels toch duidelijker leek te zijn dat hij wolf was. Vandaag exit Jokersbrain

Een theorie die vooral nog steeds alles in het midden laat en daarom ook niet gepaard is gegaan met een lynch stem. Haast geen theorie te noemen, eerder het idee wekken dat je aan het zoeken bent.

Tevens heb je gisteren in totaal 2 stemmen gekregen en is er geen enkele bij je geëindigd. Snap dus ook totaal niet waarom er dan ook maar iemand een reddingsactie zou opzetten.

Mijn voorlaatste poging om mezelf van de lynch te houden:

Als goedje is het uw taak tenzij je meer weet door een bepaalde rol om met verschillende kanten rekening te houden. Je mag best denken ik slecht ben maar als je hier geen zekerheid over hebt is het je plicht om rekening te houden dat dit ook niet het geval kan zijn.

In citaat 1 zegt hij heel zelfverzekerd vanuit een autoritaire houding dat vandaag het mijn exit maar moet zijn, op basis van wat meent hij dit zo te zeggen alsof het een feit moet zijn?

Ik probeer rustig uit te leggen dat er tekenen zijn waarom ik geen slechtje ben, doormiddel van letterlijk niemand nog maar voor mij opkomt, als stemming heel makkelijk lopen dan weet je vaak het resultaat al. Vervolgens (citaat 2) interpreteert hij alles in het meest pessimistisch mogelijk scenario waarin hij 0,0 rekening houdt om ook vanuit het perspectief te kijken dat ik goedje kan zijn.

Wat voor mij wilt zeggen dat hij helemaal niet de ambitie heeft om te achterhalen of ik goed of slecht ben, zijn keuze als wolf zijnde staat al vast en zal en moet lynch worden.

Daarom zal mijn lynchstem naar Vic rood gaan.
 
Reactiescore
1.014
sta ik door legende al op lynch??
 
Reactiescore
1.736
sowieso heb ik een aantal mensen doorheen het topieks redelijk duidelijk zien hinten naar zijn rol
niet onbelangrijk dat zijn stem momenteel ook dubbel telt

victorious is overigens ook plots in alle stilte naar de achtergrond verdwenen?
Vaker zo maar nu had die het ergens hier aangegeven volgens mij.
 
Reactiescore
3.586
victorious is overigens ook plots in alle stilte naar de achtergrond verdwenen?

Hij gaf aan niet meer online te zijn vanaf 19 uur.

Bijkomende argumentatie waarom Vic wolf kan zijn. Hij klaagt al meerdere potjes dat hij snel lynch is en dat het zinloos is zichzelf te verdedigen tegen een bepaalde spelers groep waaronder Anthraxxol.

Laat nu net Anthraxxol laatste DL zijn lynch op Vic gezet hebben. Vervolgens is Anthraxxol lunch. Volgens mij was Vic er wel klaar mee en wou hij hier snel een einde aan maken want Anthraxxol blijft toch op hem tunnelen anders. Hij hoopte wellicht niemand het zou opmerken maar ik deed dit al eerder.

Zijn uitleg was dat dit wel heel opvallend zou zijn. Maar ik acht hem slim genoeg in om dit op voorhand bedacht te hebben en dat als iemand (ik) het zou opmerken hij met dergelijk tegenargument op de proppen zou komen.
 
Reactiescore
1.804
oh daar heb ik over gelezen excuus

heb jij nog andere verdachten jokkebreen?
 
Reactiescore
1.804
je noemt gewoon 2 semi-inactieve en 1 slechte speler?
 
Reactiescore
1.804
goe ik waag het op jokersbrain voorlopig. Volgde in het begin makkelijk op andermans stem, verweet anderen dan hetzelfde te doen en post voorlopig enkel halve verdachtmakingen zonder veel inhoud.
 
Bovenaan