Vraagjes voor Kr33log

Reactiescore
2.386
@Kr33log

Nog enkele vragen:
  1. Zijn quests aanwezig?
  2. Is de dagelijkse loginbonus aanwezig?
  3. Is 1:1 ruilen met dorpshandelaar mogelijk?
  4. Samenvatting van bovenstaande vragen in 1 vraag: is het een vertraagde classic of is het een 'normale' wereld met restricties?
  5. Vrij handelen - enkel binnen stam of hoe zit dat precies in elkaar?
 
Reactiescore
582
@Kr33log

Nog enkele vragen:
  1. Zijn quests aanwezig?
  2. Is de dagelijkse loginbonus aanwezig?
  3. Is 1:1 ruilen met dorpshandelaar mogelijk?
  4. Samenvatting van bovenstaande vragen in 1 vraag: is het een vertraagde classic of is het een 'normale' wereld met restricties?
  5. Vrij handelen - enkel binnen stam of hoe zit dat precies in elkaar?

Vraag 3 - Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
 
Reactiescore
2.386
Nieuwe vraag over de ridders:
Kun je die abusen met PP zoals op een normale wereld of niet? Want ook in deze feature zijn er mogelijkheden tot abuse.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
268
Is de dagelijkse loginbonus aanwezig?
Ja.
Is 1:1 ruilen met dorpshandelaar mogelijk?
Nee.
Samenvatting van bovenstaande vragen in 1 vraag: is het een vertraagde classic of is het een 'normale' wereld met restricties?
Subjectief, wat vind jij?
Nieuwe vraag over de ridders:
Kun je die abusen met PP zoals op een normale wereld of niet? Want ook in deze feature zijn er mogelijkheden tot abuse.
Ik verwacht dat je nog steeds skillboeken kan omwisselen met PP, maar dit kan ik niet bevestigen. Opzich zou het ook ergens wel logisch zijn als dit uitstaat. Deze en andere niet door mij beantwoordde vragen moet ik helaas laten liggen voor Kr33log om te beantwoorden. Overigens vind ik het voordeel dat je haalt door skillboeken om te ruilen wel heel klein en zou mijns inziens geen struikelblok moeten zijn mocht dat aan staan.
 
Reactiescore
2.386
Bedankt!

Ik vind het tot nu toe een toffe mix van beiden. Benieuwd hoe het zal uitdraaien in ieder geval.
Voordeel uit skillboeken valt in alle stadia van het spel niet te onderschatten trouwens, maar daar zullen we verschillen van mening!
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
268
Bedankt!

Ik vind het tot nu toe een toffe mix van beiden. Benieuwd hoe het zal uitdraaien in ieder geval.
Voordeel uit skillboeken valt in alle stadia van het spel niet te onderschatten trouwens, maar daar zullen we verschillen van mening!
Goh ja de 15% gs boost is zeker op snelheid 2 van grote waarde early game. +10 toestemming boost voor je edels ook. Maar ik zou wel zeggen dat het verschil tussen een 10k pp spender op ridder items versus 0 pp spender, kleiner is dan wanneer dit ingezet wordt tijdens bijvoorbeeld events :)
 
Reactiescore
1.539
@Kr33log

Nog enkele vragen:
  1. Zijn quests aanwezig?
  2. Is de dagelijkse loginbonus aanwezig?
  3. Is 1:1 ruilen met dorpshandelaar mogelijk?
  4. Samenvatting van bovenstaande vragen in 1 vraag: is het een vertraagde classic of is het een 'normale' wereld met restricties?
  5. Vrij handelen - enkel binnen stam of hoe zit dat precies in elkaar?
ik ga je terugpakken voor w78 noob
 

Kr33log

Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
118
@Kr33log

Nog enkele vragen:
  1. Zijn quests aanwezig?
  2. Is de dagelijkse loginbonus aanwezig?
  3. Is 1:1 ruilen met dorpshandelaar mogelijk?
  4. Samenvatting van bovenstaande vragen in 1 vraag: is het een vertraagde classic of is het een 'normale' wereld met restricties?
  5. Vrij handelen - enkel binnen stam of hoe zit dat precies in elkaar?

