[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
446
Sorry dat ik me er zo druk om maak.

Maar ik vind je theorie gewoon nergens op slaan.

Mike besluit iets. Post dit.
Dat maakt wolfjes niet perse actief.

Ik wil daar niet aan gelinkt worden met deze reden.
Waarom maak je zo druk om een post waarin ik Bappos z'n tactiek een beetje simpel noem en je eigenlijk dus juist verdedig?

Er zal vast een verband zijn tussen de online mensen en het moment dat de infectie is gedaan, de wolven moeten toch aangeven wie ze willen infecteren? Echter waren er zoveel mensen online dat je er ook geen conclusies aan kan verbinden.

Bloodwolf, legende en Jokersbrain de wolven
Lekker aan het sturen dit potje?

Voor mij blijft Candiu hoofdverdachte vandaag.
 
Reactiescore
277
Was even aanvoelen of de discussie tussen jou en Rinske toneelspel was of oprecht. Ik denk nu oprecht.

Bloodwolf heb jij eens gereageerd op een post van Rinske dit potje of vice versa?
Uh nee voor zover ik mij kan herinneren niet.
 
Reactiescore
141
Nee het is de timing en reden van je stemmen.


Hier je stem op Jan. Letterlijk je eerste en enige post voor de eerste lynch na je BM-stem. Als 3e, dus meelopen.


Ennn yoink hier je eerste post na je stem op Jan. Een heeuuule late meeloopstem toen Niels al duidelijk lynch was. Lekker niets toevoegen. De reden was al beter dan verdacht posten maar he...

Dag van stemming op jan heb ik niet zoveel tijd gehad voor dit, als 3e lijkt me niet echt meelopen gezien de stemming toen nog volledig open stond? Nogal flauwekul argument dit.

Gister kwam ik redelijk laat online, alles ff teruggelezen en niels was rete verdacht aan het doen, dus de stem daarop.

Nu ff alles rustig teruglezen en dan zal ik de wolfjes aanbieden
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
267
Jokersbrain

Gisteren kwam hij er nog mee weg aangezien het bij Niels toch duidelijker leek te zijn dat hij wolf was. Vandaag exit Jokersbrain
Na het teruglezen van wat er sinds de deadline is gepost, vind ik hier twee zaken opvallen.

Een hiervan is Jokersbrain. Speelt een raar potje en niet zoals ik van hem gewend ben.

Zoals wie dan? Kun je hier namen bij noemen? Zowel wie wel en wie niet.




Je zet een voor mij rare stem op Simeco en later op de dag geef je aan dat het geen definitieve serieuze stem was. Was het wel een serieuze stem, en enkel niet definitief? Of was het uberhaupt geen serieuze stem? Waarom koos je hier Simeco voor uit?


Om dan vervolgens Moh te verwijten dat hij een makkelijke stem plaatst.



Andere wat me is opgevallen is zoals alle anderen ook hebben gezien: cowboy niels. Vooral zijn opmerking die direct erg scherp werd opgevat door Sule, valt hierbij op.




Hij zegt met veel zekerheid dat er enkel goedjes in het lijstje staan. Dat kan mijn inziens twee dingen betekenen: (1) hij is wolf en weet dus dat deze spelers goed zijn (en noemt zichzelf natuurlijk ook goed), of (2) hij heeft een zienende rol en heeft deze spelers gezien. Aangezien er pas 1 deadline is geweest is het onmogelijk om 3 man vrij te spreken van slecht zijn, dus dan blijft optie 1 over.

Cowbow Niels
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
267
ik roep op tot opstand op het burgemeesterplein! nee maar mike wat is dit? dat je een lunch eerder laat plaatsvinden dan lynch a la, maar het veranderen van hoe een infectiewolf werkt is wel beetje spelbederf.


"dus toch?" gvd, jongens, dit kan toch niet langer :biggrin:

Ben je dom of doe je dom?
Hier druipt het toneelspel ook vanaf. Leuk harig onderonsje
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
267
Er zal vast een verband zijn tussen de online mensen en het moment dat de infectie is gedaan, de wolven moeten toch aangeven wie ze willen infecteren? Echter waren er zoveel mensen online dat je er ook geen conclusies aan kan verbinden.
Hele gekke post dit. Eens dat de wolven aangegeven zullen moeten hebben wie ze willen infecteren. Maar:
> Dit kan ook al uren voor Mike's bericht zijn geweest, als Mike in de tussentijd zelf niet online is geweest.
> Het klinkt voor mij logischer als de wolven zich dan JUIST op de achtergrond houden, omdat er mensen zoals jij zijn die een verband leggen tussen de post over infectie en het direct erna reageren
 
Reactiescore
141
Vind candiu en chmgers erg verdacht, Azzandra ook die post beetje zelfde manier als vorige potje toen die wolf was, lekker op de achtergrond
 
Reactiescore
141
Simeco ook verdacht actief dit potje, leuke wolvenrol?
 
Reactiescore
141
Voor nu Candiu
 
Bovenaan