[Speeltopic] WvW #361

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
267
Je begint er zelf over Victorious.
Ik dacht dat Jan de blinde was overigens. Ik zeg nu al 4x dat het niet gaat over het lezen van de instellingen of het benoemen van de chat. Het gaat om de combi van de twee.
Laatste keer nu.
Overigens snap ik dus bij beide niet wat het verdacht maakt, en daarmee dus ook gelijk snap ik niet waarom de combi van de twee het verdacht maakt. Blijf erbij dat je op een erg gemakkelijke manier je aandacht en eerste stem op Jan ermee zet. Het lezen van de rollenlijst zou normaal moeten zijn ipv verdacht en het benoemen van de chat wordt ieder potje gedaan. Wil dat best even voor je multi-citaten als je eraan twijfelt.
 
Reactiescore
223
Ik sluit me verder aan bij het lijstje Speeder en Victorious, aangevuld met Bappos en in mindere mate Cowboy Niels

Stem staat nog op Cowboy Niels, maar kan nog gewijzigd worden naar één van de bovenstaande namen

Heb ook een beetje het idee dat Bappos en Victorious nu bewust een schouwspel met elkaar aan het doen zijn nav de eerdere potjes
 
Reactiescore
1.503
Prima. Waarom sluwe silmaat

Op basis van wat heren? Gaan we nu weer zo makkelijk potentiële goedjes eruit halen?

Jan speelt altijd erg scherp. Waarom toch weer nu al op dag 1 het risico lopen zo iemand eruit te stemmen.
Deze post bevat drie belangrijke dingen.
1: potentiële goedjes, dat zijn we allemaal niet meer of minder op dag 1. Tenzij je wolf bent.
2. verdedigen van Jan.
3. paniek zaaien, Jan had pas een paar stemmen en we waren nog mijlenver van de eerste lynch af.
Ik heb nog nooit begrepen wat er wolfs is aan het lezen van de rollenlijst. Kan jij me dat uitleggen?
Doe je het nu bewust?
Ik zeg niet dat het gaat om de instellingen lezen.
Dus de valide theorie van @Calamus Incendium is niet voldoende, maar het gebruik van het woord "potentieel" is dat wel?

Probeer jij hier de lynch van Speeder tegen te houden?

CL erg scherp begonnen imo. Hopelijk kan je dat vasthouden dit potje
Hoezo is de theorie van Calamus valide? Dat is zijn gevoel, net als ik mijn gevoel heb.
Ik ga niet ineens van lynch veranderen omdat iemand anders met een post komt.

Daarnaast slijm je nu flink bij Calamus, iets van hem nodig?
 
Reactiescore
1.503
Overigens snap ik dus bij beide niet wat het verdacht maakt, en daarmee dus ook gelijk snap ik niet waarom de combi van de twee het verdacht maakt. Blijf erbij dat je op een erg gemakkelijke manier je aandacht en eerste stem op Jan ermee zet. Het lezen van de rollenlijst zou normaal moeten zijn ipv verdacht en het benoemen van de chat wordt ieder potje gedaan. Wil dat best even voor je multi-citaten als je eraan twijfelt.
Citeer graag even de berichten waarom iemand zegt dat hij in de instellingen leest dat er een wolvenchat is graag ja.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
267
Doe je het nu bewust?
Ik zeg niet dat het gaat om de instellingen lezen.
Klopt, je zegt dat het gaat om de combi instellingen lezen + wolvenchat benoemen. Twee zaken die ik beide niet verdacht vind en ook in combinatie van elkaar niet. Instellingen lezen zou normaal moeten zijn, en de wolvenchat wordt iedere dag 1 benoemd. Dus ik hoor graag waarom jij dit wel verdacht vindt?
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
267
Citeer graag even de berichten waarom iemand zegt dat hij in de instellingen leest dat er een wolvenchat is graag ja.
Volgens mij heb je een typfoutje gemaakt waardoor ik je post niet helemaal goed begrijp, maar bedoel je deze? :
Omdat ik de instellingen lees
Weet ik dat alle wolven in een chat zitten
 
Reactiescore
1.503
Volgens mij heb je een typfoutje gemaakt waardoor ik je post niet helemaal goed begrijp, maar bedoel je deze? :
Jij wilt multi-citaten waarin iemand beiden doet, nu heb je alleen jan benoemd. Wacht graag op de rest.

Daarnaast is dit goede afleiding voor het spel dus ik stop deze discussie nu.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
267
Daarnaast slijm je nu flink bij Calamus, iets van hem nodig?
Dit valt mij inderdaad ook op, zie onderstaand. Eens met bappos hierin, vanwaar zo eensgezind met CI? Hij was immers de enige met het "lijstje" van speeder en victorious, waar je je bij aansluit zonder reden te geven.
Speeder en Victorious wolfjes wellicht jaja.

Ik sluit me verder aan bij het lijstje Speeder en Victorious,
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
267
Jij wilt multi-citaten waarin iemand beiden doet,
Dit heb ik nergens gezegd. Ik bedoelde dat het benoemen van de wolvenchat ieder potje gebeurt.

Kun je mij nog uitleggen waarom de (combinatie van) volgende twee dingen wolfs zijn?
> Wolvenchat benoemen op dag 1
> Instellingen lezen

Thanks in advance
 
Reactiescore
1.503
Dit heb ik nergens gezegd. Ik bedoelde dat het benoemen van de wolvenchat ieder potje gebeurt.

Kun je mij nog uitleggen waarom de volgende twee dingen wolfs zijn?
> Wolvenchat benoemen op dag 1
> Instellingen lezen

Thanks in advance
Het gaat om de combi, dat heb ik al meerdere malen gezegd nu.
Niemand zegt dat er in de instellingen staat dat er een wolvenchat is, tenzij je jezelf moet indekken.
Daarnaast nogmaals, mijn stem staat helemaal niet op Jan momenteel.

Dit was echt het allerlaatste hierover.
 
Bovenaan