[Speeltopic] WvW #359

Reactiescore
561
Ik richt mijn pijlen naast de spartelende candiu op
Jan
Materlotti ( heel laag om rover te lunchen )
De Sukke
Cowboy niels
Mali
Blaasoor


Eerder goed momenteel
Ci
Dash
Bapknor
Tigor
 
Reactiescore
1.279
Ik richt mijn pijlen naast de spartelende candiu op
Jan
Materlotti ( heel laag om rover te lunchen )
De Sukke
Cowboy niels
Mali
Blaasoor


Eerder goed momenteel
Ci
Dash
Bapknor
Tigor
Kwalietijds postje dit
 
Reactiescore
332
Jij denkt dat hij zijn medewolfje meteen onder de brug gooit? Hij stemde sule toch.
Zeker. Dash postte ook dat hij verrast was dat mensen echt op de 1 van de 2 nieuwelingen ging stemmen. Hij kwam hier later pas op terug toen Sule al aan het branden was.
Oh we gaan het hier serieus over hebben, ik had mijn stem gewoon op combino staan omdat het een waardeloze nietsnut is.

Tis enigzins aannemelijk, maar het kan ook heeel goed zo zijn dat er een welp wolp is geworden of er een lieveling mocht worden gekozen of eerst geen en nu wel een infectiewolf is. En dan ben je 2 lunches kwijt en niks wijzer.
Edit: hij beschermt Sule zelfs hier
 
Reactiescore
1.503
door victorious zijn verandering van bappos naar calamus incendium

is sule dood en niet bappos

en sule is wolf

dit pleit in het voordeel van victorious NAAR MIJN MENING
Of hij is op het laatst gewisseld om nog los te komen van de Sule Silmod theorie, dat boze gedoe vooraf is wel voor niks gebleken in ieder geval.
 
Reactiescore
1.503
Victorious en/of Candiu wolf denk ik, in ieder geval 1 van 2 heeft geprobeerd de theorie van mij te weerleggen om een medewolf te redden.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Zou er infectie zijn geweest trouwens of een mooie actie van de bengel of toch een heksje??
 
Reactiescore
1.503
Excuses maar de theorie slaat toch echt nog steeds nergens op. Geluksgokje dit

Als je al de moeite om het groter te typen, waardoor het nog heftiger overkomt (?)

Neem dan ook de moeite voor een reden?
Er stemmen net 2 mensen last minute bappos. En dan kom je uit op mij??
Momenteel neig ik naar Candiu van deze 2. Victorieus komt nog terug op de lynch, maar Candiu negeert het volledig.
 
Reactiescore
408
Mooi resultaat met de lynch
Had dit niet verwacht
Maar geef wel wat info
Geen lunch betekend infectie of drankje
 
Reactiescore
3.586
Ik moet nog veel leren , dus eigenlijk nooit iets van een claim geloven...

Nooit is een groot woord, maar je moet inschatten wat een geloofwaardige claim is en wat niet. Jager is makkelijk te claimen omdat je niet hoeft te beargumenteren dat je effectief jager bent omdat je dit onmogelijk kan staven. Een goedje zou ook meer meedenken in de zin van, op wie moet ik mijn schot zetten ipv solo slim te spelen en dreigen (mij in dit geval) mee in zijn dood te nemen.

Dit maakt Joker een goedje lijkt me

Het is een gekende wolven tactiek om vlak voor je dood een medewolf verdacht te maken. Wat hier niet het geval is maar het zegt niet veel hij mij als zijn slachtoffer koos.
 
Bovenaan