[Speeltopic] WVW Speeltopic 353

Reactiescore
1.014

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Xena is de lynch geworden zij was de sjamaan.
Chmegers was de lunch hij was wijze burger.
 
Reactiescore
1.014
Zou me verbazen dat xena in wolvenchat beland is.

@Candiu

Wie verdenk je
Letterlijk iedereen haha

Kan bij iedereen wel wat bedenken. Als ik naar stemmen kijken kom ik toch weer uit op nonkel. Met zn late stemmen op wolven. Maar dat is ook geen waterdichte theorie.

En leuk al die wijze burgers en hun aantallen. Maar daar zijn ook geen poppetjes aan te linken.

Dat combino nog leeft valt wel op na minimale inbreng potje.
Maar CI zal daar vast geen onderscheid in maken: wolf of geen wolf.
 
Reactiescore
2.196
Letterlijk iedereen haha

Kan bij iedereen wel wat bedenken. Als ik naar stemmen kijken kom ik toch weer uit op nonkel. Met zn late stemmen op wolven. Maar dat is ook geen waterdichte theorie.

En leuk al die wijze burgers en hun aantallen. Maar daar zijn ook geen poppetjes aan te linken.

Dat combino nog leeft valt wel op na minimale inbreng potje.
Maar CI zal daar vast geen onderscheid in maken: wolf of geen wolf.

Toch wel over wijze burger, een welp 3 wolven.

Vergis je daar niet in, als spelleider (en ben daar zelf ook schuldig aan geweest) laat je wolven of belangrijke speciaaltjes eerder leven. Zeg niet dat Noah dat doet maar combino kan ook wolf zijn ipv jager
 
Reactiescore
2.196
Fuck die post van moh komt nu ook wolfs over van "lunch me maar" maar tegelijkertijd is het ook een logische post.

@nonkel jos

Geef je verdachte met argumentatie

Edit: lunch is post wtf xD
 
Reactiescore
999
Letterlijk iedereen haha

Kan bij iedereen wel wat bedenken. Als ik naar stemmen kijken kom ik toch weer uit op nonkel. Met zn late stemmen op wolven. Maar dat is ook geen waterdichte theorie.

En leuk al die wijze burgers en hun aantallen. Maar daar zijn ook geen poppetjes aan te linken.

Dat combino nog leeft valt wel op na minimale inbreng potje.
Maar CI zal daar vast geen onderscheid in maken: wolf of geen wolf.

nou ik ben een goedje en ik was tijdens het weekend inactief en ik ben ook niet dood

dus combino goed of slecht kan alletwee, denk inderdaad niet dat CI onderscheid zal maken tussen wolf of geen wolf

chmegers weet dus duidelijk dat er een welp in het spel zit en nog een andere wolf

mijn hoofdverdachten op dit moment zijn:

- mohniels
- nonkel jos
- combino
 
Reactiescore
2.196
nou ik ben een goedje en ik was tijdens het weekend inactief en ik ben ook niet dood

dus combino goed of slecht kan alletwee, denk inderdaad niet dat CI onderscheid zal maken tussen wolf of geen wolf

chmegers weet dus duidelijk dat er een welp in het spel zit en nog een andere wolf

mijn hoofdverdachten op dit moment zijn:

- mohniels
- nonkel jos
- combino

Als je nu zou moeten stemmen, wie wordt t?
 
Reactiescore
1.736
Zijn de mensen die op mij stemmen zo stom of doen ze zo stom ? Van blond snap ik , das een jongen die extra aandacht nodig heeft omdat het zon fucking halve tamme is. Maar die andere pipo, kom op. De juf is de wolf .


Rood candicute
 
Reactiescore
1.014
5.Candiu
8.MOH
14. Combimbo
15. Nonkel
17. Time
19. Anthraxxol
23. Blond

Het clubje dat over is.

Waarom nonkel of waarom mohniels vandaag?
 
Bovenaan