[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
723
De troef van de wolven (dagactie)

Er is een infectie gebeurd.

(vanaf nu is alles weer normaal)
 
Reactiescore
1.014
Rinske: Mwah toch wolf

Samen met alles hierboven denk ik dat we ons eerste wolfje gevangen hebben na de inactiviteitsdode wolf gisteren.
Ik gaf mn mening, en kon op haar weinig posts en gedrag niet gelijk zeggen “ ja ze is wolf”. Dit deed ik wel in het begin, maar na haar lange reactie er op, heb ik het even gelaten.


Was even aanvoelen of de discussie tussen jou en Rinske toneelspel was of oprecht. Ik denk nu oprecht.

Bloodwolf heb jij eens gereageerd op een post van Rinske dit potje of vice versa?
Rinske heeft 5 posts dit potje. Was niet zo actief, weinig interactie terug te vinden. Ik ging ook terug lezen gisteren.

Tussen Rinske en mij altijd oprecht. Ik verdenk er praktisch altijd. Gaat haar ook irriteren denk ^^
Alleen jammer dat ik nu dus weer gelijk had.
Hm, Candiu was de enige die openlijk Rinkse niet verdacht vond, hoe kijk je daar tegen aan?
Openlijk?! Jeetje til er niet zo zwaar aan.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
448
Wist niet dat infectie bekend gemaakt werd haha

Infectie is toch ook helemaal geen dagactie maar ipv de lunch?
 
Reactiescore
1.503
Candiu of Legende dus wolf.
Beiden aanwezig als de actie van de wolven komt.

Gezien ik Candiu (nog) niet verdenk moet Legende van het noorden rood wel wolf zijn.
 
Reactiescore
561
Cowboy bewezen goedje met de berichten van Mike.
Die maakt er ook een mooi boeltje van, wat niet verbazingwekkend is gezien zijn historie en ervaring als mod.
 
Reactiescore
1.014
Candiu of Legende dus wolf.
Beiden aanwezig als de actie van de wolven komt.

Gezien ik Candiu (nog) niet verdenk moet Legende van het noorden rood wel wolf zijn.
Mijn kinderen hebben gymles die tijd. Dus vandaar.

Ik verklaar me graag. You know.
 
Reactiescore
1.014
En btw..waarom is het een feit dat wolven online zijn tijdens een actie?

Staat toch niet gelijk aan elkaar?

En los daarvan. Jij ben er ook?
 
Reactiescore
448
En btw..waarom is het een feit dat wolven online zijn tijdens een actie?

Staat toch niet gelijk aan elkaar?

En los daarvan. Jij ben er ook?
Als wolfje kan je beter even niet je gezicht vlak na die actie laten zien lijkt me.

Beetje simpele theorie en inderdaad maakt die zichzelf hiermee alleen maar verdacht.
 
Reactiescore
3.586
dat is niet het punt, je zit je eigen reactie nog in viervoud door te lezen omdat je bang bent een fout te maken

Tja, we zullen na het potje of na mijn exit of dat een verband heeft met mijn rol. Onthoud het dan wel voor volgende potjes.
 
Bovenaan