[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
1.537
Zou speeder wolf zijn denken jullie?


Die kans is zeer groot

Aangezien ik van hem harde conclusies moet trekken en het woord potentieel niet mag gebruiken:

Ja, Speeder is wolf.

Denk dat we dan onze wolf hebben voor vanavond.
wat lopen jullie met een hoop onzin te strooien? van wie proberen jullie de aandacbt te houden? cowboy of jan… of…?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Speeder en Victorious wolfjes wellicht jaja.
 

Azzandra

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
142
Het benoemen dat er een wolvenchat is lijkt me inderdaad helemaal niet een lynchwaardige reden voor Jan? Tis toch een feit bij WvW dat de wolven een vorm van overleg met elkaar kunnen hebben?
 
Reactiescore
445
zou mij niet verbazen als ze bijde wolf zein
Wie spelt er in godsnaam beide met een lange ij, welke verborgen boodschap zit hier achter?

Het benoemen van een feit dat er een wolvenchat is wel het minst opvallende wat ik Jan in de afgelopen potjes heb zien doen haha
 
Reactiescore
1.503
Het benoemen dat er een wolvenchat is lijkt me inderdaad helemaal niet een lynchwaardige reden voor Jan? Tis toch een feit bij WvW dat de wolven een vorm van overleg met elkaar kunnen hebben?
Het gaat om het benoemen dat het specifiek in de instellingen staat, dat was overbodige info die hij opgezocht heeft. Waarom zou een goedje dat opzoeken?

Daarnaast stem ik momenteel niet eens meer op Jan, dat laat ook wel zien wat voor waarde ik daar voor nu aan hecht.
Het is opvallend en staat genoteerd.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Het gaat om het benoemen dat het specifiek in de instellingen staat, dat was overbodige info die hij opgezocht heeft. Waarom zou een goedje dat opzoeken?

Daarnaast stem ik momenteel niet eens meer op Jan, dat laat ook wel zien wat voor waarde ik daar voor nu aan hecht.
Het is opvallend en staat genoteerd.

Op wie ga je dan stemmen, wat vind jij van victorious en speeder.
 

Azzandra

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
142
Het gaat om het benoemen dat het specifiek in de instellingen staat, dat was overbodige info die hij opgezocht heeft. Waarom zou een goedje dat opzoeken?

Daarnaast stem ik momenteel niet eens meer op Jan, dat laat ook wel zien wat voor waarde ik daar voor nu aan hecht.
Het is opvallend en staat genoteerd.
Vorig potje zocht jan als goedje toch ook de informatie van de rollen op? Lijkt redelijk binnen zijn speelstijl te passen. Ik zocht ook vaak genoeg wat wat was met al die verschillende namen
 
Reactiescore
1.503
Vorig potje zocht jan als goedje toch ook de informatie van de rollen op? Lijkt redelijk binnen zijn speelstijl te passen. Ik zocht ook vaak genoeg wat wat was met al die verschillende namen
Ik ga mijzelf niet 10x herhalen, lees mijn post nog eens.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
267
Het gaat om de benoeming van Jan Victorious, niet om de instellingen.
Wat Jan hieronder zegt wordt letterlijk ieder potje op dag 1 gezegd door iemand?
Dus je gaat er dus van uit dat ze beide goed zijn
Waarom denk je dat victorious en babbos beide goed zijm
Zitten ze niet in de wolvenchat met jou

in de wolvensjet?
Waarom benoem je het bij Anthraxxol dan niet ook? Is het bij hem ineens niet meer verdacht?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Sule momenteel.
Victorious vind ik elk potje verdacht, maar nu vooral dom. Wat zijn je argumenten tegen speeder? Zie ik nog niet.
Je ziet hem hetzelfde proberen te spelen en in zijn zelfde poststijl als vorig potje, maar het is erg geforceerd. Heel anders dan vorig potje. Precies hoe iemand die vorig potje goed speelde als goeje zou spelen als hij nu wolfje zou zijn.
 
Reactiescore
1.503
Hoe weet jij dat er een wolvenchat is Jan?

Wat Jan hieronder zegt wordt letterlijk ieder potje op dag 1 gezegd door iemand?



Waarom benoem je het bij Anthraxxol dan niet ook? Is het bij hem ineens niet meer verdacht?
Je begint er zelf over Victorious.
Ik dacht dat Jan de blinde was overigens. Ik zeg nu al 4x dat het niet gaat over het lezen van de instellingen of het benoemen van de chat. Het gaat om de combi van de twee.
Laatste keer nu.
Je ziet hem hetzelfde proberen te spelen en in zijn zelfde poststijl als vorig potje, maar het is erg geforceerd. Heel anders dan vorig potje. Precies hoe iemand die vorig potje goed speelde als goeje zou spelen als hij nu wolfje zou zijn.
Ik denk niet dat Speeder zo actief zou zijn op dag 1 als slechtje maar sluit het niet uit.
Vind voor dag 1 het niet voldoende om hem er uit te stemmen. Als hij goedje is kunnen we hem daarvoor nog goed gebruiken.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Je begint er zelf over Victorious.
Ik dacht dat Jan de blinde was overigens. Ik zeg nu al 4x dat het niet gaat over het lezen van de instellingen of het benoemen van de chat. Het gaat om de combi van de twee.
Laatste keer nu.

Ik denk niet dat Speeder zo actief zou zijn op dag 1 als slechtje maar sluit het niet uit.
Vind voor dag 1 het niet voldoende om hem er uit te stemmen. Als hij goedje is kunnen we hem daarvoor nog goed gebruiken.

Prima. Waarom sluwe silmaat
 
Bovenaan