[Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

Reactiescore
1.736
Verwachtte nog een tweede cupido
Omdat er geen levensdrankje is ingezet
Want dit zou gemelt worden zie rol van heks
Daarom wou ik koppel onder druk zetten in plaats van een wolf
Moh 6 dagen geen levensdrankje inzetten waarom?????
Maar 9 slechtjes op 30 is heel veel
Maar toch goed gedaan slecht
Ik heb zelf zowat 6 dagen aan de levensdrankjes gezeten waardoor ik niks meer van dit potje volgde. Wou hem vandaag gebruiken op mijn maatje Chmegers
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Goed gedaan medewolfjes, erg goed gespeeld allemaal.
We hadde nwel een zeer ruim aantal wolven, maar toen miccie dash en ik er achtereenvolgerns uitgingen hadden jullie aan de hand van de stemmingen echt kunnen winnen.

Maar toen besloten alle speciale goedjes elkaar eruit te werken ;dd
 
Reactiescore
1.804
is ijzeren hein overigens goedje? of slechtje?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ci zijn vuisten
fist-mad.gif
 

Azzandra

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
142
De naam bappos is nooit negatief langsgekomen in de wolvenchat in ieder geval!
 
Reactiescore
408
Als de rol van kleiduif en cupido niet waren aangepast dan hadden freaker en candiu best een grootte kans gehad om te winnen
Maar goed opgelost sluwe
Bedankt voor dit mooie potje
 
Reactiescore
3.586
Ik sluit me aan bij wat Candiu zegt. Waarom leest niemand wat post's terug van G/S koppel of mij, had je easy paar wolfjes kunnen pakken nog.

Ook moest ik niet doodgaan maar heb hier zelf om gevraagd omdat ik solo als neutrale partij zonder koppel Candiu/freaker niet meer kon winnen en meedoen met de goedjes was oneerlijk geweest omdat ik letterlijk alle wolven wist. Dus heb gevraagd om mee dood te vallen uit een soort van sportieve gedachte.

Was grappig dat we en g/s koppel hadden waaronder ook nog de bengel dus in hypothese konden we elke lunch tegenhouden. Toen Freaker duidelijk op lynch stond heeft hij de wolven nog zo ver gekregen om de lunch op zijn medekoppel die samen met hem er toch al uitging op lunch te krijgen wat ook best grappig was nog!
 
Bovenaan