[Speeltopic] WvW #361

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.291
is er nog iemand anders uit dan behalve wolv?

Tevens zie ik in de instelilngen dat bm stem dubbel telt , maar er staat niet bij dat dat enkle is bij gelijke stand?
 

Azzandra

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
142
Vind dat we eigenlijk nog niet echt een goeie verklaring hebben gekregen waarom rollen lezen in combinatie met benoemen dat er een wolvenchat is(of heb weer een pagina gemist) iemand wolfs maakt, ik zet voorlopig op bappos
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
268
is er nog iemand anders uit dan behalve wolv?

Tevens zie ik in de instelilngen dat bm stem dubbel telt , maar er staat niet bij dat dat enkle is bij gelijke stand?
Nee

en hij telt gewoon letterlijk 2x, Mike vond het wel een leuke instelling. Dus niet alleen bij gelijkspel. Vandaar de "3x sule" in mijn lijstje.
 
Reactiescore
1.279
Vind dat we eigenlijk nog niet echt een goeie verklaring hebben gekregen waarom rollen lezen in combinatie met benoemen dat er een wolvenchat is(of heb weer een pagina gemist) iemand wolfs maakt, ik zet voorlopig op bappos

Erg makkelijk dit, er zijn er nog 4 die op jan hebben gestemd.
 

Azzandra

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
142
Erg makkelijk dit, er zijn er nog 4 die op jan hebben gestemd.
Zal nergens beweren dat die een betere beargumentatie daarvoor gegeven hebben, liepen redelijk makkelijk mee, maar bappos beet zich er een stuk harder in vast.
 
Reactiescore
1.279
Zal nergens beweren dat die een betere beargumentatie daarvoor gegeven hebben, liepen redelijk makkelijk mee, maar bappos beet zich er een stuk harder in vast.
Dan zou ik me focussen op de meelopers ipv iemand die het onderste uit de kan probeert te halen. Maar zeg eens Niels of jan wie wordt het wat jou betreft
 
Reactiescore
277
Dan zou ik me focussen op de meelopers ipv iemand die het onderste uit de kan probeert te halen. Maar zeg eens Niels of jan wie wordt het wat jou betreft
Waarom focus jij je in vredesnaam op iemand die meeloopt op Bappos dan ipv de meelopers op Jan?
 
Reactiescore
278
Ik zie een heleboel over en weer zonder echt wat nuttigs voort te brengen. Bappos, Victorious, Candiu en Rinske voorlopig goedjes voor mij.

Jan lijkt nu ook op de stapel te worden gegooid voor redenen die ik zelf ook niet zo zie.

Niels verdedigd Antra hard for some reason. Antra goed of slecht maakt beiden Niels (rood) wolfje imo.
Wie zijn er nog meer slechtjes volgens jou? Loze stem op antra en nu volgstem op mij.
Had m naar jou geswitcht als ik niet op lynch stond
 
Reactiescore
1.279
Maar, je zegt dat Azzandra zich moet focussen op de meelopers op Jan. Zeg je daar indirect niet mee dat Jan goedje is?
Ik zeg dat het een makkelijke stem is op bappos. Zeker omdat er ook meelopers zijn en je die ook kan bekijken. Ik zeg helemaal niet dat ik dat vind
 
Bovenaan