[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
278
Nou zal dan maar mijn claim zetten anders verloren zaak
Ik claim wijze burger. Wacht 1 lynch en ik heb morgen eventueel info of lynch me en je verliest een wijze burger
 
Reactiescore
1.014
Nou zal dan maar mijn claim zetten anders verloren zaak
Ik claim wijze burger. Wacht 1 lynch en ik heb morgen eventueel info of lynch me en je verliest een wijze burger
Eventueel? Feit of niet toch

Wat is/word je vraag?
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
278
Kan nu makkelijk zeggen er zit een ketterse wolf in bijv maar kan ook liegen. Kan mn claim nog steeds geen kracht bijzetten. Dat weten jullie ook dus beetje verdacht wel van jullie
 
Reactiescore
1.804
Kan nu makkelijk zeggen er zit een ketterse wolf in bijv maar kan ook liegen. Kan mn claim nog steeds geen kracht bijzetten. Dat weten jullie ook dus beetje verdacht wel van jullie
???? als je dan effectief wijze burger blijkt zou dit nadien wel een grote hulp zijn voor de goedjes?
 
Reactiescore
1.014
Kan nu makkelijk zeggen er zit een ketterse wolf in bijv maar kan ook liegen. Kan mn claim nog steeds geen kracht bijzetten. Dat weten jullie ook dus beetje verdacht wel van jullie
Of de ideale claim ;-) op t moment als je op lynch staat.
 
Reactiescore
1.804
de logica ontgaat me even cowboy henk,

als je speciaaltje bent en je dreigt eruit te gaan, dan zorg je er toch voor dat de andere goedjes zoveel mogelijk informatie hebben voor je het loodje legt?
 
Bovenaan