Om even op de vragen te antwoorden;
1. Ja
2. Ja
3. Nee dit is een premium functie, en deze zijn gedeactiveerd op deze wereld.
4. Het is een normale wereld met restricties.
5. Alleen vrij handelen binnen de stam.

Nieuwe vraag over de ridders:
Kun je die abusen met PP zoals op een normale wereld of niet? Want ook in deze feature zijn er mogelijkheden tot abuse.
Deze kun je niet abusen met PP omwille van het feit dat deze ook gedactiveerd zijn.
 
Reactiescore
2.386
Deze kun je niet abusen met PP omwille van het feit dat deze ook gedactiveerd zijn.
Maar je kunt wel de boeken omwisselen in je 'Inventaris' met pp dan?
 
Reactiescore
81
5. Alleen vrij handelen binnen de stam.
Dus dat is ook tegen een 2-1 verhouding, dat je je stamgenoten kan boosten? Zou eerlijker zijn als alles altijd 1-1 verhouding is namelijk om het boosten te voorkomen.

Tijdens het starten op een gewone wereld krijg je opdrachten en beloningen (150 hout, 150 leem en 100 ijzer etc.) op een classic is dat niet zo en dat staat uit. Aangezien deze wereld er wat tussen in zit. Staat dit aan of staat die uit?
 
Reactiescore
1.145
5. Alleen vrij handelen binnen de stam.
Dus dat is ook tegen een 2-1 verhouding, dat je je stamgenoten kan boosten? Zou eerlijker zijn als alles altijd 1-1 verhouding is namelijk om het boosten te voorkomen.

Tijdens het starten op een gewone wereld krijg je opdrachten en beloningen (150 hout, 150 leem en 100 ijzer etc.) op een classic is dat niet zo en dat staat uit. Aangezien deze wereld er wat tussen in zit. Staat dit aan of staat die uit?
Vrij handelen is gewoon sturen zonder trade dus dat is nog veel meer dan 2-1.
Er staat wel dat het pas na een ongespecificeerde tijd actief wordt dus iig in de start kan hier geen misbruik van gemaakt worden.

Opdrachten staan aan.
 
Reactiescore
372
Opzich zijn die opdrachten niet zo erg toch?
Maakt de start net wat sneller en voegt wat meer strategie toe.
Ik vind het juist minder strategie omdat het een duidelijk te volgen pad creëert. Het geeft net wat minder mogelijke routes om je start door te komen. Moet wel toegeven dat ik volgens mij nog niet echt gespeeld heb met de verbeterde opdrachten. We gaan het zien. Het is iig niet zo erg. Al lang blij dat het een non-pp wereld wordt.
 
Reactiescore
2.386
Ik vind het juist minder strategie omdat het een duidelijk te volgen pad creëert. Het geeft net wat minder mogelijke routes om je start door te komen. Moet wel toegeven dat ik volgens mij nog niet echt gespeeld heb met de verbeterde opdrachten. We gaan het zien. Het is iig niet zo erg. Al lang blij dat het een non-pp wereld wordt.
Nieuwe opdrachten geven op zich niet zo gek veel sturing aangezien er geen beloning aan vasthangt. Gewoon het upgraden van gebouwen geeft je gs.
 
Reactiescore
1.145
Ik vind het juist minder strategie omdat het een duidelijk te volgen pad creëert. Het geeft net wat minder mogelijke routes om je start door te komen. Moet wel toegeven dat ik volgens mij nog niet echt gespeeld heb met de verbeterde opdrachten. We gaan het zien. Het is iig niet zo erg. Al lang blij dat het een non-pp wereld wordt.
Tegenwoordig zit er geen vaste route meer aan die je moet volgen.
Dus kun je juist veel verschillende dingen doen er mee.
Uiteraard is er altijd een optimale strategie maar die is met de opdrachten er bij een stuk complexer dan zonder.
 
Bovenaan