[Speeltopic] WvW Speeltopic #354

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Geïnfecteerde is een wolp geworden, dus die kan nog welpacties uitvoeren
ahaakes ik ben mee ik dacht dat dit gewoon een weerwolf werd
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Voorlopig stemt hij wel niet op je. En het moge duidelijk zijn dat we liefst eerst de geïnfecteerde eruit hebben voor begrijpelijke redenen, denk je dat Jan dit is?
neen ik denk dat gij geinfecteerd zijt, jan startwolfje
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Maar ik moet nog eens alles herlezen want jan kan gerust ook geinfecteerd zijn
 
Reactiescore
3.586
neen ik denk dat gij geinfecteerd zijt, jan startwolfje

Op basis waarvan denk je dit dan? Ik zie niet in waarom Bappos of Moh (Candiu stemmers) bv niet de geïnfecteerde kunnen zijn. 2 spelers die wat meer op de achtergrond spelen.

Ik ben een speler die het hele potje al het meest onder vuur lag en bijna elke dag eruit gestemd werd. Is redelijk riskant.

Tevens weten ze mijn rol, waarom zouden ze me infecteren terwijl ik perfect wolp target ben nog. Ik had eigenlijk gedacht deze DL al niet meer te overleven. Het is dat ze Chmegers zijn rol ook wisten (mislukte lunch wellicht ooit). Ik ben wellicht de volgende komende DL als we de geïnfecteerde er niet eerst uithalen, daarom ben ik voorstander deze er eerst uit te halen.
 
Reactiescore
1.503
Het beste is om vandaag de geïnfecteerde speler te lynchen
Joker wie is volgens jou geïnfecteerd

Lijkt me wel interessant als jij wat gaat claimen
Is wel leuk denk ik en misschien interessant voor ons

Ga vannavond f1 kijken
Zie later wel resultaat van de nacht
Priester gooi je drankje er zit geen ketter in dit potje
2 Cupido zitten in dit potje
Zijn mijn vragen geweest als ik de wijze burger ben
Vanwege bovenstaande berichten denk ik dat Jan1996 de geïnfecteerde wolf is.

Hij probeert dus gisteren alsnog iemand anders te lynchen terwijl CI op Lynch staat en bewezen slecht is. Waarom afwijken van een bewezen slechtje op misschien een slechtje? Volgens mij een reddingsactie van zijn medewolf.

Vervolgens probeert hij mensen te laten claimen, waarom zou je dat doen als er nog een wolp in zit? Alleen de slechtjes hebben daar baat bij.

Vervolgens begint hij ineens over een wijze burgeractie die hij zou doen als hij wijze burger was. Al met al denk ik dat hij dit geweest is en nu geïnfecteerd.

Naast dit allemaal wijst hij vandaag anderen aan als zijnde dat ze geïnfecteerd kunnen zijn, puur denk ik om zichzelf niet te hoeven noemen.

Ik heb geen betere argumenten gezien als deze momenteel.
 
Reactiescore
3.586
Joker aan wie heb jij het doodsdrankje gegeven
Die speler is goed

Zit ondertussen niet meer in het spel. Ben ergens al blij ik het niet aan een slechtje gegeven had, daar had ik veel schrik voor xd


Straks lees ik je theorie Bappos. En ik heb zelf ook nog wel een theorie, maar hoor liever de standpunten van enkele die we vandaag nog niet veel gehoord hebben.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Alsook staat mijn lynch stem al op jan
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Babbos waarom vind je het verdacht dat ik de geïnfecteerde wil lynchen
Terwijl je mij vandaag gelijk geef hier in
Het is verdacht dat je een unanieme stemming probeert open te trekken om iemand te proberen lynchen waarvan 0 zekerheid is. Dit is eigenlijk gedoemd om te falen en dus enkel in het voordeel vd wolfjes
 
Reactiescore
409
Het is verdacht dat je een unanieme stemming probeert open te trekken om iemand te proberen lynchen waarvan 0 zekerheid is. Dit is eigenlijk gedoemd om te falen en dus enkel in het voordeel vd wolfjes

Is het beter om vandaag een 1/5 kans te hebben op de wolp waarschijnlijk nog kleiner door sturing van slecht
Of een kans van verlies als doodsdrankje bij slecht was
Dit is toch ook niet ideaal
 
Reactiescore
409
Lynch goedje dan verliezen we
Lynch wolf lunch en wolp we verliezen
Dus wolp moet gelyncht worden de geïnfecteerde is de wolp
 
Reactiescore
409
Rob wil me lynchen
Dat betekend dat Rob denk dat de startwolf
Joker de heks is of Babbos beslist lynch candiu of Moh beslist candiu lynch
Of hij denk dat er maar 2 startwolven zijn op 18 spelers
 
Bovenaan