[Speeltopic] WVW Speeltopic 353

Reactiescore
560
Ik zeg ook jij of een van de inactieve. Ik noem je niet inactief, enkel potentiële wolf door je stem op simeco
Ik dacht simenco, materlotti en candiu als wolfjes ontmaskerd te hebben vanwege de ad persona aanvallen op mezelf van de eerste twee.

blijkt dat dit niet klopt nu
 
Reactiescore
1.014
Wie is volgens jou wolf
Zou nonkel volgens jou wolf kunnen zijn?

Laatste stem op WBJIMO net. En één van de laatste stemmen op bappos. En tegen de discussie rondom of bappos wel/niet slecht was. Toen we dat nog niet wisten.
 
Reactiescore
1.014
Ik zie in de beginpost blond doorstreept, Ze leeft toch nog?
Officieel wel ja. Heeft echter 3x nietgestemd volgens mij.

Misschien volgt er nog een post
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
Reactiescore
560
Overigens staat het vast dat joker ofwel geïnfecteerd was ofwel opgegroeide welp.
En niet van begin af aan in de slechtjeschat zat
 
Reactiescore
999
sorry vrienden dat ik niet gestemd was, ik was gaan karten met collega's en heb ons team van plek 4 naar 2 gestuurd tot een debiele andere collega ons terug naar plaats 3 liet zakken

mooi dat blaasoor dood is, stond immers al lang op mijn verdachtenlijstje na al zijn geprietel en gepratel

goed gedaan rob al lag het er wel vingerdik op dat je holmaatje met simeco was, in het dagelijks leven maar ook in dit potje

voor mij is het vrij simpel:

de overgebleven wolven zijn mohniels, die weer heerlijk inactief en nietszeggend speelt, en nog eentje ik vermoed nonkel jos of xena
 
Reactiescore
560
Candiu
Moh
Xena
Combino
Nonkel
Time
Antra
Chmegers
Blond

We blijven nu nog met deze spelers over.
Hierbij zijn Xena, Time imo SWS goed

En is blond slecht, anders was hij sowieso al doodgevallen aan inactiviteit.
 
Reactiescore
999
Candiu
Moh
Xena
Combino
Nonkel
Time
Antra
Chmegers
Blond

We blijven nu nog met deze spelers over.
Hierbij zijn Xena, Time imo SWS goed

En is blond slecht, anders was hij sowieso al doodgevallen aan inactiviteit.

gast wat een simpele reden is dit nu weer, enkel dit weekend was ik inactief wat normaal is voor mensen met een leven, en gisteren was ik actief alleen vergeten te stemmen

overigens volgens mijn telling was het lot van blaasoor al beslecht toen nonkel stemde dus nonkel die gewoon rob makkelijk volgt is wel heel erg on-nonkels IMO
 
Reactiescore
560
gast wat een simpele reden is dit nu weer, enkel dit weekend was ik inactief wat normaal is voor mensen met een leven, en gisteren was ik actief alleen vergeten te stemmen

overigens volgens mijn telling was het lot van blaasoor al beslecht toen nonkel stemde dus nonkel die gewoon rob makkelijk volgt is wel heel erg on-nonkels IMO
Ok materlotti
 
Reactiescore
1.804
Ik weiger mijn dood te erkennen immers heb ik geen enkele affectie jegens Rob meer zelfs ik ben blij dat ik eindelijk van zijn gezeur af ben?
 
Bovenaan